jaką uszczelke pod głowice?

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

No chyba wy tak robiliście z moim nismo jak wam oddałem bo rozrusznik postarzał sie o 10lat po kuracji w rpm :wink: Również słyszałem dobre opinie o erlingu.
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

na rozruszniku nie bo może się sprzydać :)

trzeba by w tym wozie sprawdzić skrzynię most serwo hamulce to najprościej przejechac się zrobić prowizorycznie głowę( o ile tłoka/zaworu nie upaliło), szpilek nie zmienię, a głowy raczej nie będę planował o ile nie jest pęknięta/mocno krzywa.

0,8 nie dmuchnę bo turbo po regeneracji i ponoć po remoncie silnik :lol:
Rice is nice
Obrazek
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

elring, victor, goetze podobna polka jakosciowa, bierz ta ktora dostaniesz taniej, mi goetze kiedys trzymala 1.2 bara bez problemu az tlok poplynal :D
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

Co może spowodować przedmuch między komorami spalania?
chodzi o to że jest ubytek jakby zrobiony flexem, uszczelka cała w tym miejscu (metalowa) co lepsza między 2 a 3 garem, a zeżarta zaledwie na kanale wodnym na 4 garze, tłoki całe, zawory też ładne, śladu ciał obcych nie ma zarówno w 3 i 2 cylindrze,wygląda jak by wykapało

Poprzednik mówił że wraz osłabł, zaczynał schodzić z obrotów i koniec, dodał ze wody ubyło pawie wszystko co mogę potwierdzić,nie spuszczałem nic a w komorach ani kropli.

moja teoria taka że pierw puściła wodę na 4,przegrzała, pękła między 2 a 3, a przez kolejność zapłonu to jak jeden ma ssanie to sąsiad ma pracę i odwrotnie oraz suw wydechu i sprężania na przemian, to spaliny musiały się przedrzeć przez to pęknięcie i wypalić.



spawać no nie wiem, muszę pierw wyczyścić ogołocić i pomierzyć czy krzywa jeśli tak to nie ma mowy o spawaniu



Foty
(lepsze jak przeczyszczę)
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Tomek89, łącznie zmieniany 1 raz.
Rice is nice
Obrazek
JoKeR
Stały gość
Stały gość
Posty: 203
Rejestracja: pn 09 sty, 2006 20:10
Lokalizacja: Niemodlin
Kontakt:

wlasnie sie zastanawiam nad wyborem uszczelki , bo z kompresji mi wlasnie wysrało po roku jexdzenia z doladowaniem 0.8

co do erlinga nie jestem przekonany kiedy na serii wywaliło ja po dwóch tygodniach

zastanawiam sie nad zrobieniem kanapki tylko czy to nie jest zbyt ryzykowne wytrzyma taki zestaw 1.2 bara?
Awatar użytkownika
180SX
Stały gość
Stały gość
Posty: 357
Rejestracja: czw 17 mar, 2011 09:43
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Cometika wstaw i problem z głowy, bo jak ci tak szybko będą uszczelki pasać to w 2-3 lata nazbierał byś na przynajmniej 2 cometiki. Ja mam 1,9mm i na 0,8 jak na razie jeżdżę choć zdarzało się w okolicach 1b mieć tak dla "testów" i nic się nie dzieje.
From 0 to bitch in 2,5 seconds

Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
JoKeR
Stały gość
Stały gość
Posty: 203
Rejestracja: pn 09 sty, 2006 20:10
Lokalizacja: Niemodlin
Kontakt:

cometica tez mialem jeździłem na nim z półroku i po ściągnieciu głowy nie nadawała sie do nastepnego założenia, rozwarstwiła się, powybrzuszało ją ;] ( Głowice ściągałem nie z powodu uszczelki )
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Cometic 1.9 jest pancerny. EOT ;)
Awatar użytkownika
180SX
Stały gość
Stały gość
Posty: 357
Rejestracja: czw 17 mar, 2011 09:43
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

joker, uszczelka jest jest jednorazowego użytku, nawet cometiki, choć znam takich magików którzy potrafią kilka razy tę samą zakładać i dziwić się że są przedmuchy czy coś przecieka.
Jak dla mnie kupujesz cometika 1.9mm planujesz głowice i blok, składasz i masz spokój, no chyba że znowu zachce ci się oglądać cylindry bądź masz takie plany, to kupuj 2x erling, i dobrze skręcasz to
From 0 to bitch in 2,5 seconds

Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

cometica to pare razy mozna zalozyc, slyszalem nawet ze do 5 :D
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Bori pisał że 2x erling chłostę znosił...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Ja mam założonego 3 raz cometica i gites. Trza tylko stare uszczelneinie zdjąć iuszczelniaczem miedziowym popsikać.
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

ile juz o tym było dyskusji.
Nie rozumiem po co przepłacać,wkoncu 500koni i 2barów nie dmuchacie w te silniki.
Kazda uszczelke wysra jak jest krzywy blok,badz głowica.
A taki cometic badz kompresja w takim przypadku moze przepuscis szybciej niz elring.

Jak blok i głowica jest w 100%prosta i równa,a uszczelka dobrze dociagnieta to na Wasze mody spokojnie powinna wystarczyc 1 uszczelka elringa ktora kosztuje chyba z 80zł.
W wielu turbodoladowanych silnikow saaba elringi szły na pierwszy montaz.
A coobcio w swoim saabie na uszczelce elringa dmuchał 2bary doladowania i wytrzymała

Kanapke z dwoch elringów tez testowałem i dawała rade-takie rozwiazanie było zastosowane poniewaz blok byl lekko krzywy,a "miekkie" uszczelki sie dopasowały(na uszczelce z kompresji wtedy gotowało wode)

Zarowno w kanapke jak i pojedyncza uszczelke elringa zdazalo nam sie dmuchac nawet pod 1.5 bara z T28 i dawały rade.

Swojego czasu nawet dwukrotnie zalozylem ta sama uszczelke elringa i tez działała-rozwiazanie krotkoterminowe,ale chloste znosiła.

Do jednego SR`a zalozylem uszczelke AJUSY za paredziesiat złotych i znosi chłosty po dzis dzien.
Ostatnio zmieniony wt 05 lip, 2011 22:07 przez borimichal, łącznie zmieniany 2 razy.
JoKeR
Stały gość
Stały gość
Posty: 203
Rejestracja: pn 09 sty, 2006 20:10
Lokalizacja: Niemodlin
Kontakt:

PiotrelŁDZ po ściągnieciu cometica tez ci się powybrzuszała rozwartwiła ??
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Nie, była w stanie idealnym dlatego założyłem ponownie. Bori odkąd mój blok i głowica były planowane juz z 4 razy ściągałem czapke więc wątpię żeby nadal były idealnie proste a mimo to cometic trzyma:D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”