zmiana pompy na ta s14`stkowa to niewielki uprgade-smiem stwierdzic nawet ze nie odczujecie zadnej roznicy.
co do pomp to szukajcie pomp hamulcowych z maximy(sa wieksze a i wyjscia pasuja,sam juz kilka takich zalatwilem)
Zmiana hamulcow z S13 na S14
Moderator: Moderator
- artoor200sx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 804
- Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
- Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)
pytanie moze glupie , dla niektorych pewnie oczywiste i smieszne , ale czy zacisk z s14 nie bedzie dzialal na poliftowej ori tarczy z s13 skoro maja taka sama srednice ?? czy te tarcze roznia sie gruboscia " odsadzeniem " ??szaman pisze: - zrzucamy stara tarcze, jezeli to tarcza poliftowa czyli fi280mm to nie ma problemu (...) tarcza z s14 o fi280mm ...
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
artoor200sx, no wlasnie sie roznia gruboscia 22(S13) i 32(S14) mm czy cos podobnego, slyszalem o patencie uzycia starych okladzin jako dystansu zeby tloczek za daleko nie wyjechal,
no ale jak juz robic upgrade to lepiej miec grubsze tarcze - wieksza powierzchnia lopatek wewnatrz to i lepsze chlodzenie
no ale jak juz robic upgrade to lepiej miec grubsze tarcze - wieksza powierzchnia lopatek wewnatrz to i lepsze chlodzenie
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
- artoor200sx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 804
- Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
- Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)
No to ja jeszcze pomarudze . Tu mam fote oem tarczy z s13:
i tarczy s14 (te samo , tylko pozmieniane wymiary dlatego 4 otwory ;p )
Ale przejdzmy do rzeczy , zastanawialem sie skad bierze sie wymiar zaznaczony na niebiesko , jest to zaledwie ok 3.5 mm roznicy , ale poglowkowalem troche i wymyslilem Nie wiem jak to wytlumaczyc , ale tarcza ustawiona srodkiem grubosci 38 mm od plaszczyzny daje taka roznice . Zaznaczylem to czerwonymi kolorkami , ( wymiary z allegro , nie sa do konca wiarygodne , moze dlatego nie do konca sie zgadza )
Po co to pisze zapytacie - proste , chce dopasowac jakies tarcze o srednicy 300 mm , wiec skoro ja biore to pod uwage , to moze przyda sie komus jeszcze A jesli zostanie to uznane za wiedze zbyteczna , to sie usunie . Pozdrawiam
i tarczy s14 (te samo , tylko pozmieniane wymiary dlatego 4 otwory ;p )
Ale przejdzmy do rzeczy , zastanawialem sie skad bierze sie wymiar zaznaczony na niebiesko , jest to zaledwie ok 3.5 mm roznicy , ale poglowkowalem troche i wymyslilem Nie wiem jak to wytlumaczyc , ale tarcza ustawiona srodkiem grubosci 38 mm od plaszczyzny daje taka roznice . Zaznaczylem to czerwonymi kolorkami , ( wymiary z allegro , nie sa do konca wiarygodne , moze dlatego nie do konca sie zgadza )
Po co to pisze zapytacie - proste , chce dopasowac jakies tarcze o srednicy 300 mm , wiec skoro ja biore to pod uwage , to moze przyda sie komus jeszcze A jesli zostanie to uznane za wiedze zbyteczna , to sie usunie . Pozdrawiam
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
ale po co kombinujesz, przeca na forum byly dostepne adaptery pod tarcze 320mm z 350z/maximy,
i tam masz wszystko zalatwione, dajesz adapter i wieksza tarcze i z glowy.
dodatkowo pod zacisk z s14 przykrecany bezposrednio do zwrotnicy bez adapteru raczej nie zmiescisz tarczy 300, wiec chyba to nie ma sensu,
ja to widze tak, ze nie warto kombinowac:
- s13 przed lift tarcza 257mm zacisk jedno tloczkowy
- s13 po lift tarcza 280 zacisk jedno tloczkowy (taki jak w przedlifcie tylko na wiekszym jarzmie)
- s14 tarcza 280 zacisk 4 tloczkowy = 300zx z ta roznica ze zaciski aluminiowe (zamiast zeliwnych jak w s14)
- s14+ tarcza 320(350z/murano) zacisk s14/300zx cztero tloczkowy + plus adapter zeby odsunac zacisk od osi kola i zmiescic wieksza tarcze.
co do wkladania adapterow i tarcz z 350z to najlepiej jeszcze dograc szczegoly z wytworca adapterow, zeby pozniej nie bylo niedomowien, no i zeby material to nie byl gownolit.
Przy zakladaniu tracz z s14/350z/maximy na seryjne zwrotnice z s13 nalezy pamietac ze mamy rozna ilosc otworow na szpilki od kola, i takie tracze nalezy nawiercic na 4x114.3 zamiast ori 5x114.3 - jak dodatkowe otwory wplywaja na wytrzymalosc tarczy, to juz sprawa kazdego uzytkownika.
i tam masz wszystko zalatwione, dajesz adapter i wieksza tarcze i z glowy.
dodatkowo pod zacisk z s14 przykrecany bezposrednio do zwrotnicy bez adapteru raczej nie zmiescisz tarczy 300, wiec chyba to nie ma sensu,
ja to widze tak, ze nie warto kombinowac:
- s13 przed lift tarcza 257mm zacisk jedno tloczkowy
- s13 po lift tarcza 280 zacisk jedno tloczkowy (taki jak w przedlifcie tylko na wiekszym jarzmie)
- s14 tarcza 280 zacisk 4 tloczkowy = 300zx z ta roznica ze zaciski aluminiowe (zamiast zeliwnych jak w s14)
- s14+ tarcza 320(350z/murano) zacisk s14/300zx cztero tloczkowy + plus adapter zeby odsunac zacisk od osi kola i zmiescic wieksza tarcze.
co do wkladania adapterow i tarcz z 350z to najlepiej jeszcze dograc szczegoly z wytworca adapterow, zeby pozniej nie bylo niedomowien, no i zeby material to nie byl gownolit.
Przy zakladaniu tracz z s14/350z/maximy na seryjne zwrotnice z s13 nalezy pamietac ze mamy rozna ilosc otworow na szpilki od kola, i takie tracze nalezy nawiercic na 4x114.3 zamiast ori 5x114.3 - jak dodatkowe otwory wplywaja na wytrzymalosc tarczy, to juz sprawa kazdego uzytkownika.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
- artoor200sx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 804
- Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
- Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)
kombinuje bo moge mam dostep do sprzetu to sobie podzialam . Tarcz 320mm nie wsadze bo nie zaloze pozniej poliftowych alu na zime . Na 300 powinny wejsc na styk A moze akurat wymysle jakas ciekawa alternatywe
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
to moze cos dopisze, a co powiecie o zaciskach od r33??
Niby to samo co s14/z32 a jednak na tarczy 297mm, nie ma tam zadnej kombinacji i przykreca sie bezposrednio na zwrotnice.
Inne sa jednak zaciski czy np klocki na tym samym zacisku w s14/z32 lapia glebiej i mniejsza tarcze a w skaju sa bardziej do zewnatrz i jest opcja wlozyc tarcze prawie 300mm?
Niby to samo co s14/z32 a jednak na tarczy 297mm, nie ma tam zadnej kombinacji i przykreca sie bezposrednio na zwrotnice.
Inne sa jednak zaciski czy np klocki na tym samym zacisku w s14/z32 lapia glebiej i mniejsza tarcze a w skaju sa bardziej do zewnatrz i jest opcja wlozyc tarcze prawie 300mm?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Nie wejdą. Ja mam tak jak banoff napisał. 15" wchodzą na tył. Na przód nie ma szans chyba że na szalonym dystansieartoor200sx pisze:kombinuje bo moge mam dostep do sprzetu to sobie podzialam . Tarcz 320mm nie wsadze bo nie zaloze pozniej poliftowych alu na zime . Na 300 powinny wejsc na styk A moze akurat wymysle jakas ciekawa alternatywe
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
Czyli najmniej kosztowna zmiana hebli w s13 to zmiana na heble z s14 tak?
Są jakieś różnice w heblach między s14 a s14a?
I Ile kosztuje taki set na swap na s14?
Są jakieś różnice w heblach między s14 a s14a?
I Ile kosztuje taki set na swap na s14?
Ostatnio zmieniony śr 13 mar, 2013 11:12 przez SKYLINE R34, łącznie zmieniany 2 razy.
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
niema roznic miedzy s14 a s14a-tylko musi to byc z 200sx`a a nie 240`stki.
koszty rozne,zerknij w gielde.-okolice 500-600zł powiedzmy
koszty rozne,zerknij w gielde.-okolice 500-600zł powiedzmy
A jak ci się nie chce bawić w podkładki to możesz od razu pójść w to:
http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... ts_id=1539 - kilka osób na pewno ma te przewody u siebie
za 500 kupisz w PL cały zestaw, za tyle samo wraz z przesyłką można kupić w UK jak w Polsce akurat nikt nie ma na stanie. Cena u nich to +/- 50 funtów + drugie tyle wysyłka.
http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... ts_id=1539 - kilka osób na pewno ma te przewody u siebie
za 500 kupisz w PL cały zestaw, za tyle samo wraz z przesyłką można kupić w UK jak w Polsce akurat nikt nie ma na stanie. Cena u nich to +/- 50 funtów + drugie tyle wysyłka.
Przedszkole Montessori FaSolLa
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
zerkni na allegro ,ostatnio rzucily sie mi tam w oczy zaciski z 300zx`a po 200 za sztuke
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
Nie jarze o co chodzi z tymi podkładkami.
Swap bede robił tylko z przodu bo z tyłu to za dużo kombinowania
Swap bede robił tylko z przodu bo z tyłu to za dużo kombinowania
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
Czy ktoś decydował się zostać przy ABS po tym swapie? Pytam bo po przełożeniu hebli po ABS ślad zaginął... To jest normalne zachowanie czy coś u mnie padło np. pompa nie wyrabia? Sam pedał pracuje dokładnie tak samo jak przed swapem (dołożyłem przewody w oplocie i nie ma różnicy). Pompa czy czujnik jakiś padł? Czy może to jest efekt uboczny swapu?
Przedszkole Montessori FaSolLa
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
ABS "czyta sygnał" z koronki, a piast nie zmieniałeś ?
Czy zmieniałeś również piasty?
Jeżeli nie zmieniałeś piast, wszystko powinno byc ok
Jeżeli zmieniales piasty trzeba sprawdzic srednice koronki ABS'u oraz ilość zębów.
Czy zmieniałeś również piasty?
Jeżeli nie zmieniałeś piast, wszystko powinno byc ok
Jeżeli zmieniales piasty trzeba sprawdzic srednice koronki ABS'u oraz ilość zębów.