no i jeszcze moze cos z tym restryktorem w kanalach olejowych, bo nikt dokladnie nie pisze co i jak zrobic tylk oze w rb sie cos takiego stosuje
ktos posiada wieksza wiedze na ten temat w CA??
Dlaczego panewka ?
Moderator: Moderator
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Zgodnie z przykładowymi fotkami RB, przy zastosowaniu większej olości oleju problem odpada, bo oleju w głowie jest tyle,że niema sie gdzie odkładać/ zmniejszając prędkośc swojego powrotu do miski.szaman pisze:no i jeszcze moze cos z tym restryktorem w kanalach olejowych, bo nikt dokladnie nie pisze co i jak zrobic tylk oze w rb sie cos takiego stosuje
ktos posiada wieksza wiedze na ten temat w CA??
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Forest pisze:No super super. Ceny na prawde promocyjne i każdy co ma sprawdzonego szlifierza wie że tak to tylko w ERZE.
ALE setup który wymieniłeś w ogóle nie zmniejsza ryzyka obrócenia panewki. I po co Ci to wszystko kute , skoro nikt w pl korby nie wygiął skoro i tak panewki strzelą ...
P.S Czyli nadal twierdzisz że jak ktoś CI da swój silnik i 8000zł to oddasz mu zakuty motor przygotowany pod 300hp ? ja proponuje walić do ODDINa drzwiami i oknami bo nikt w pl taniej tego nie zrobi , niech potwierdzi swoje nie prawdopodobne ceny
Dziekuje za antyreklame.
Nieprawdopodobne ceny? sprawdz dzial zakupow grupowych.
Ceny szlifierzy i robocizny mechanikow - to juz jest inwencja osoby ktora silnik robi lub oddaje do robienia. Jedni potrafia sie dogadac i zrobic tanio, inni oddaja po prostu caly silnik, zamykaja oczy i czekaja na rachunek.
Co do "ryzyka panewki" - masz przykladowa odp bezposrednio pod twoim postem. Albo chocby pajaka...
Przypominam ze jest to nadal tylko podstawa, dopiero teraz zaczyna otwierac sie skarbonka na reszte czesci...
patrz na odp powyzej. no niesamowite. ale ja po takch cenach sprzedaje... dokladam do kazdej sprzedanej czesci, ale i tak daje rade. Zakupy grupowe zobacz...Ceny które podał ODINN to naprawdę żenada.
wyobraz sobie ze takich znajdziesz... na dodatek czesci do szlifierza mozesz wozic sam, prawda?Znajdźcie mi ogarniętego mechanika , który za 1000zł wyjmie silnik, rozłoży go , potem złoży na kutych częściach i włoży z powrotem..........
Forest, czemu tyle szczekasz, zamiast popatrzec na glupie ceny czesci?
Ja rozumiem ze nienawidzisz tego glupiego silnika CA, co widac doskonale czytajac twoje wypowiedzi na np nissantechu, na dodatek sam doskonale tworzysz legende ze CA jest mega "BE". Troche obiektywizmu oraz tolerancji, bo moderatorowi nissntechu to troche nie przystoi, no chyba ze wzieli cie na moda przez przypadek...
twoje ostatnie zdanie na temat CA
widzisz, jedni zrobia, inni nie... dolicz do mojej podstawy, wydech i IC z zak grupowych, ziemniaka albo gt2871r, sprzeglo, walbro, chip albo nistune od xree... oraz miske i reszte od pajaka...Zrobienie z silnika, który posiadasz 350koni to pieniądze rzędu 15000zł w opcji bez kucia
Pajak
Pajak, jestem za...Po tym poście przyszedł mi do głowy ZAJEBIŚCIE, ALE TO ZAJEBIŚCIE DOBRY POMYSŁ:
[ Dodano: Sro 16 Gru, 2009 20:21 ]
gdzies widzialem fotki jak z galeryjki calej glowicy sa poprowadzone przewody powrotne do miski, calkiem ciekawie to wygladalo... na dodatek z tylu komory silnika (tyl glowicy) mamy do tego otworki, gdzie mozemy je podlaczyc... poszukamPajak2444 pisze:Zgodnie z przykładowymi fotkami RB, przy zastosowaniu większej olości oleju problem odpada, bo oleju w głowie jest tyle,że niema sie gdzie odkładać/ zmniejszając prędkośc swojego powrotu do miski.szaman pisze:no i jeszcze moze cos z tym restryktorem w kanalach olejowych, bo nikt dokladnie nie pisze co i jak zrobic tylk oze w rb sie cos takiego stosuje
ktos posiada wieksza wiedze na ten temat w CA??
Ostatnio zmieniony śr 16 gru, 2009 20:29 przez ODINN, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
scooter dawal linka na 3 stronie tego tematu :ODINN pisze:gdzies widzialem fotki jak z galeryjki calej glowicy sa poprowadzone przewody powrotne do miski, calkiem ciekawie to wygladalo... na dodatek z tylu komory silnika (tyl glowicy) mamy do tego otworki, gdzie mozemy je podlaczyc... poszukam
http://www.passwordjdm.pl/printview.php ... b52e561940
ale mi chodzilo o to czy ktos z forum czy wogole z polski robil cos takiego u siebie, co by usprawnic CA czy wszyscy odrazu swapa robia i po klopocie?
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Ja sie pisze na taka miske i sprezynke zaworu jak cos.
Taki splyw oleju z glowy do michy o ktorym mowi ODINN byl pokazany w jedym z linkow wczesniej jak by ktos szukal.
EDIT: szaman byl szybszy
Taki splyw oleju z glowy do michy o ktorym mowi ODINN byl pokazany w jedym z linkow wczesniej jak by ktos szukal.
EDIT: szaman byl szybszy
Ostatnio zmieniony śr 16 gru, 2009 20:40 przez ige, łącznie zmieniany 2 razy.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
super foto dzieki
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Już niebawem , niebawem. Jak tylko dopieszcze szczegółyForest pisze: Przedstawi wykres i podliczymy na spokojnie koszty ok ? Będziemy wiedzieli o czym mówimy i jaką charakterystykę ma taki silnik ....
Tu sie mylisz , nawet osławiony projekt Rafiego mial wykres podczas problemow i kijowej jazdy na 380km. Do tego znam osobe z PL ktora miała CA kute ktore na rolkach wyrzygało 460KM. Zwiesił sie wtrysk i upaliło tłok...Forest pisze:Bo niestety wielu odgrażało się od kilku lat że taki 350konny CA to nie problem a NIKT w PL tego nie zrobił wiec musimy się podpierać nie polskimi projektami.
Jeszcze nie skończyłem a też nachodzą mnie takie myśliForest pisze:Ja nawet wiem dlaczego taki nie powstał , bo większość zdobywając doświadczenie, stwierdza żę to najgłupszy pomysł w historii i sztuka dla sztuki która nie jest w ogóle wymiera licząc koszty/efekt
Ale mam nadzieje ze to minie jak skończe.
Jak na początku , mam nadzieje ze juz niebawemForest pisze:A tych co piszą że się da , niech zrobią i pokażą bo inaczej stają się kolejnymi forumowymi teoretykami... a takich tu wystarczy.
PS. Tak jak ktoś pytał , to odpowiedz jest własnie taka , wiele osob nie zwalcza problemu tylko swapuje...
[ Dodano: Sro 16 Gru, 2009 22:18 ]
Pajak my juz pracujemy nad powiekszona miska z przegrodami.
Cos na wzór tego co jest u mnie zrobione
- DarekAMS
- Coś już wiem
- Posty: 171
- Rejestracja: czw 09 lip, 2009 22:53
- Lokalizacja: AutoManiaSłupsk
- Kontakt:
O na ten moment właśnie czekałem.
Po tego typu przeróbkach które nie kosztują fortuny.
Forest i reszta przeciwników CA nadal uważacie że to kiepski silnik i nie warto go robić. Doskonale wiecie że na świecie są już CA które mają po 500KM w tym jeden który ma ponad 700KM i jezdzą np. http://www.youtube.com/watch?v=ZD5wP56X ... r_embedded#
Więc po co te wszystkie wywody , każdy silnik jeśli się odpowiednio przygotuje wytrzyma wiele a nawet wszystko oprócz ludzkiej głupoty.
No może nie ten ( co najśmieszniejsze nowoczesny) > http://vwszrot.pl/ , a Wy sie głupimi panewkami przejmujecie w S13
Po tego typu przeróbkach które nie kosztują fortuny.
Forest i reszta przeciwników CA nadal uważacie że to kiepski silnik i nie warto go robić. Doskonale wiecie że na świecie są już CA które mają po 500KM w tym jeden który ma ponad 700KM i jezdzą np. http://www.youtube.com/watch?v=ZD5wP56X ... r_embedded#
Więc po co te wszystkie wywody , każdy silnik jeśli się odpowiednio przygotuje wytrzyma wiele a nawet wszystko oprócz ludzkiej głupoty.
No może nie ten ( co najśmieszniejsze nowoczesny) > http://vwszrot.pl/ , a Wy sie głupimi panewkami przejmujecie w S13
Ostatnio zmieniony śr 16 gru, 2009 22:53 przez DarekAMS, łącznie zmieniany 2 razy.
wreszcie........ 3 dni to czytałem jak za karę.
z mojego punku widzenia ( czyli nie użytkownika ) CA18DET JEST TOTALNIE NIEUDANYM SILNIKIEM. Nie potrafię pojąć dlaczego niektórzy ciągle tego nie widzą.? może na siłę próbują przekonywać innych żeby poprawić sobie samopoczucie i jakoś usprawiedliwić swój nietrafiony pomysł na remont silnika który nie jest tego warty.
KRÓTKO ca18det moze było by fajne w jakimś dupowozie a nie aucie sportowym bo po co komu takim samochodzie silnik którego nie można chłostać ? Niestety najlepszy silnik nissana akurat nie trafił do auta sportowego i tyle...
ja bym widział może taki poradnik :
nie masz kasy na auto - to go nie kupuj
.
masz 10.000 nie kupuj nissana bo cie zje w dwa miechy
masz 20.000 poszukaj s14 lub taniego s13 na swap lub do remontu*
masz 30.000 kup pan s14a i się ciesz.
masz 40.000 .......eeee nikt na świecie nie ma takiej kasy
i tu odnośnik:
s13 jest hardcorem a nie wersją budżetową - silnik sie psuje, zawias i gumy do wymiany, hamulce pożal sie panie Boże, a buda w najlepszym wypadku wymaga po prostu polerki : )
I K*U*R***** proszę skończcie doradzać ludziom te remonty CA bo jak ktoś chce to zrobić to i tak zrobi bo nie ma kasy na sr czyli nie ma za dużo kasy ogólnie czyli remont będzie po taniości czyli pewnie nie polata za dużo czyli wraca do punktu wyjscia tylko ze w porfelu ma mniej o 2000zl
Myślę że najbardziej fair radą jest:
chcesz mieć seryjną moc + 30 KM zrób sobie remont
chcesz od auta czegoś więcej poodkładaj kasę i albo kup sr, rb czy POLECAM 1jz albo zmień auto.... i tyle a nie 10 stron o gównie i cenach z kosmosu.
i może zeby pociągnąć temat po co wyciskać z ca to co rb daje od ręki ??
No i na koniec może taki argument z innej beczki... przecież z tego co wiem to SR o wiele bardziej pasuje do s13 niz CA bo swoją masą polepsza właściwości jezdne.
@DarkuAMS - ale suszysz na maksa....
a na świecie jeżdża RB I JZ PO 1000 KM i co ?? i pewnie ich zbudowanie kosztowało połowę z tego co tego ca...
ZROBIĆ MOŻNA WSZYSTKO - TYLKO PO CO jak może fabryka zrobiła już to za nas produkując inny silnik ??
z mojego punku widzenia ( czyli nie użytkownika ) CA18DET JEST TOTALNIE NIEUDANYM SILNIKIEM. Nie potrafię pojąć dlaczego niektórzy ciągle tego nie widzą.? może na siłę próbują przekonywać innych żeby poprawić sobie samopoczucie i jakoś usprawiedliwić swój nietrafiony pomysł na remont silnika który nie jest tego warty.
KRÓTKO ca18det moze było by fajne w jakimś dupowozie a nie aucie sportowym bo po co komu takim samochodzie silnik którego nie można chłostać ? Niestety najlepszy silnik nissana akurat nie trafił do auta sportowego i tyle...
ja bym widział może taki poradnik :
nie masz kasy na auto - to go nie kupuj
.
masz 10.000 nie kupuj nissana bo cie zje w dwa miechy
masz 20.000 poszukaj s14 lub taniego s13 na swap lub do remontu*
masz 30.000 kup pan s14a i się ciesz.
masz 40.000 .......eeee nikt na świecie nie ma takiej kasy
i tu odnośnik:
s13 jest hardcorem a nie wersją budżetową - silnik sie psuje, zawias i gumy do wymiany, hamulce pożal sie panie Boże, a buda w najlepszym wypadku wymaga po prostu polerki : )
I K*U*R***** proszę skończcie doradzać ludziom te remonty CA bo jak ktoś chce to zrobić to i tak zrobi bo nie ma kasy na sr czyli nie ma za dużo kasy ogólnie czyli remont będzie po taniości czyli pewnie nie polata za dużo czyli wraca do punktu wyjscia tylko ze w porfelu ma mniej o 2000zl
Myślę że najbardziej fair radą jest:
chcesz mieć seryjną moc + 30 KM zrób sobie remont
chcesz od auta czegoś więcej poodkładaj kasę i albo kup sr, rb czy POLECAM 1jz albo zmień auto.... i tyle a nie 10 stron o gównie i cenach z kosmosu.
i może zeby pociągnąć temat po co wyciskać z ca to co rb daje od ręki ??
No i na koniec może taki argument z innej beczki... przecież z tego co wiem to SR o wiele bardziej pasuje do s13 niz CA bo swoją masą polepsza właściwości jezdne.
@DarkuAMS - ale suszysz na maksa....
a na świecie jeżdża RB I JZ PO 1000 KM i co ?? i pewnie ich zbudowanie kosztowało połowę z tego co tego ca...
ZROBIĆ MOŻNA WSZYSTKO - TYLKO PO CO jak może fabryka zrobiła już to za nas produkując inny silnik ??
Ostatnio zmieniony śr 16 gru, 2009 22:43 przez JakubG, łącznie zmieniany 4 razy.
- DarekAMS
- Coś już wiem
- Posty: 171
- Rejestracja: czw 09 lip, 2009 22:53
- Lokalizacja: AutoManiaSłupsk
- Kontakt:
JakubG pisze:a na świecie jeżdża RB I JZ PO 1000 KM i co ?? i pewnie ich zbudowanie kosztowało połowę z tego co tego ca...
Nie ważne ile kosztowało , jezdzą co udowadnia że bzdury piszesz oceniając tak CA.
I tez piszę to obiektywnie , bo nie remontowałem i nie muszę remontować swojego choć lekko nie ma.
To po co remontować i robić swapy jak można za te pieniądze od razu kupić nowsze mocniejsze i trwalsze auto !!!
Ostatnio zmieniony śr 16 gru, 2009 22:55 przez DarekAMS, łącznie zmieniany 2 razy.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
@JakubG
Mój CA jeździ od ponad roku na 1.15bara na seryjnych panewkach,
zrobił w tym czasie 20 000km (głównie miasto) - ci co ze mną mieli nieprzyjemność jechać wiedzą że bynajmniej nie stronię od odcinki ...
Mkx jeździ od pół roku - 300KM bez 8 i też pociska (np. wychłostał s14 silikona z RB25)
Scooter ma ~240KM i spoolup poniżej 3000obr - chłoszcze i panewki (seria) mają się dobrze ...
Znam (osobiście) kilka innych przykładów CA z mocami 250..280KM i jeżdżą od lat ...
Dlatego jak czytam jakie to padakowate są te CA to mi się śmiać chce ...
Po prostu ta konstrukcja jest jak MediaMarkt ...
Mój CA jeździ od ponad roku na 1.15bara na seryjnych panewkach,
zrobił w tym czasie 20 000km (głównie miasto) - ci co ze mną mieli nieprzyjemność jechać wiedzą że bynajmniej nie stronię od odcinki ...
Mkx jeździ od pół roku - 300KM bez 8 i też pociska (np. wychłostał s14 silikona z RB25)
Scooter ma ~240KM i spoolup poniżej 3000obr - chłoszcze i panewki (seria) mają się dobrze ...
Znam (osobiście) kilka innych przykładów CA z mocami 250..280KM i jeżdżą od lat ...
Dlatego jak czytam jakie to padakowate są te CA to mi się śmiać chce ...
Po prostu ta konstrukcja jest jak MediaMarkt ...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
Mnie ciekawi jedno czy te wszystkie CA na torze ktore sie wysypaly co ile zmienialy olej, bo cos mi sie wydaje ze w Polsce duzo ludzi po zawodach nie zmienia oleju bo ktos powie po co wylewac syntetyk za 250zl po jednym dniu na torze, a czesto jest do wymiany. A w wiekszosci sportowych samochodow po 1-2 dniu upalania na torze olej jest przepalony !
- gdynianin_200sx
- Coś już wiem
- Posty: 59
- Rejestracja: wt 01 gru, 2009 13:37
- Lokalizacja: Gdynia
Tak czytam i czytam te posty, wprawdzie nie mam jeszcze s13 i zaraz ( co niektorzy !) powiecie ze nie mam co sie wypowiadac bo nie mam samochodu a doswiadczenia to juz w ogole, no ale zapewne jak kupie bedzie w nim CA (bo tak myslalem ze wiecie nyska do 6-7 tys + 2-3 tys na mody i bedzie zapieprzac ! )
ale pomijajac to Pan Forest to ma chyba jakas traume po silniku CA18DET bo jakos tak go nie lubi a wrecz NIENAWIDZI!
Lepiej nie wiedziec co sie tak na prawde stalo bo to pewnie jakas przykra historia.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------
Pozdrawiam!
Następna wycieczka osobista odnośnie czyjegoś Nicku z forum będzie Cię kosztowała 90dni zakazu pisania
Pozdrowienia Moderator
ale pomijajac to Pan Forest to ma chyba jakas traume po silniku CA18DET bo jakos tak go nie lubi a wrecz NIENAWIDZI!
Lepiej nie wiedziec co sie tak na prawde stalo bo to pewnie jakas przykra historia.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------
Pozdrawiam!
Następna wycieczka osobista odnośnie czyjegoś Nicku z forum będzie Cię kosztowała 90dni zakazu pisania
- ale żyłeś w błędzie !jak kupie bedzie w nim CA (bo tak myslalem ze wiecie nyska do 6-7 tys + 2-3 tys na mody i bedzie zapieprzac ! )
Pozdrowienia Moderator
Ostatnio zmieniony czw 17 gru, 2009 00:34 przez gdynianin_200sx, łącznie zmieniany 2 razy.
Byle bokiem
taa za 2-3tys to nie zadne mody tylko zwykle wymiany eksploatacyjne tyle kosztuja po kupnie 'nowego' uzywanego auta oleje,plyny,filtry,gumy,amortyzatory,opony i inne takie tam..(bo tak myslalem ze wiecie nyska do 6-7 tys + 2-3 tys na mody i bedzie zapieprzac ! )
juz pomijajac to w jakim stanie kupisz sx za 6tys ale nic
to jest wlasnie przyklad typowego podejscia o ktorym pisal wczesniej niestety a potem sie dziwic ze tyle trupow jezdzi jak dokladnie takie podejscie ma spora czesc osob napalajacych sie na to auto
Ostatnio zmieniony śr 16 gru, 2009 23:48 przez ige, łącznie zmieniany 2 razy.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM