200sx problem

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Anonymous

mam 200 sx 1.8 T 1990. Mój motor pracuje nierówno , tzn. obroty mu skaczą ,a poza tym w czasie jazdy dramatycznie spada mu moc. Dodam, że gdy dam mu mocno w gaz, to motor jakby się dusił i szarpie. Mam nadzieję że to tylko wina przewodów wysokiego napięcia lub zatkany filtr paliwa, ale tego ostatniego nie mogę zlokakizować!!!
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

jak dodasz dużo gazu i szarpie to może turbo zaduże cisnienie zaczyna ładować i komputer odcina paliwko. Sprawdź czy wastegate działa w turbinie, czy podłączone jest.
Awatar użytkownika
Dominik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 132
Rejestracja: sob 01 lis, 2003 14:20
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

zobacz w dziale "techniczne" wątek "szarpanie"
przyczyn moze być wiele i tam one są opisane :wink:
Oby asfalt zawsze był suchy, gładki i lśniący. Amen
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Filtr paliwa jest (patrzac od przodu) po lewej stronie filnika. Jest dobrze widoczny. Wchodzi do niego od dolu rura od baku i wychodzi druga rura gora. Napewno znajdziesz ... Chyba ze ktos ten filtr wywalil ....
Awatar użytkownika
Adi
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 36
Rejestracja: ndz 07 lis, 2004 15:40
Lokalizacja: Łapy/k. białegostoku
Kontakt:

mam identyczny problem co ANDY1 tylko wiem ze do tego mam wydmuchaną uszczelke pod turbo i kolektorem ale od dzisiaj zaczniemy walczyc z CZIKO z tym problemem jak uda sie zlokalizowac przyczyne a moze przyczyny to to napisze jaka byla
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

andy1 pisze:Dodam, że gdy dam mu mocno w gaz, to motor jakby się dusił i szarpie. Mam nadzieję że to tylko wina przewodów wysokiego napięcia lub zatkany filtr paliwa, ale tego ostatniego nie mogę zlokakizować!!!
JA też polecam temat szarpanie.

PROŚBA o nie powielanie tematów/postów które już były bo się smietnik robi.

Jeśli przy pełnym gazie szarpie Ci tylko np 3-4 tys a potem wciska tzn że pada Ci pompa.
Jeśli przy pełnym gazie szarpie Ci tak że auto dławi się i nie chce przyspieszać a po odpuszczeniu gazu i ponownym bucie jest OK tzn że pada Ci pompa.
A więc manometr i jedziemy - sprawdź ciśnienie jakie daje pompa na wolnych, przy jeździe i przy bucie. Wszystko opisane w temacie szarpanie.
EMWU is dead
Awatar użytkownika
Adi
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 36
Rejestracja: ndz 07 lis, 2004 15:40
Lokalizacja: Łapy/k. białegostoku
Kontakt:

no i u mnie problem znikł pogrzebalismy troche z CZIKO i okazało sie ze mam nieszczelny układ powietrzny nie była dokrecona rurka co wycodzi z intercoolera i sało lewe powietrze wcisnelismy rurke docisnelismy opaske i po kłopocie ufff a jutro skonczy wyciagac turbo bo myslalem ze uszczelke wydmuchalo i spalinami walilo i halasowała a sie okazało ze wszystki 4 nakretki od turba co trzyma sie kolektora sie odkreicly i sobie wisiało ze szczelina ok 5mm :? ale moc była tylko straszny klekot i siwo w kabinie
cziko

Adi pisze:no i u mnie problem znikł pogrzebalismy troche z CZIKO i okazało sie ze mam nieszczelny układ powietrzny nie była dokrecona rurka co wycodzi z intercoolera i sało lewe powietrze wcisnelismy rurke docisnelismy opaske i po kłopocie ufff a jutro skonczy wyciagac turbo bo myslalem ze uszczelke wydmuchalo i spalinami walilo i halasowała a sie okazało ze wszystki 4 nakretki od turba co trzyma sie kolektora sie odkreicly i sobie wisiało ze szczelina ok 5mm :? ale moc była tylko straszny klekot i siwo w kabinie
ale wkrecam świezaka co??bedzie bankowym zajadłym klubowiczem !!!juz krzyczy ze chce na zlot!!!!jak dzisiaj usunelismy usterke z nieszczelnoscia to auto zaczeło powiedzcmy NORMALNIE jezdzic!!zeby nie uszy to by Adi miał usmiech wokół głowy :lol:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”