Ustawienie CAS CA18DET

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

tak już było jak go kupiłem, jak tylko odbiorę turbo z regeneracji odpalam nistuna i szukam błędów.
"Spiritually, everything should be turbo charged" - Turbo Yoda MCM
kazio
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 191
Rejestracja: wt 15 paź, 2013 15:40
Lokalizacja: koscierzyna

mialem tak... popuszczone srubki kolektora dolotowego, glowica kolektor dolotowy,ale te z dolu do ktorych niema dojscia,szukalem 4 wekendy calymi dniami, az sie wkur...em i rozkrecilem tek aby sprawdzic wszystkie srubki, i tam byl szkopul, pospprawdzaj te srobki, chociaz troche roboty jest ale wyeliminuj to,
Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

więc mam kolejny punkt zaczepienia, niedługo pewnie będę malował kolektor więc i tak wszystko rozbiorę i wtedy posprawdzam, dodam, że obroty mi wariują i auto przygasa i podejrzewałem, że może być gdzieś nieszczelność. Dzięki kazio :)
"Spiritually, everything should be turbo charged" - Turbo Yoda MCM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”