ratunku

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Anonymous

mam nissana 200sx s13 i mam z nim problem , sukinsyn zacina się na trzecim biegu przy 3000 obr/min i żaden mechanik nie wie o co biega.co to może być?
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

Jak to zacina sie ??? Jak szarpie to sprawdz szczelosc tych rur od turbo itd. Musza byc wszystkie szczelne.
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Musisz to bardzo dokładnie opisać: jak na zimnym, jak na gorącym, jak się zachowuje na wyższych obrotach, czy poprawia się na lekko otwartej przepustnicy (przy delikatniejszym naciskaniu pedału gazu), itp. Ja się właśnie męczę z takim problemem. Możemy sie więc pomęczyć razem... :roll:


BTW: Jaro, Ty miałeś podobny problem kilka miechów temu. Co to w końcu było? Stef też się męczył z takim szarpaniem, które, jak się później okazało, było spowodowane nieszczelnością przewodów podciśnienia...
Anonymous

zacina się tak samo na zimnym jak i na ciepłym przy 3000obr/min
przewody powietrza i podciśnienia i do filtra węglowego są dobre , chłodnica powietrza też, pompa paliwowa wymieniona, był na komputerze
który wykazał że czujniki są wszystkie dobre
Anonymous

jak powoli naciskam gaz to czasem pojedzie normalnie, na wysokich obrotach idzie jak po maśle
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

czyli ci szarpie ??? czy obroty sie zacinaja i nie chca isc dalej ??
Anonymous

obroty nie chcą iść dalej jak mam zapłon na maxa opużniony, a jak mam odrobinę przyspieszony to raz szarpnie przy 3000 i dalej idzie normalnie
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

ujj nie wiem mi tez szarpie przy 3000 rpm ale na 1 biegu i na 2 a jak sie rozgrzeje nie szarpie
Nie mam pojecia czemu ci obroty nie ida napisz do jarka albo zadzwon do niego telefon znajdziesz gdzies na stronce klubowej on moze bedzie wiedział.
Stef

Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi (nie o pieniądze) tylko bankowo o te gówniane przewody, no bo co innego?
Swego czasu znajomy miał podobny problem z mercem E AMG - przy 240km/h wóz mu się dusił i nie mógł pojechać nawet odrobinę więcej.....
Nawet w AMG nie wiedzieli co jest grane..........a potem nagle się okazało, że jakiś głupi przewód mu się zasysał!!!

generalnie to jest tak, że po 10 latach to w 200sx te wszystkie węże przestają lubić 3000obr :?

......ale z drugiej strony nikt u Ciebie przy 3000obr pod maską nie siedzi więc ciężko stwierdzić co się dokładnie dzieje.........
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

michał pisze:obroty nie chcą iść dalej jak mam zapłon na maxa opużniony, a jak mam odrobinę przyspieszony to raz szarpnie przy 3000 i dalej idzie normalnie
miałem dokładnie to samo. przy przyspieszaniu zapłonu chodził dobrze. ale ostrożnie z tym przestawianiem. jak opowiadałem o tym facetowi w jednym serwisie to powiedział, ze pewnie pompa nie jest wydolna i musi mi zmierzyc cisn. paliwa. jade do niego w srode. chociaz wlasnie mi sie przypomnialo, ze pali mi strasznie duzo (13-15) i to już nie pasuje do tej teorii.
Anonymous

panowie udało mi się , samochód idzie jak burza , okazało się że mam dwie pompy paliwowe , jedną w zbiorniku a drugą obok , tę obok wyjebałem i jest gitara.
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

jak to obok? podaj troche więcej szczegółów bo nie do końca łapię...
Anonymous

u mnie była nad lewą półosią ale co z tego jeden cały dzień było dobrze dzisiaj znów coś się zjebało ,
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Nad moim właśnie główkuje jeden warsztat. Koleś obstawia pompę paliwową. Mierzył ciśnienie paliwa i wyszło: około 2 bary na jałowym i około 2.5 bara podczas jazdy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”