Strona 3 z 5

: pt 23 maja, 2008 16:39
autor: Delek
hehe dzięki.

jęk = ziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum

i po tym ziuuum już jej więcej nie słychać w czasie jazdy.

: wt 02 wrz, 2008 21:33
autor: domino
a oiedzcie mi jak mi przerywa miedzy 2,5-3 tys obrotów przy swobodnym dodawaniu gazuczy to tez moze byc pompa paliwa????

: wt 02 wrz, 2008 22:12
autor: scooter
w tym co piszesz to ja bym sprawdził cewki,świece power tranzistor i przepływkę oraz szczelność rur co do pompy to wepnij się za filtrem paliwa trójnikiem z manometrem i sprawdz ciśnienie.

: wt 02 wrz, 2008 22:14
autor: scooter
jesli przy delikatnym wciskaniu już brakowałoby paliwa to musi być barrrrrrrdzo tam gorąco i sucho. aa możesz też sprawdzić stan obydwu filtrów paliwa ;) może są sasyfione

: ndz 07 wrz, 2008 11:28
autor: domino
wymienilem pompe paliwa i sonde i jest spokoj wkreca sie na obroty nawet nie zadrży

dzieki!!

: ndz 07 wrz, 2008 15:23
autor: RWDmania
scooter pisze:jesli przy delikatnym wciskaniu już brakowałoby paliwa to musi być barrrrrrrdzo tam gorąco i sucho. aa możesz też sprawdzić stan obydwu filtrów paliwa ;) może są sasyfione
hej,ale wcale nie musi brakować;) tzn. przecie wybuch może być poprostu mniejszy,przez mniejszą ilość zassanego powietrza,lub z mniejszym impetem dostarczonego... (bo rozumiem,że chodzi o spadek obrotów...)
generalnie jest bardzo dużo możliwych powodów,przeciez nawet obciążenia prądowe,znane dalej-wydumane CA;) mogą powodować chwiania obrotowe...
tam dalej wspominasz o nieszczelnościach-w pełni się zgadzam! Tylko moim zdaniem można przejrzeć cały układ poboru powietrza,w poszukiwaniu nieszczelnosci i miejsc brania lewego powietrza, generalnie zasyfiały dolot,stożek pobierający nagrzane powietrze (czyli nie tylko prblem standardowego filtra,który jest zasyfiały,ale też układ po "niezgrabnym tuningu" może takie pychotki powodować) ,czy oczywiście zasyfiała/nieszczelna przepustnica,przez którą powietrze przechodzi tylko w którymś procencie,przez kanał bocznikowy...

skoki zaś na jałowym,oczywiście powoduje problem z krokowcem,czy ZBJotem,lub niestetyż z rzadka,ale jednak, z jakimiś bóg wie jakimi czujnikami zintegrowanymi z wtryskami- ach te dieselki...

: ndz 14 wrz, 2008 18:08
autor: cypher47
witam wszystkich.
chciałbym dołożyć małą uwagę:
wczoraj wymieniałem pompę na GSS 341 i jak wyjąłem oryginalną to nie wiedziałem jak wpakować tą Walbro... na początku chciałem wsadzić ją bez tej gumy na dole, ale doszedłem do wniosku że to mogło by się źle skończyć. po chwili zastanowienia porobiłem małe nacięcia w tejże gumie, żeby nowa pompa siedziała solidnie i żeby sitko nie zawadzało. wsadziłem wszystko i nawet prawie się zgrało wyjście pompy na ten kawałek wężyka.
nagrzałem furę i zrobiłem jazdę próbną... jak wróciłem to przez pół godziny byłem w szoku, bo myślałem że ten samochód nie może mnie już zaskoczyć - myliłem się 8)

PS. Walbro rzeczywiście chodzi głośniej niż oryginał...

: śr 01 paź, 2008 19:11
autor: gandziowa
no to teraz troche inne pytanie:P
chce wymienic pompe w s13.
znalazlam np taką:
http://www.pompypaliwa.istore.pl/sklep, ... 780,0.html
problem leży w tym, ze pompa jest bez zestawu montazowego.
pytanie brzmi: czy zestawy montażowe do pomp paliwa są uniwersalne, dla konkretnego samochodu odpowiedni zestaw montażowy (nieważne jaka pompa), czy w grę wchodzi tez rodzaj pompy (zestaw musi sie zgadzac z pompą i z modelem auta)?

no i drugie pytanie...dlaczego prawie wszyscy (wszyscy!) wymieniają pompy na walbro?? co takiego jest w tej pompie, czego nie ma w innych?
to tylko kwestia poczucia sie lepiej z droższym sprzętem, czy jakies inne bonusy?;]

jak to w koncu jest?

: śr 01 paź, 2008 19:26
autor: roball
gwarantowane stabilne parametry pracy - płacisz za święty spokój ...

: śr 01 paź, 2008 19:33
autor: f_zukowski
+ przy podnoszeniu mocy silnika gwarantuje odpowiednia dawke paliwa...

: śr 01 paź, 2008 19:51
autor: gandziowa
hmm..w sumie docelowo chcemy w nim 250-300hp...brzmi sensownie co napisaliscie.
chyba lepiej wziac w takim razie walbro:)

no to w takim razie teraz z czystej ciekawosci: jak to jest z zestawami montażowymi? jeden zestaw do konkretnego auta? czy zestaw dopasowany do pompy i do auta?

: śr 01 paź, 2008 20:25
autor: scooter
zestaw czyli sitko dopasuj do pompy ;)
czy sitko będzie okrągłe czy kwadratowe nie wpłynie na opływowość auta ;)
ważne żeby spełniało swoje zadanie

: śr 01 paź, 2008 20:40
autor: gandziowa
dzieki, juz wszystko wiem:)

: śr 01 paź, 2008 20:56
autor: scooter
Chciałbym móc to powiedzieć o nissanie :lol:

: śr 01 paź, 2008 21:06
autor: f_zukowski
scooter pisze:Chciałbym móc to powiedzieć o nissanie :lol:
nie tylko Ty scooter... nie tylko Ty...

a co do pompy , to taka masz np. na allegro za 340zł:
Walbro 255 GSS 341

ja ta kupiłem , zestaw montazowy do s13 sprzedajacy dawał za bodajże +30zł...