Strona 2 z 2

: ndz 09 lis, 2008 20:01
autor: Pajak2444
ja sie obawiam o mase bo do tylu nic niechce przezucac, a pod maske wpadnie chlodnica 52mm i fmic 600x300x100 ktory tez swoje wazy+ orurowanie z nierdzewki 80mm i robi sie ciężko.
Tarcze hamulcowe+ zaciski i jest jeswzcze cięzej.
zniknal abs ale on az tyle niewazy zeby zniwelowac wage choc 1 tarczy hamulcowej.
fele przod i tyl te same wymiary, tylko oponki tyl szersze.
maska, blotniki i zderzak zywica wiec tutaj zysk na masie, ale tylna kjlapa tez zywica wiec znow dysproporcje wzarastaja.

jak to bedzie okarze się juz niedlugo :))
POD WARUNKIEM ZE SIE Gelo POSPIESZY z montazem !!

: ndz 09 lis, 2008 22:14
autor: roball
walniesz duży worek z piaskiem do bagażnika zamiast zapasu, na wierzch dekiel żeby się to nie suwało i po sprawie :D

ewentualnie można zrobić inny patent, tylko się nie śmiejcie
gruba folia do wnęki na koło i zalać betonem - 100% że będzie siedzieć na swoim miejscu :)
tylko dekiel i tak trzeba dać - na wypadek rolki

W F1 postępują właśnie w ten sposób - najpierw walczą o każdy gram masy, a potem pakują dociążenie - regulując w ten sposób charakterystykę auta...

: ndz 09 lis, 2008 22:51
autor: scooter
Nie tylko w F1 w seryjnych autach niemieckich też stosują to rozwiązanie :D
żywe bloczki stali
Jak będę na warsztacie u mechaników swoich to zrobię fotki i podpytam dokładnie z jakiego to auta
Używam tego jak jestem u nich jako mini kowadła to całkiem spore to jest :lol: