ratunku
Moderator: Moderator
mam nissana 200sx s13 i mam z nim problem , sukinsyn zacina się na trzecim biegu przy 3000 obr/min i żaden mechanik nie wie o co biega.co to może być?
Jak to zacina sie ??? Jak szarpie to sprawdz szczelosc tych rur od turbo itd. Musza byc wszystkie szczelne.
Musisz to bardzo dokładnie opisać: jak na zimnym, jak na gorącym, jak się zachowuje na wyższych obrotach, czy poprawia się na lekko otwartej przepustnicy (przy delikatniejszym naciskaniu pedału gazu), itp. Ja się właśnie męczę z takim problemem. Możemy sie więc pomęczyć razem...
BTW: Jaro, Ty miałeś podobny problem kilka miechów temu. Co to w końcu było? Stef też się męczył z takim szarpaniem, które, jak się później okazało, było spowodowane nieszczelnością przewodów podciśnienia...
BTW: Jaro, Ty miałeś podobny problem kilka miechów temu. Co to w końcu było? Stef też się męczył z takim szarpaniem, które, jak się później okazało, było spowodowane nieszczelnością przewodów podciśnienia...
zacina się tak samo na zimnym jak i na ciepłym przy 3000obr/min
przewody powietrza i podciśnienia i do filtra węglowego są dobre , chłodnica powietrza też, pompa paliwowa wymieniona, był na komputerze
który wykazał że czujniki są wszystkie dobre
przewody powietrza i podciśnienia i do filtra węglowego są dobre , chłodnica powietrza też, pompa paliwowa wymieniona, był na komputerze
który wykazał że czujniki są wszystkie dobre
jak powoli naciskam gaz to czasem pojedzie normalnie, na wysokich obrotach idzie jak po maśle
czyli ci szarpie ??? czy obroty sie zacinaja i nie chca isc dalej ??
obroty nie chcą iść dalej jak mam zapłon na maxa opużniony, a jak mam odrobinę przyspieszony to raz szarpnie przy 3000 i dalej idzie normalnie
ujj nie wiem mi tez szarpie przy 3000 rpm ale na 1 biegu i na 2 a jak sie rozgrzeje nie szarpie
Nie mam pojecia czemu ci obroty nie ida napisz do jarka albo zadzwon do niego telefon znajdziesz gdzies na stronce klubowej on moze bedzie wiedział.
Nie mam pojecia czemu ci obroty nie ida napisz do jarka albo zadzwon do niego telefon znajdziesz gdzies na stronce klubowej on moze bedzie wiedział.
Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi (nie o pieniądze) tylko bankowo o te gówniane przewody, no bo co innego?
Swego czasu znajomy miał podobny problem z mercem E AMG - przy 240km/h wóz mu się dusił i nie mógł pojechać nawet odrobinę więcej.....
Nawet w AMG nie wiedzieli co jest grane..........a potem nagle się okazało, że jakiś głupi przewód mu się zasysał!!!
generalnie to jest tak, że po 10 latach to w 200sx te wszystkie węże przestają lubić 3000obr
......ale z drugiej strony nikt u Ciebie przy 3000obr pod maską nie siedzi więc ciężko stwierdzić co się dokładnie dzieje.........
Swego czasu znajomy miał podobny problem z mercem E AMG - przy 240km/h wóz mu się dusił i nie mógł pojechać nawet odrobinę więcej.....
Nawet w AMG nie wiedzieli co jest grane..........a potem nagle się okazało, że jakiś głupi przewód mu się zasysał!!!
generalnie to jest tak, że po 10 latach to w 200sx te wszystkie węże przestają lubić 3000obr
......ale z drugiej strony nikt u Ciebie przy 3000obr pod maską nie siedzi więc ciężko stwierdzić co się dokładnie dzieje.........
miałem dokładnie to samo. przy przyspieszaniu zapłonu chodził dobrze. ale ostrożnie z tym przestawianiem. jak opowiadałem o tym facetowi w jednym serwisie to powiedział, ze pewnie pompa nie jest wydolna i musi mi zmierzyc cisn. paliwa. jade do niego w srode. chociaz wlasnie mi sie przypomnialo, ze pali mi strasznie duzo (13-15) i to już nie pasuje do tej teorii.michał pisze:obroty nie chcą iść dalej jak mam zapłon na maxa opużniony, a jak mam odrobinę przyspieszony to raz szarpnie przy 3000 i dalej idzie normalnie
panowie udało mi się , samochód idzie jak burza , okazało się że mam dwie pompy paliwowe , jedną w zbiorniku a drugą obok , tę obok wyjebałem i jest gitara.
jak to obok? podaj troche więcej szczegółów bo nie do końca łapię...
u mnie była nad lewą półosią ale co z tego jeden cały dzień było dobrze dzisiaj znów coś się zjebało ,
Nad moim właśnie główkuje jeden warsztat. Koleś obstawia pompę paliwową. Mierzył ciśnienie paliwa i wyszło: około 2 bary na jałowym i około 2.5 bara podczas jazdy.