Głowica
Moderator: Moderator
otoz polecono mi ostatnio, ze moge sobie splanowac glowice i ze to zwiekszy troche stopien sprezania, a co za tym idzie moc. Czy to prawda?Czy rzeczywiscie warto to robic? a tak w ogole to jakbym chcial planowac to o ile? Jak mozecie to dajcie znac, bo mozliwe ze wkrotce czeka mnie jedneak robota przy zaworach, wiec i glowice by mi zrobili tak jakbym chcial, ale nie wiem czy warto
tak jest ! stopien sprezania zmiejszamy, cisnienie doladowania zwiekszamy
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
No nie planuj tez mi tak mówił ktos ze lepiej tego nie robic chyba to był Tomek....
W silnikach z turbo bezsensem jest ruszanie glowicy na pierwszy strzal a juz napewno planowanie w celu zwiekszenia kompresji. Jezeli bedziesz mial okazje aby dotknac glowice to najlepiej wyrownaj oraz spoleruj kanaly dolotowe na gladko. Inne dotykania glowicy bez wiekszych przerobek nie maja sensu. Tak jak koledzy zalecili > zwieksz doladowanie + dobra elektronika i dostaniesz duzo wiecej mocy niz najbardziej hardcorowa walka z glowica.Kruchy pisze:otoz polecono mi ostatnio, ze moge sobie splanowac glowice i ze to zwiekszy troche stopien sprezania, a co za tym idzie moc. Czy to prawda?Czy rzeczywiscie warto to robic? a tak w ogole to jakbym chcial planowac to o ile? Jak mozecie to dajcie znac, bo mozliwe ze wkrotce czeka mnie jedneak robota przy zaworach, wiec i glowice by mi zrobili tak jakbym chcial, ale nie wiem czy warto
Pozdawiam
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
mialem watpliwosci, wiec zapytalem, by sie upewnic, ale w planach tego raczej nie mialem. thx
Nie wiem ile to kosztuje bo ja u siebie robie takie rzeczy sam. Moge zrobic u kogos jezeli przyjedzie ze zdjeta glowica a co do kasy to sie napewno dogadamy. Co mozna poprawic? progi, rozejscia, wszelkie slady po odlewaniu glowicy oraz troszke kolektor dolotowy do pozoimu wtryskow. Reszta wychodzi w praniu.IceMan pisze:a ile mniej wiecej kosztuje polerwoanie kanałów dolotowych i wylotowych w głowicy ? co jeszcze mozna z głowicą zrobić zeby poprawić fabryczną robote ?
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
nie wolno planować głowicy (siadją uszczelki i inne jaja) ale jak jest krzywa to co robić?
Poza tym BRT moi święte słowa
Poza tym BRT moi święte słowa
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Oczywiscie ze mozna splanowac glowice samochod zyska sporo mocy oraz momentu obrotowego ale nie nacieszymy sie nim za dlugo. Planujac sporo mozemy doczekac sie pokaznej eksplozji.jarkowy pisze:nie wolno planować głowicy (siadją uszczelki i inne jaja) ale jak jest krzywa to co robić?
Poza tym BRT moi święte słowa
A jezeli glowica jest krzywa to nalezy wymienic na nowa badz urzywana. Planowanie glowicy w celu "wyprostowania" to tylko polsrodek. Gdy glowica sie pokrzywi to znaczy ze dostala tak po dupie ze ma juz dosc.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ale poco planowac glowice .... narzamy sie wtedy na ewentualne spalanie stukowe jak np. podniesiemy cisnuenue doladowania.
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
???mellow pisze:ale poco planowac glowice .... narzamy sie wtedy na ewentualne spalanie stukowe jak np. podniesiemy cisnuenue doladowania.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
Mellow, co za farmazony Ty tu sadzisz?mellow pisze:ale poco planowac glowice .... narzamy sie wtedy na ewentualne spalanie stukowe jak np. podniesiemy cisnuenue doladowania.
Przecież planując nie zwiększasz ciśnienia doładowania...
no wydaje mi, sie ze powyzej pewnego stosunku kompresji w cylidrze dajmynato 13:1 pojawia sie spalanie stukowe ... nie ?
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
moze sie przynjamniej czegos naucze ... poprawcie mnie o ile sie myle stopien sprezania to stosunek obietosci calego cylindra ( tego walca o podstawie, ktora jest denko tloka ) do komory spalania tak ?
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service