nie odpala

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

sylwek12

dobra pomuzcie, mam 200sx 94 z nowym turbo t28 i ostatnio cos mi zaczal szalec gdy dodawalem gazu do konca to strzelal z tlumika i obroty nie wzrastaly, sprawdzilem pasek co sie okazalo ze tam nie ma zadnych zaznaczen jak on ma byc ustawiony(czy ktos wie gdzie znajde jakis schemat jak ustawic pasek albo niech tutaj po swojemu wytlumaczy jak go ustawic) ale jest chyba dobrze, zaczolem troche izolowac kable i juz nie chcial mi zapalic, troszke lekko zalapie i koniec nawet nie bychnie tak jakby waha sie nie chciala palic, dalem go do zakladu gdzie tuninguja auta i maja pelno komputerow, stoi tam nissan juz miesiac i nie wiedza co mu jest, mowia ze jest wszystko dobrze bo diagnostyka wykazala i komputer nie zglasza zadnych bledow, pompa paliwowa pompuje iskra jest wtryski dzialaja WSZYSTKO DZIALA ale nie chce zapalac, cos mowil ze napiecie ktore idzie na cewki i wtryski spada do 3.5 volt i to jest za malo ale okozalo sie ze to jest dobrze, chca jeszcze zobaczyc czy wydech nie jest zapchany, a nie wiedza jak ustawic rozrzad moze to jest zle KTO POMOZE KTO WIE CO TO MOZE BYC< WSZSTKO DZIALA ALE NIE ODPALA :evil:
Awatar użytkownika
jasiu
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 101
Rejestracja: ndz 14 gru, 2003 23:17
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

co do ustawienia rozrządu t ona wałkach a dokładniej na kołach sa takie kropki i na wale tesh jet i są znaki w postaci kresek na obudowach zobacz również czy posiadasz języczek w wałku wydechowym czyli tym gdzie jest rozdzielacz zapłonu powinien być taki klin w środku jeśli go nie masz to prawdopodobnie od tego jedyny sposób jest taki że na oko musisz ustawic rozdzielacz do tego miejsca na wałku a potem włożyć rozdzielacz i nie przykręcać go 2 osoba idzie do samochodu i kręci a ty przekręcasz tym rozdzielaczem aż samochód zapali a potem pozostaje tylko lampa stroboskopowa i po krzyku ja tak u siebie ostatnio robiłem bo mi pękł ten języczek w wałku rozrządu jeśli ktos zna inną metodę to może ją opisze
sprzedam koguta tel 997
Awatar użytkownika
jasiu
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 101
Rejestracja: ndz 14 gru, 2003 23:17
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

wkleje ci zdięcie z servisówki
Załączniki
zapłon.JPG
zapłon.JPG (35.62 KiB) Przejrzano 5515 razy
sprzedam koguta tel 997
cziko

ja tez miałem cos takiego i wiesz co pomogło po dwuch dniach szukania szczescia??/nowe swiece!!!naprawde wyjechałem autem z garazu normalnie pracował zgasiłem postał ze 3 godziny i juz nie zapalił dotad dopuki nie kupiłem nowych świec!!!stare tez dawały iskre ale jednak to juz nie była ta iskar ajakiej potrzebował!!!!jak rozwiazesz problem nie zapomnij napisac tutaj co było przyczyna :D pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu do zdrowia
sylwek12

no właśnie dowiedzialem sie od mechanikow ze pasek i zaplon i wszystko jest dobrze tylko cos z iskro nie tak, mam swiece bosha 1-listkowe od 6miechow i na poczatku ode dawaly iskre dlugo na 40cm walila iskra gdy trzymalem cewke ze swieca daleko od silnika to z powietrza przy kreceniu walilo po calym silniku a tera iskra jest bardzo mala prawie nie widac, czy to mozliwe ze tak nagle pierdly swiece, ale tak nagle???
cziko

no ja proponuje spróbowac z tym śiwecami!!!
Awatar użytkownika
Melchior
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 130
Rejestracja: wt 09 gru, 2003 22:09
Lokalizacja: Włocławek

Powinieneś mieć świece platynowe lub irydowe. Zwykłe świece za długo nie działają w naszych silnikach - mają zbyt małą temperaturę topnienia i po prostu szlak je trafia.

Na przednim pasie pod maską powinieneś miać nawet napis, że należy używać świet paltynowych (u mnie taki jest).

Sam jeżdżę na irydowych Denso IQ20 - po prostu są nieco tańsze niż NGK - sprawują się bardzo dobrze.
sylwek12

dobra wiadomo czemu nie odpalal przez miesiac i nikt nie wiedzial co to jest----byly wsadzone zwykle jednolistkowe swiece ngk za kilka zlotych na ktorych jezdzilem 7 miechow i sie wypalily, ja wsadzilem platynowe katalogowo ngk za kolosalna kurde cene 80zl za sztuke i odpalil w sekundzie ja piernicze jakie ceny tych swiec
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”