jaką uszczelke pod głowice?
Moderator: Moderator
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
No chyba wy tak robiliście z moim nismo jak wam oddałem bo rozrusznik postarzał sie o 10lat po kuracji w rpm Również słyszałem dobre opinie o erlingu.
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
na rozruszniku nie bo może się sprzydać
trzeba by w tym wozie sprawdzić skrzynię most serwo hamulce to najprościej przejechac się zrobić prowizorycznie głowę( o ile tłoka/zaworu nie upaliło), szpilek nie zmienię, a głowy raczej nie będę planował o ile nie jest pęknięta/mocno krzywa.
0,8 nie dmuchnę bo turbo po regeneracji i ponoć po remoncie silnik
trzeba by w tym wozie sprawdzić skrzynię most serwo hamulce to najprościej przejechac się zrobić prowizorycznie głowę( o ile tłoka/zaworu nie upaliło), szpilek nie zmienię, a głowy raczej nie będę planował o ile nie jest pęknięta/mocno krzywa.
0,8 nie dmuchnę bo turbo po regeneracji i ponoć po remoncie silnik
elring, victor, goetze podobna polka jakosciowa, bierz ta ktora dostaniesz taniej, mi goetze kiedys trzymala 1.2 bara bez problemu az tlok poplynal
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
Co może spowodować przedmuch między komorami spalania?
chodzi o to że jest ubytek jakby zrobiony flexem, uszczelka cała w tym miejscu (metalowa) co lepsza między 2 a 3 garem, a zeżarta zaledwie na kanale wodnym na 4 garze, tłoki całe, zawory też ładne, śladu ciał obcych nie ma zarówno w 3 i 2 cylindrze,wygląda jak by wykapało
Poprzednik mówił że wraz osłabł, zaczynał schodzić z obrotów i koniec, dodał ze wody ubyło pawie wszystko co mogę potwierdzić,nie spuszczałem nic a w komorach ani kropli.
moja teoria taka że pierw puściła wodę na 4,przegrzała, pękła między 2 a 3, a przez kolejność zapłonu to jak jeden ma ssanie to sąsiad ma pracę i odwrotnie oraz suw wydechu i sprężania na przemian, to spaliny musiały się przedrzeć przez to pęknięcie i wypalić.
spawać no nie wiem, muszę pierw wyczyścić ogołocić i pomierzyć czy krzywa jeśli tak to nie ma mowy o spawaniu
Foty
(lepsze jak przeczyszczę)
chodzi o to że jest ubytek jakby zrobiony flexem, uszczelka cała w tym miejscu (metalowa) co lepsza między 2 a 3 garem, a zeżarta zaledwie na kanale wodnym na 4 garze, tłoki całe, zawory też ładne, śladu ciał obcych nie ma zarówno w 3 i 2 cylindrze,wygląda jak by wykapało
Poprzednik mówił że wraz osłabł, zaczynał schodzić z obrotów i koniec, dodał ze wody ubyło pawie wszystko co mogę potwierdzić,nie spuszczałem nic a w komorach ani kropli.
moja teoria taka że pierw puściła wodę na 4,przegrzała, pękła między 2 a 3, a przez kolejność zapłonu to jak jeden ma ssanie to sąsiad ma pracę i odwrotnie oraz suw wydechu i sprężania na przemian, to spaliny musiały się przedrzeć przez to pęknięcie i wypalić.
spawać no nie wiem, muszę pierw wyczyścić ogołocić i pomierzyć czy krzywa jeśli tak to nie ma mowy o spawaniu
Foty
(lepsze jak przeczyszczę)
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Tomek89, łącznie zmieniany 1 raz.
wlasnie sie zastanawiam nad wyborem uszczelki , bo z kompresji mi wlasnie wysrało po roku jexdzenia z doladowaniem 0.8
co do erlinga nie jestem przekonany kiedy na serii wywaliło ja po dwóch tygodniach
zastanawiam sie nad zrobieniem kanapki tylko czy to nie jest zbyt ryzykowne wytrzyma taki zestaw 1.2 bara?
co do erlinga nie jestem przekonany kiedy na serii wywaliło ja po dwóch tygodniach
zastanawiam sie nad zrobieniem kanapki tylko czy to nie jest zbyt ryzykowne wytrzyma taki zestaw 1.2 bara?
Cometika wstaw i problem z głowy, bo jak ci tak szybko będą uszczelki pasać to w 2-3 lata nazbierał byś na przynajmniej 2 cometiki. Ja mam 1,9mm i na 0,8 jak na razie jeżdżę choć zdarzało się w okolicach 1b mieć tak dla "testów" i nic się nie dzieje.
From 0 to bitch in 2,5 seconds
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
cometica tez mialem jeździłem na nim z półroku i po ściągnieciu głowy nie nadawała sie do nastepnego założenia, rozwarstwiła się, powybrzuszało ją ;] ( Głowice ściągałem nie z powodu uszczelki )
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Cometic 1.9 jest pancerny. EOT
joker, uszczelka jest jest jednorazowego użytku, nawet cometiki, choć znam takich magików którzy potrafią kilka razy tę samą zakładać i dziwić się że są przedmuchy czy coś przecieka.
Jak dla mnie kupujesz cometika 1.9mm planujesz głowice i blok, składasz i masz spokój, no chyba że znowu zachce ci się oglądać cylindry bądź masz takie plany, to kupuj 2x erling, i dobrze skręcasz to
Jak dla mnie kupujesz cometika 1.9mm planujesz głowice i blok, składasz i masz spokój, no chyba że znowu zachce ci się oglądać cylindry bądź masz takie plany, to kupuj 2x erling, i dobrze skręcasz to
From 0 to bitch in 2,5 seconds
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
cometica to pare razy mozna zalozyc, slyszalem nawet ze do 5
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Ja mam założonego 3 raz cometica i gites. Trza tylko stare uszczelneinie zdjąć iuszczelniaczem miedziowym popsikać.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
ile juz o tym było dyskusji.
Nie rozumiem po co przepłacać,wkoncu 500koni i 2barów nie dmuchacie w te silniki.
Kazda uszczelke wysra jak jest krzywy blok,badz głowica.
A taki cometic badz kompresja w takim przypadku moze przepuscis szybciej niz elring.
Jak blok i głowica jest w 100%prosta i równa,a uszczelka dobrze dociagnieta to na Wasze mody spokojnie powinna wystarczyc 1 uszczelka elringa ktora kosztuje chyba z 80zł.
W wielu turbodoladowanych silnikow saaba elringi szły na pierwszy montaz.
A coobcio w swoim saabie na uszczelce elringa dmuchał 2bary doladowania i wytrzymała
Kanapke z dwoch elringów tez testowałem i dawała rade-takie rozwiazanie było zastosowane poniewaz blok byl lekko krzywy,a "miekkie" uszczelki sie dopasowały(na uszczelce z kompresji wtedy gotowało wode)
Zarowno w kanapke jak i pojedyncza uszczelke elringa zdazalo nam sie dmuchac nawet pod 1.5 bara z T28 i dawały rade.
Swojego czasu nawet dwukrotnie zalozylem ta sama uszczelke elringa i tez działała-rozwiazanie krotkoterminowe,ale chloste znosiła.
Do jednego SR`a zalozylem uszczelke AJUSY za paredziesiat złotych i znosi chłosty po dzis dzien.
Nie rozumiem po co przepłacać,wkoncu 500koni i 2barów nie dmuchacie w te silniki.
Kazda uszczelke wysra jak jest krzywy blok,badz głowica.
A taki cometic badz kompresja w takim przypadku moze przepuscis szybciej niz elring.
Jak blok i głowica jest w 100%prosta i równa,a uszczelka dobrze dociagnieta to na Wasze mody spokojnie powinna wystarczyc 1 uszczelka elringa ktora kosztuje chyba z 80zł.
W wielu turbodoladowanych silnikow saaba elringi szły na pierwszy montaz.
A coobcio w swoim saabie na uszczelce elringa dmuchał 2bary doladowania i wytrzymała
Kanapke z dwoch elringów tez testowałem i dawała rade-takie rozwiazanie było zastosowane poniewaz blok byl lekko krzywy,a "miekkie" uszczelki sie dopasowały(na uszczelce z kompresji wtedy gotowało wode)
Zarowno w kanapke jak i pojedyncza uszczelke elringa zdazalo nam sie dmuchac nawet pod 1.5 bara z T28 i dawały rade.
Swojego czasu nawet dwukrotnie zalozylem ta sama uszczelke elringa i tez działała-rozwiazanie krotkoterminowe,ale chloste znosiła.
Do jednego SR`a zalozylem uszczelke AJUSY za paredziesiat złotych i znosi chłosty po dzis dzien.
Ostatnio zmieniony wt 05 lip, 2011 22:07 przez borimichal, łącznie zmieniany 2 razy.
PiotrelŁDZ po ściągnieciu cometica tez ci się powybrzuszała rozwartwiła ??
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Nie, była w stanie idealnym dlatego założyłem ponownie. Bori odkąd mój blok i głowica były planowane juz z 4 razy ściągałem czapke więc wątpię żeby nadal były idealnie proste a mimo to cometic trzyma:D