Niepali na jeden cylinder!
Moderator: Moderator
zmierz kompresje, wyciagnij listwe i sprawdz czy wszystkie wtryski leja paliwo
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
PT sprawdzić tak, jak podaje serwisówka? (połączenia między poszczególnymi stykami).
Czy to możliwe, że iskra by była przy wyjętej świecy?
Kompresja chyba by się nie zmieniła w samochodzie, który nie był odpalany?
Czy to możliwe, że iskra by była przy wyjętej świecy?
Kompresja chyba by się nie zmieniła w samochodzie, który nie był odpalany?
Ostatnio zmieniony pn 03 cze, 2013 21:13 przez rasta007, łącznie zmieniany 2 razy.
ale kiedys byl po raz ostatni odpalony i wtedy mogl ja stracic, mi jak tloka upalilo tez nie czulem ze cos jest nie tak, dopiero jak na zimno kolejnego dnia odpalilem to bylo wyraznie slychac ze jeden gar kuleje, co prawda w szescio cylindrowym silniku
Ostatnio zmieniony wt 04 cze, 2013 07:24 przez Ban0ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Jeśli jesteś z okolicy Katowic to zapraszam chętnie pomogę za piwko
Soloman4 - dzięki ale mieszkam daleeeko od Ciebie.
Dziś posiedziałem chwilę przy aucie i oto nowe obserwacje:
- kompresja jest ok
- po wykręceniu świecy - jest ona zupełnie sucha i bez obciążenia ma iskrę
- do wtrysku dochodzi prąd (w jednym pinie 13 V, w drugim nie pamiętam ale tyle samo co w sąsiednim cylindrze
- nowa rzecz: zauważyłem, że z okolicy wtrysków słychać dziwny dźwięk (jakby zmęczony silniczek elektryczny próbował się obrócić ) - przez parę sekund po włączeniu zapłonu i cyklicznie podczas pracy silnika
Chyba jednak wtrysk się przyciął. Rozumiem, że trzeba wyjąć listwę (da się to zrobić bez demontażu kolektora?).
Dziś posiedziałem chwilę przy aucie i oto nowe obserwacje:
- kompresja jest ok
- po wykręceniu świecy - jest ona zupełnie sucha i bez obciążenia ma iskrę
- do wtrysku dochodzi prąd (w jednym pinie 13 V, w drugim nie pamiętam ale tyle samo co w sąsiednim cylindrze
- nowa rzecz: zauważyłem, że z okolicy wtrysków słychać dziwny dźwięk (jakby zmęczony silniczek elektryczny próbował się obrócić ) - przez parę sekund po włączeniu zapłonu i cyklicznie podczas pracy silnika
Chyba jednak wtrysk się przyciął. Rozumiem, że trzeba wyjąć listwę (da się to zrobić bez demontażu kolektora?).
tak da sie wyjac listwe, bez demontazu calosci, jak wypniesz wiazke i ja odsuniesz w strone grodzi to ci sie zrobi dosc duzo miejsca, z tego co pamietam to jeszcze trzeba takie podporki kolektora odkrecic i powinno sie udac wyjac listwe wtryskowa,
przydatne sa wiotkie palce
jak bedziesz mial listwe na wierzchu to wtedy podlaczasz wiazke do niej i najlepiej miec drugi CAS, wpiac go i nim krecic majac auto na zaplonie, pod wtryski dajesz pojemniki o takiej samej obietosci i krecac casem beda strzelac paliwem, wtedy wyjdzie ktory leje ktory nie i ile leja,
przydatne sa wiotkie palce
jak bedziesz mial listwe na wierzchu to wtedy podlaczasz wiazke do niej i najlepiej miec drugi CAS, wpiac go i nim krecic majac auto na zaplonie, pod wtryski dajesz pojemniki o takiej samej obietosci i krecac casem beda strzelac paliwem, wtedy wyjdzie ktory leje ktory nie i ile leja,
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Witam mam podobny problem nie pali na 2 cylindrze na wolnych obrotach, jak dodam gazu tak po 3tys silnik sie uspokaja ale nie do końca
Co nie pomogło:
podmieniłem cewki,swiece,wtryski, wiazke cewek, komputer, power tran.
sprawdziłem i oczysciłem wszystkie masy
bez efektu kompresja 9 na wszystkich 4 garach,silnik nie kopci, swiece po zgaszeniu suche
kończą mi sie pomysły ;/
Co nie pomogło:
podmieniłem cewki,swiece,wtryski, wiazke cewek, komputer, power tran.
sprawdziłem i oczysciłem wszystkie masy
bez efektu kompresja 9 na wszystkich 4 garach,silnik nie kopci, swiece po zgaszeniu suche
kończą mi sie pomysły ;/
Ostatnio zmieniony czw 13 cze, 2013 22:55 przez redhd, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
Są 3 piny do każdej cewki, Plus i masa, czyli między nimi będzie 12v a między masą i pinem sygnałowym będzie tylko napięcie na b. krótko jak impuls zapłonu z PT pójdzie, albo odwrotnie przerwie napięcie jak sygnał przyjdzie. najprostsza metoda, zlokalizował masę i plus i na chodzie sprawdzić czy na pinie sygnałowym podobnie skacze napięcie jak na pozostałych garach. jak byś chciał badać przebieg tych napięć to jest to sprawa do badania oscyloskopem.
Jeżeli sygnał ok i reszta co wymieniłeś też ok to zostaje węgielek styku w cewkach, zjarany albo zasyfiony lub zupełny brak
Jeżeli sygnał ok i reszta co wymieniłeś też ok to zostaje węgielek styku w cewkach, zjarany albo zasyfiony lub zupełny brak
sprawdzałem napiecie na tym pinie jest na wszystkich garach takie same
sprawdzałem drugim casem kręciłem na włączonym zapłonie i sprawdzałem kazdą kostke
jutro jeszcze raz(po raz trzeci ) sprawdze cewke zamieniałem już 1 gar z 2 i tez nie było efektu
ma znaczenie np. przestawiony rozrząd bo zastanawiam się czy sprawdzać....?
sprawdzałem drugim casem kręciłem na włączonym zapłonie i sprawdzałem kazdą kostke
jutro jeszcze raz(po raz trzeci ) sprawdze cewke zamieniałem już 1 gar z 2 i tez nie było efektu
ma znaczenie np. przestawiony rozrząd bo zastanawiam się czy sprawdzać....?
jak będziesz miał przestawiony ząb na wale korbowym to nie zagada dziad
Poszukuję...
A wtryski sprawdzileś pan ? CAS ?
Ostatnio wymieniłem jeden wtrysk i jak ręką odjął ,a miałem taki sam objaw jak ty.
Najpierw zrobiłem balance test w consulcie i jak odłączyłem 2 cyl. to nie było wyraźnej różnicy w pracy silnika na jałowych ,ale jak dodałem gazu to już tak.
Cewka wtrysku miała za dużą oporność i tyle... ( nominał ~ 14 ohm ,a było 40)
Przy okazji zobaczyłem jak wygląda sitko/filterk na wtrysku na polskim paliwie i korozja.
Wtrysk podmieniłem ze zniszczonego silnika, który jeździł kiedyś tylko w szwabach i wtryski czyściutkie zero korozji.
Lać tylko dobre paliwo nawet droższe ale pewne i jak zalecał kiedyś nissan nie używać lepiej środków czyszczących do wtrysków bo można pogorszyć,a nie polepszyć.
Ostatnio wymieniłem jeden wtrysk i jak ręką odjął ,a miałem taki sam objaw jak ty.
Najpierw zrobiłem balance test w consulcie i jak odłączyłem 2 cyl. to nie było wyraźnej różnicy w pracy silnika na jałowych ,ale jak dodałem gazu to już tak.
Cewka wtrysku miała za dużą oporność i tyle... ( nominał ~ 14 ohm ,a było 40)
Przy okazji zobaczyłem jak wygląda sitko/filterk na wtrysku na polskim paliwie i korozja.
Wtrysk podmieniłem ze zniszczonego silnika, który jeździł kiedyś tylko w szwabach i wtryski czyściutkie zero korozji.
Lać tylko dobre paliwo nawet droższe ale pewne i jak zalecał kiedyś nissan nie używać lepiej środków czyszczących do wtrysków bo można pogorszyć,a nie polepszyć.
Ostatnio zmieniony sob 15 cze, 2013 12:33 przez SZAFA, łącznie zmieniany 3 razy.