witam
czy komus zdazyla sie taka sytacja ze wytarly sie frezy na walku i pekla pletwa do ustawiania aparatu
czy jestem pierwszy
a moze ma ktos walek do sprzedania?
walek rozrządu
Moderator: Moderator
tez mam taki i 2 aparaty
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Mi sie takie cos przytrafilo . Ale w JSS dorobili mi to i wszystko dziala jak trzeba.
A tak btw: Ile byscie chcieli za aparat zaplonowy ??? Teraz nie jestem w stanie kupic ale jakos pod koniec lipca kase bede mial .
A tak btw: Ile byscie chcieli za aparat zaplonowy ??? Teraz nie jestem w stanie kupic ale jakos pod koniec lipca kase bede mial .
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Tak to się zdaza ale widze ze nikt nie zastanawia się dlaczego to się dzieje?
JA wiem
Bo nie jest wycentrowany Crank Angle sensor w stosunku do wałka a tak sie dzieje ponieważ przedna pokrywa do której jest przymocowany żle przylega do bloku i źle przykręcony jest a sam Cranck Angle jest nie równomiernie dokrecany.
Ale po co ja to pisze.........?
JA wiem
Bo nie jest wycentrowany Crank Angle sensor w stosunku do wałka a tak sie dzieje ponieważ przedna pokrywa do której jest przymocowany żle przylega do bloku i źle przykręcony jest a sam Cranck Angle jest nie równomiernie dokrecany.
Ale po co ja to pisze.........?
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Mam tez pytanko na temat walkow. Zrobilem remont silnika ale zostaly mi do wymiany walki .Teraz moze mi ktos powie jaki ma wplyw zjechany walek o 2mm prawie na karzdej krzywce tak jest na ssacym i wydechowym a nie mam tez gdzie kupic walkow. Nowe troche za drogie w serwisie
JESZCZE MI ZOSTAŁ 1 SSACY
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Zapomnialem napisac ze mam model s14 masz do tego wałek??
MAM PYTANIE CZY RURKI BYLY DROŻNE - TE NAD WAŁKIEM (OD OLEJU)? ALBO CZY PRAWIDŁOWO KTOS ZLOZYL ROZRZĄD ? W SR 20 JEST PROBLEM Z POPYCHACZAMI ZAWORÓW JAK JE ZLE WSADZISZ(WYCISNIĘTE) TO ALBO WOGÓLE NIE ODPALI BO BEDA PODPARTE ZAWORY ALBO WYTRA SIE WALKI(CALE NAPOMPOWANE) .
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
a wiec u mnie w aucie to bylo tak:
Kupilem go okolo 2 lata temu mial przejechane 150tkm tak mi sie wydawalo rok prod.95
Przejechalem nim okolo 65tkm i obrocilo panewke na korbowodzie, a wiec naprawilem go wszystko nowe korbowod uszczelniacze i.t.d oprocz walu. Wal przeszlifowalem na 3-szlif
No i walki po rozebraniu okazaly sie starte tak okolo 2mm na karzdym. A jeszcze na dodatek okazalo sie ze mam silnik z modelu 97rok i wszystke zakupione czesci trzeba bylo wymienic na inne, ale dalem rade.
Jeszcze jedno pytanie koles z warszawy zaproponowal mi nowe walki po 570zeta za sztuke i mowi ze to oryginaly japonskie ale nie wiem co robic cos mi tu smierdzi chyba za tanio co??
nie wiem jak bylo z kanalikami ale teraz napewno wszystko jest poczyszczone i poprzetykane.
Kupilem go okolo 2 lata temu mial przejechane 150tkm tak mi sie wydawalo rok prod.95
Przejechalem nim okolo 65tkm i obrocilo panewke na korbowodzie, a wiec naprawilem go wszystko nowe korbowod uszczelniacze i.t.d oprocz walu. Wal przeszlifowalem na 3-szlif
No i walki po rozebraniu okazaly sie starte tak okolo 2mm na karzdym. A jeszcze na dodatek okazalo sie ze mam silnik z modelu 97rok i wszystke zakupione czesci trzeba bylo wymienic na inne, ale dalem rade.
Jeszcze jedno pytanie koles z warszawy zaproponowal mi nowe walki po 570zeta za sztuke i mowi ze to oryginaly japonskie ale nie wiem co robic cos mi tu smierdzi chyba za tanio co??
nie wiem jak bylo z kanalikami ale teraz napewno wszystko jest poczyszczone i poprzetykane.
Ostatnio zmieniony pt 09 lip, 2004 22:13 przez biernik, łącznie zmieniany 1 raz.
Jaki koles?? Moze go znamy....
nie znacie Sosnowiec
Wiec dokładnie sprawdz rurki nad wałkami one odgrywaja najwazniejsza role w smarowaniu rozrzadu (zapobiega wycieraniu). Waleczki moj koleszka kupil najpierw w hipolu (pomylenie pojec) a potem w złosci zamowil od swiatka za 1500- one tez sie wytarły po 1000km ale tu juz byla wina ustawienia hydraulicznych popychaczy o czym wczesniej pisalem.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Samoregulatory hydrauliczne na ktorych trzeba ustawiac luz. Tutaj nissan sie nie popisal