Oby jak najdluzej bo u siebie teraz też wrzuciłem ponownie cometica odkręconego
Cometic seryjnie jest WARSTWOWY
Tutaj zdjęcie nowej 1.9mm
jaką uszczelke pod głowice?
Moderator: Moderator
Ostatnio zmieniony śr 06 lip, 2011 14:07 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
wiem ze jest warstwowy tylko plaszczyzny po sciagnieciu nie przylegaja do siebie gdzie niegdzie sa lekko wybrzuszone
Binio usuwales stary viton czy tylko psikales uszczelnieniem?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
poki dobrze nie <font class="red">PIP</font> to blok i glowica tak latwo sie nie pokrzywiaPiotrekŁDZ pisze:Nie, była w stanie idealnym dlatego założyłem ponownie. Bori odkąd mój blok i głowica były planowane juz z 4 razy ściągałem czapke więc wątpię żeby nadal były idealnie proste a mimo to cometic trzyma:D
glowice tez trzeba odpowiednio odkrecic
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Wyczyszczona całaBan0ff pisze:Binio usuwales stary viton czy tylko psikales uszczelnieniem?
piotrek uszczelniacz miedziany o którym piszesz to nie jest smar miedziany ??
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź