Z pompą paliwa daj sobie spokój, najpierw zmierz ciśnienie - jeżeli jest ok to nie ma sensu wymieniać.
Jeżeli auto przelatało trochę na tym 1bar to raczej nie jest seryjna.
Problem z silnikiem
Moderator: Moderator
Też mi się tak wydaję że nie jest seryjna choć kartonika nie mam. to pytam czy jak ja wyciagne z baku bedzie widac ze to np walbro ?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
tak jesli ja wyciagniesz to bedziesz wiedzial ze to walbro
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Nawet jak na niej pisze walbro super hiper najlepsza w galaktyce to i tak może dawać w dupę,
więc po co wyciągać, skoro prościej zmierzyć ciśnienie paliwa?
więc po co wyciągać, skoro prościej zmierzyć ciśnienie paliwa?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
walbro mozna poznac po odglosie dzialalnia nie trzeba tego wyciagac
hehe po odgłosie dobre ktoś ma jakiś wyraz dźwiękonaśladowczy który opisze owy dźwięk ? Postęp w pracy już jest wymieniłem czujnik temp. na kompa silnik lepiej sie zachowuje . Natomiast bawiłem się trochę zapłonem i doszedłem do wniosku ze coś nie halo popatrzyłem trochę na znaki i wydawało mi się że nie do konca się pokrywają . Dla pewności rozebrałem wszystko i przeliczyłem ząbki a więc tu chyba dobra wiadomość 39 cogsów i 49 cogsów . Nie byłem już w stanie popracować dłużej bo ciemność mnie dopadła i jutro poskładam rozrząd a własciwie tylko przerzucę pasek o jeden zabek na 2 górnych wałkach . będzie wtedy 39 I 48 taka jak to JAPANERY przewidziały Mysle ze ten jeden zabek to jak gdzies czytałem 15 stopni wiec tu może być cały problem bo jak wyczytałem przez pierwsze 180 sec wtryski pracują inaczej jak to serwisówka mówi simultaneously EF&EC 16 . I mysle ze tutaj też coś może owy czujnik (temp.) i rozrząd ostro mieszac .
Dla pewności prosiłbym o kolory kabli które są na wtryskach Bo nie wiem czy 3 i 4 nie są na opak
[ Dodano: Czw 09 Gru, 2010 13:40 ]
ktoś może podpowiedziec jakie kolory kabelkow powinny byc na wtryskach ?
Dla pewności prosiłbym o kolory kabli które są na wtryskach Bo nie wiem czy 3 i 4 nie są na opak
[ Dodano: Czw 09 Gru, 2010 13:40 ]
ktoś może podpowiedziec jakie kolory kabelkow powinny byc na wtryskach ?
Walbro ma do tego że głośno chodzi, na tyle że dobrze ją słychać w kabinie.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
- m0rr1s
- Postojebca
- Posty: 1079
- Rejestracja: wt 15 sty, 2008 20:25
- Lokalizacja: od o. Rydzyka
- Kontakt:
soloman4, jeśli słuch masz w miarę ogarnięty to wtryski idzie wykolejkować "na słuch"
ewentualnie stetoskop..... kolejność pracy tak jak i świec 1-3-4-2.... wystarczy casem kręcić (tylko zwróć uwagę czy w dobrą stronę kręcisz) i zamieniać wtyczki
ps, złożyłem raz kol. ssący z wtryskami 2 i 3 podłączonymi na odwrót.... auto chodziło NORMALNIE. tylko jak lekko puknąłem pedał gazu to obroty zamiast podskoczyć o te 100-200 to spadały o 100
ewentualnie stetoskop..... kolejność pracy tak jak i świec 1-3-4-2.... wystarczy casem kręcić (tylko zwróć uwagę czy w dobrą stronę kręcisz) i zamieniać wtyczki
ps, złożyłem raz kol. ssący z wtryskami 2 i 3 podłączonymi na odwrót.... auto chodziło NORMALNIE. tylko jak lekko puknąłem pedał gazu to obroty zamiast podskoczyć o te 100-200 to spadały o 100
Nissan will get you through times with no money better than money will get you through times with no Nissan.
-
- Coś już wiem
- Posty: 186
- Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 06:00
- Lokalizacja: Polkowice/Lubin
- Kontakt:
To pomalowane na pomarańczowo to nie tranzystory to raz, dwa komp jest jak najbardziej z europejskiej wersji, trzy jak się uśmiechniesz dość dobrze wyślę ci pamięć z orginalnym wsadem wsadzisz do swojego kompa i będziesz miał czarno na białym:)soloman4 pisze: [ Dodano: Sob 04 Gru, 2010 00:02 ]
Dołączam zdjęcia kompa troche mnie zadziwił ten pomaranczowy kolor tranzystorach . chodzi nie wiem czy to normalne .
http://reklama-online.home.pl/vordon/vordon/322.jpg
http://reklama-online.home.pl/vordon/vordon/323.jpg
Tel.kom. +48-696-003-667(godz. 10-20)/gg 872468 - jeżeli nie odbieram 2-3 razy z rzędu w jakimś odstępie czasu proszę wysłać SMS-a
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
Uśmiecham się do ciebie poszło pw . Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak ciezko dostać jakis manometr do pomiaru cisnienia paliwa przejade sie chyba jeszcze do castoramy albo jakiegos praktikera moja pompa napewno umiera bo wydaje dzwięki jak zarzynane prosię
[ Dodano: Pią 17 Gru, 2010 14:56 ]
koszt 100zł na seryjną pompe przezyje . Władowałem juz tyle kasy w autko ze to kropla w morzu
[ Dodano: Pią 17 Gru, 2010 14:56 ]
koszt 100zł na seryjną pompe przezyje . Władowałem juz tyle kasy w autko ze to kropla w morzu
Nie wiem czy to dobry pomysł z tą pompą. Kupiłem taki seryjny zamiennik nowy na allegro za niecałą stówe, to był zły pomysł... auto zaczęło mi mulić nawet bardziej niż na starej Ale może to akurat miałem jakąś felerną sztuke...
Najlepiej raz a dobrze, czyli Walbro.
Najlepiej raz a dobrze, czyli Walbro.
raz jak raz, bedziesz lal "za dwie dychy" to szybko sie pozegnasz z walbro te pompy nie lubia pracowac na rezerwie, pasuje miec troche paliwa w baku
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM