Moj Nissan zaczął żyć, po małych przeróbkach przybyło mu około 30-40 koników, możecie nie wierzyć ale jeszcze na drugim biegu fura bokiem idzie. Jeszcze nie wiem jak ze spalaniem ale na pewno podskoczy. Pewnie dziwicie się jak to zrobić ale od strony technicznej nic Wam nie powiem. Na pewno przyszedl nowy czip i turbinka ładuje 1-go bara. Wszystkie zmiany wprowadził mi Jarkowy - facet ma łeb nie z tej ziemii. Po jednym dniu przeróbek to nie ten sam samochód, oczywiście wczesniej przyszła nowa pompa paliwa od nissana maximy 3,2 litra (doradził mi to Jarkowy). Jeszcze mam do wymiany intercooler i filtr na stozkowy. Polecam wszystkie przeróbki Jarkowego, facet ma sprzęt a poza tym nie uczy sie na Twoim samochodzie tak jak reszta cieci z serwisu nissana i jest tańszy niż wszystkie firmy tuningowe.
Jeszcze raz gorąco polecam!!!!
Wiecej mocy pod butem !!!!
Moderator: Moderator
tylko pogratulowac
a co do Jarkowego to nie ma co tu duzo mowic....... kolejny zadowolony klient ;p
pozdrawiam
a co do Jarkowego to nie ma co tu duzo mowic....... kolejny zadowolony klient ;p
pozdrawiam
Thou S-H-to-tha-izzalt not bear false witness against thy neighbour n' shit.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
No to bomba!
Wiesz, mam nadzieję, że każdy kto robił autko u Jarkowego ma dożywotni obowiązek pojawiania się na wszytkich zlotach klubowych? Do zobaczenia więc we wrześniu.
Wiesz, mam nadzieję, że każdy kto robił autko u Jarkowego ma dożywotni obowiązek pojawiania się na wszytkich zlotach klubowych? Do zobaczenia więc we wrześniu.
bardzo bym chciał wpaść na ten zlot ale wyjerzdzam do zakopanego na wczasy
ale napewno sie zobaczymy kiedy indziej ZMIESZAŁEM BMW 535
TO BYŁ SZOK DLA MOJEGO KOLESIA JUŻ SPRZEDAJE BMW MILO KOGOŚ WYJEBAĆ W POWIETRZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ale napewno sie zobaczymy kiedy indziej ZMIESZAŁEM BMW 535
TO BYŁ SZOK DLA MOJEGO KOLESIA JUŻ SPRZEDAJE BMW MILO KOGOŚ WYJEBAĆ W POWIETRZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oj oj hehe rozpedzasz sie widze to teraz tylko szukac aut do killowania ;p
Thou S-H-to-tha-izzalt not bear false witness against thy neighbour n' shit.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
NO PANOWIE SZUKAM MOCNIEJSZEJ TURBINKI T-28 ODDAM SWOJĄ Z DOPŁATĄ
WIĘCEJ MOCY !!!!!!!!!!!!!!
DZISIAJ ZNALAZŁEM FIRME KTÓRA ZAJMUJE SIE MANOMETRAMI I CO NIECO SOBIE ZAMÓWIE MAJĄ MAŁE CENY I WYBÓR ŚREDNIC
MUSZE POGADAĆ Z JARKOWYM CO BY TU ZROBIĆ ŻEBY DOŁOŻYĆ MU PARE KM BO JESZCZE MAŁO MUSZE WYRĄBAĆ KOLESIA OD SEATEM CUPRA S
NO WTYM ROKU WSADZIŁEM JAKIEŚ 8,5 TYŚ PRAWIE MAN WSZYSTKO NOWE
WIĘCEJ MOCY !!!!!!!!!!!!!!
DZISIAJ ZNALAZŁEM FIRME KTÓRA ZAJMUJE SIE MANOMETRAMI I CO NIECO SOBIE ZAMÓWIE MAJĄ MAŁE CENY I WYBÓR ŚREDNIC
MUSZE POGADAĆ Z JARKOWYM CO BY TU ZROBIĆ ŻEBY DOŁOŻYĆ MU PARE KM BO JESZCZE MAŁO MUSZE WYRĄBAĆ KOLESIA OD SEATEM CUPRA S
NO WTYM ROKU WSADZIŁEM JAKIEŚ 8,5 TYŚ PRAWIE MAN WSZYSTKO NOWE
no z cupra to juz tak latwo nie bedzie hehe
Thou S-H-to-tha-izzalt not bear false witness against thy neighbour n' shit.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
dam rade to zalerzy od pomysłu jarkowego i od za sobniści portwela musze go objechac to straszny palant i pozer a pozatym jak go nie wezme to sa inne sposoby
ojjjj hheeh oby silnik dal rade
a tak BTW to jakie ma osiagu cupros ?? bo nie pamietam
a tak BTW to jakie ma osiagu cupros ?? bo nie pamietam
Thou S-H-to-tha-izzalt not bear false witness against thy neighbour n' shit.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
silnik po kapitalce nuwka turbo nuwka pompa od maximy czio od jarkowego no i ponat 1bar ciśnienia a i zurzycie paliwa jak tir to prawie rakieta
]
]
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Firma aleś się rozpendził najpierw z pochwałami, potwem na obwodnicy a teraz mieżysz w cupry...spoko wszystko dla ludzi a jeszcze więcej dla turbokillera!
Szkoda ze nie mogłeś sie pościgać zemną
Oby Ci się dalej tak kręciło.
Szkoda ze nie mogłeś sie pościgać zemną
Oby Ci się dalej tak kręciło.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
A weryfikowałeś te osągi na hamowni, sprawdzaliście AFR,jaki masz przy doładowaniu i powyżej 4000obr?, z wskażników załóż sobie lepiej wskźnik EGT, przynajmniej tłoki ci nie spłyną.
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Chip Stage 1 jest uniwaersalny i zanim zaczołem go montować w innych nissanach najpierw jeździł u mnie gdzie jest właśnie AFR i EGT. Dodam ze Stage 1 jest napisany na zdecydowanie zabogato właśnie ze względów bezpieczeństwa.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Witam po dlugiej nieobecnosci - sprawy rodzinne, zawodowe i takie tam .., a wracajac do tematu to zweryfikowalem swoje mody i wyszlo tak:
- 0,55 bar - 186 KM 220 Nm
- 0,8 bar - 210 KM i 266 Nm <edit>
- 1 bar - hamownia sie zaciela i panowie nie chcieli powtorzyc pomiaru mialo byc podobnie?
Afr 12 pow 4 tys, przebiegi momentu i mocy rowne prawie rownolegle dla obu pomiarow. Cisnienie paliwa 3 bar a przy doladowaniu 1 bar zwiekszylem do 3,5 bar.
Subiektywne wrazenia z jazdy to Vmax 240 przyspiesza rowno bez zaciec spalanie 11 litrow w trasie przy szybkosciach 140+
Tak wiec jezeli Jarkowy ma taka mape Stage 1 jak ja to przy sprawnym silniku powinno byc podobnie.
- 0,55 bar - 186 KM 220 Nm
- 0,8 bar - 210 KM i 266 Nm <edit>
- 1 bar - hamownia sie zaciela i panowie nie chcieli powtorzyc pomiaru mialo byc podobnie?
Afr 12 pow 4 tys, przebiegi momentu i mocy rowne prawie rownolegle dla obu pomiarow. Cisnienie paliwa 3 bar a przy doladowaniu 1 bar zwiekszylem do 3,5 bar.
Subiektywne wrazenia z jazdy to Vmax 240 przyspiesza rowno bez zaciec spalanie 11 litrow w trasie przy szybkosciach 140+
Tak wiec jezeli Jarkowy ma taka mape Stage 1 jak ja to przy sprawnym silniku powinno byc podobnie.
Ostatnio zmieniony wt 31 sie, 2004 15:58 przez 200sx, łącznie zmieniany 1 raz.
r4 turbo jest super, a V10 bi-turbo...
Czesc
200SX a czy jakis wykresik z hamowni mozemy zobaczyc?
Jarek ile kosztuje u ciebie strojenie bez zmiany parametrow doladowania
(bo nie wiem czy ktos wczesniej przy kompie nie grzebal i czy nie trzeba bedzie od nowa wgrac mapy)
200SX a czy jakis wykresik z hamowni mozemy zobaczyc?
Jarek ile kosztuje u ciebie strojenie bez zmiany parametrow doladowania
(bo nie wiem czy ktos wczesniej przy kompie nie grzebal i czy nie trzeba bedzie od nowa wgrac mapy)