Strona 1 z 5
INSTRUKCJA WYMIANY POMPY NA WALBRO 255
: pn 26 lut, 2007 00:52
autor: scooter
oto łopatologiczna instrukcja wymiany seryjnej pompy na pompę walbro 255
Temat szczególnie wazny dla tych którym:
-auto dławi sie podczas gwałtownego przyśpieszania-"butowania"
-silnik ma problemy z wchodzeniem na obroty z powodu niskiego ciśnienia paliwa
-dla tych którym auto nieciagnie w okolicach 2500-3500 obrotów jak gwałtownie wcisną pedał w podłogę a jak delikatnie przyśpieszają to jest oki
to wszystko to problemy z pompą paliwa.ja do tego wymieniłem jeszcze świece na platynowe
pompę kupiłem w internetowym sklepie TOMSON w promocji za 389zł plus zestaw montażowy do s13 za 58zł
podaję symbole dla pewności:
WALBRO 255 GSS 341
NARZEDZIA POTRZEBNE PRZY WYMIANIE:
śrubokręt mały płaski
śróbokret średni krzyżakowy
klucze 8 i 10
płaskoszczypy(niekoniecznie) do ściągania zapieczonych przewodów paliwowych
lutownica lub zaciskarka do konektorów
: pn 26 lut, 2007 13:10
autor: Maretzky
Wszystko bardzo ladnie , ja tylko dodam ze:
Czasami nie da sie odkrecic tej pokrywki na 4 srobach ( u mnie tak bylo ) to potrzebna bedzie kątówka
Gumowa uszczelka nie pasuje spowrotem na swoje miejsce bo sie okazuje za dluga. Trzeba ją rozciąc , wyciac maly fragment i skleic kropelką albo czyms podobnym (zeby nie przeciekala).
: wt 27 lut, 2007 22:08
autor: kamil79
Ten wątek przydałoby się umiescic w ważnych tematach.
: wt 27 lut, 2007 22:28
autor: dr Mike
Wielkie brawa Scooter za taki temat. Na pewno komuś się przyda!!!
: wt 27 lut, 2007 22:40
autor: scooter
mam zamiar robić tak cześciej jak bede coś wymieniał.
Dziekuje za pochwały-bardzo mi miło
pompa
: wt 27 lut, 2007 22:56
autor: Filipek221
serdeczne dzięki, od nowicjusza, wlasnie mialem zmieniac pompę a obajwy o jakich wspomianales to identyczne z jakimi sie spotkalem. jeszcze raz dzieki, czas na tel do pws. com .pl chyba ze ma ktos do sprzedania
Filip
: wt 27 lut, 2007 23:22
autor: wolak240sx
W sumie to zamiast narzekać na brak artykułów to jak ktoś będzie coś grzebał przy nysce (a pewnie wielu takich) to może warto wziąść aparat i pstryknąć parę fotek plus opis...
Żeby nie było że tylko innych poganiam to obiecuję w niedługim czasie opis montowania dodatkowych zegarów w s13 bo akurat się do tego przymierzam...
: czw 31 maja, 2007 18:51
autor: JoKeR
mam pytanie w sprawie walbro przy wylocie (tam gdzie jest naciagnieta szara gumka) zaraz obok znajduje sie mały otwór do czego on słuzy??
: czw 31 maja, 2007 23:11
autor: driftking.pl
no jak robiliśmy swpa z pająkiem AT --> MT wszystko ładnie jest udokumentowane już niedługo postaram się sklecić podony temat/artykuł
: pt 13 lip, 2007 22:15
autor: Mate96
Odgrzeje troche bo nie chce dac ciala. Na dniach kupuje gss 342 i sprzedajacy daje mi do wyboru sitka:
ktore bedzie najlepsze w s13? albo inaczej ktore wy macie w s13?
pozdr
: sob 14 lip, 2007 05:41
autor: scooter
idealnie pasująca pompa to gss 341
a jeśli chodzi o sitko to kształt raczej obojętny byleby pasował do pompy którą bedziesz montował.do wallbro 255 model gss341 którą ja montowałem na początku tego artykułu pasuje to sitko kwadratowe-środkowy rząd
: sob 14 lip, 2007 07:15
autor: Mate96
Dzieki za odp.
Z tego co slyszalem te 2 modele pomp (341 i 342) roznia sie tylko katem pod jakim jest jakis kruciec i podobno nie ma to wiekszego znaczenia
: sob 14 lip, 2007 13:24
autor: subek
Z tego co ja slyszalem to najlepiej dac spowrotem seryjne sitko.
: sob 14 lip, 2007 18:00
autor: Krzysiu
Mate96 pisze:Z tego co slyszalem te 2 modele pomp (341 i 342) roznia sie tylko katem pod jakim jest jakis kruciec i podobno nie ma to wiekszego znaczenia
zgadza sie. obojetne ktora pompka.
subek pisze:Z tego co ja slyszalem to najlepiej dac spowrotem seryjne sitko.
no ta i zaraz zajebac pompe
ZTCW filtr pod katem 90* prawy dolny rog. ja mialem od civica i tez podpasowal
: ndz 15 lip, 2007 17:49
autor: subek
Zrobilem juz tak 20tys km. i pompka ma sie dobrze