200sx problem
Moderator: Moderator
mam 200 sx 1.8 T 1990. Mój motor pracuje nierówno , tzn. obroty mu skaczą ,a poza tym w czasie jazdy dramatycznie spada mu moc. Dodam, że gdy dam mu mocno w gaz, to motor jakby się dusił i szarpie. Mam nadzieję że to tylko wina przewodów wysokiego napięcia lub zatkany filtr paliwa, ale tego ostatniego nie mogę zlokakizować!!!
zobacz w dziale "techniczne" wątek "szarpanie"
przyczyn moze być wiele i tam one są opisane
przyczyn moze być wiele i tam one są opisane
Oby asfalt zawsze był suchy, gładki i lśniący. Amen
Filtr paliwa jest (patrzac od przodu) po lewej stronie filnika. Jest dobrze widoczny. Wchodzi do niego od dolu rura od baku i wychodzi druga rura gora. Napewno znajdziesz ... Chyba ze ktos ten filtr wywalil ....
- Adi
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 36
- Rejestracja: ndz 07 lis, 2004 15:40
- Lokalizacja: Łapy/k. białegostoku
- Kontakt:
mam identyczny problem co ANDY1 tylko wiem ze do tego mam wydmuchaną uszczelke pod turbo i kolektorem ale od dzisiaj zaczniemy walczyc z CZIKO z tym problemem jak uda sie zlokalizowac przyczyne a moze przyczyny to to napisze jaka byla
JA też polecam temat szarpanie.andy1 pisze:Dodam, że gdy dam mu mocno w gaz, to motor jakby się dusił i szarpie. Mam nadzieję że to tylko wina przewodów wysokiego napięcia lub zatkany filtr paliwa, ale tego ostatniego nie mogę zlokakizować!!!
PROŚBA o nie powielanie tematów/postów które już były bo się smietnik robi.
Jeśli przy pełnym gazie szarpie Ci tylko np 3-4 tys a potem wciska tzn że pada Ci pompa.
Jeśli przy pełnym gazie szarpie Ci tak że auto dławi się i nie chce przyspieszać a po odpuszczeniu gazu i ponownym bucie jest OK tzn że pada Ci pompa.
A więc manometr i jedziemy - sprawdź ciśnienie jakie daje pompa na wolnych, przy jeździe i przy bucie. Wszystko opisane w temacie szarpanie.
EMWU is dead
- Adi
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 36
- Rejestracja: ndz 07 lis, 2004 15:40
- Lokalizacja: Łapy/k. białegostoku
- Kontakt:
no i u mnie problem znikł pogrzebalismy troche z CZIKO i okazało sie ze mam nieszczelny układ powietrzny nie była dokrecona rurka co wycodzi z intercoolera i sało lewe powietrze wcisnelismy rurke docisnelismy opaske i po kłopocie ufff a jutro skonczy wyciagac turbo bo myslalem ze uszczelke wydmuchalo i spalinami walilo i halasowała a sie okazało ze wszystki 4 nakretki od turba co trzyma sie kolektora sie odkreicly i sobie wisiało ze szczelina ok 5mm ale moc była tylko straszny klekot i siwo w kabinie
ale wkrecam świezaka co??bedzie bankowym zajadłym klubowiczem !!!juz krzyczy ze chce na zlot!!!!jak dzisiaj usunelismy usterke z nieszczelnoscia to auto zaczeło powiedzcmy NORMALNIE jezdzic!!zeby nie uszy to by Adi miał usmiech wokół głowyAdi pisze:no i u mnie problem znikł pogrzebalismy troche z CZIKO i okazało sie ze mam nieszczelny układ powietrzny nie była dokrecona rurka co wycodzi z intercoolera i sało lewe powietrze wcisnelismy rurke docisnelismy opaske i po kłopocie ufff a jutro skonczy wyciagac turbo bo myslalem ze uszczelke wydmuchalo i spalinami walilo i halasowała a sie okazało ze wszystki 4 nakretki od turba co trzyma sie kolektora sie odkreicly i sobie wisiało ze szczelina ok 5mm ale moc była tylko straszny klekot i siwo w kabinie