Niepali na jeden cylinder!

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

redhd pisze:jak licze żeby miedzy ssącym i wydechowym to jest 39(czyli git) do korbowego nie mam pojęcia bo nie rozbierałem. Ale jak sa te kropki na kole pasowym to od lewej jest na drugiej kropce....
kropki na kole pasowym są od ustawiania zapłonu, musisz je ściągnąć, żeby móc sprawdzić rozrząd
Poszukuję...
redhd
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 15
Rejestracja: wt 25 wrz, 2012 14:50
Lokalizacja: Daniec

podmieniłem już wtrysk z innego ca i dalej to samo, pisałem o tym

sprawdze napięcia na kostkach wrysków....

czy zle ustawiony rozrząd może powodować takie dziwne zachowanie mojego ukochanego CA18 DET bo nie wiem czy liczyc ząbki od wydechowego na korbowy
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

squad ale druga kropka od lewej pokrywa sie z znakiem rozrzadu
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

Nie czytałem całego tematu, ale sprawdź wszystkie wtryski i ich napięcia plus to czy równo podają. Ja właśnie po dwóch tygodniach walki wykminiłem, że to było moim problemem.
redhd
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 15
Rejestracja: wt 25 wrz, 2012 14:50
Lokalizacja: Daniec

claysman pisze:Nie czytałem całego tematu, ale sprawdź wszystkie wtryski i ich napięcia plus to czy równo podają. Ja właśnie po dwóch tygodniach walki wykminiłem, że to było moim problemem.
już sprawdziłem, prądy na wtryskach sa takie same ale zrobie jeszcze probe wtrysków z zbiorniczkami czy równo dają..
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

tu nie chodzi o prądy tylko o oporność cewki na wtrysku - sprawdzałeś ? najlepiej od strony ecu bo możesz mieć gdzieś słabą mase na kablu albo jest nderwany .
Miałem identyko problem ,przekopałem wszystko ,a wtrysków nie bo skoro jeździł w miarę dobrze i nie palił jak smok to nie brałem ich pod uwagę .
Dopiero po wymianie jednego dostał zastrzyk mocy i kultura pracy silnika całkiem inna.
rasta007
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 5
Rejestracja: pn 03 cze, 2013 18:45
Lokalizacja: raszyn

szaman pisze:tak da sie wyjac listwe, bez demontazu calosci, jak wypniesz wiazke i ja odsuniesz w strone grodzi to ci sie zrobi dosc duzo miejsca, z tego co pamietam to jeszcze trzeba takie podporki kolektora odkrecic i powinno sie udac wyjac listwe wtryskowa,
przydatne sa wiotkie palce ;)
:twisted: :twisted:
Spędziłem dziś sporo czasu przy nysce i już mam jej mocno dosyć. Odpiąłem wiązkę, odkręciłem czarne wsporniki kolektora i 2 z 3 śrub, mocujących listwę. Została mi jedna - najbliższa ściany grodziowej ale za cholerę nie mogę jej podejść żadnym kluczem.
Jak wy ją odkręcacie, przy założonym kolektorze???
Załączniki
200sx wtryskiwacze.jpg
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

Nie odkręcaj jej;) Odłącz przewody paliwowe i podciśnienie do regulatora i wyciągnij cała listwę z króćcami od paliwa. Też miałem z tym problem, ale wystarczy odkręcić 4 śruby mocujące listwę paliwową i przy odpowiednim popieszczeniu listwa wyjdzie razem z całym osprzętem
redhd
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 15
Rejestracja: wt 25 wrz, 2012 14:50
Lokalizacja: Daniec

mam nowy objaw po za nie chodzącym jednym garem, auto zaczęło przerywac po 4tys obrotów....
może to wam cos powie,licze na jakies pomysły
Ostatnio zmieniony ndz 30 cze, 2013 20:30 przez redhd, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

A sprawdziłeś te wtryski?
redhd
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 15
Rejestracja: wt 25 wrz, 2012 14:50
Lokalizacja: Daniec

mam ściągnięty kolektor wydechowy
jeden z zaworów jest jak by cały w smole jego otoczenie tez(czarna lepka maź)
dodam ze nie gada na ten cylinder

PRZYCZYNA?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

uszczelniacz zaworowy

zalewa Ci świece może ?
redhd
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 15
Rejestracja: wt 25 wrz, 2012 14:50
Lokalizacja: Daniec

Jak jeszzcze jeździłem to świecą wyglądała na nie zalaną. Wymienię go od góry? Wiem tyle że nie chodzi na ten cylinder. A sprawdzalem już wszystko więc rozbieram go...bo co
redhd
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 15
Rejestracja: wt 25 wrz, 2012 14:50
Lokalizacja: Daniec

Ale nie chodzi tylko na wolnych i jak daje q kape...
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

A oglądałeś świece teraz ?
kiedyś pękła mi ceramika na świecy i na wolnych opadała w dół i był problem z iskrą, przy butowaniu było ok bo najwidoczniej ciśnienie ją podnosiło...
Aczkolwiek jak masz usmolony zawór to raczej uszczelniacz, problem z wymianą z góry będzie taki że nie wiadomo ile nagaru już sie tam zebrało i czy zawór będzie szczelnie domykał po wymianie "z góry"
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”