Ustawienie CAS CA18DET

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

tez mam zegar do komrechy, kupiłem razem z lampą :)
Rice is nice
Obrazek
Rurson
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 2
Rejestracja: śr 23 cze, 2010 16:08
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

witam ustawiam rozrząd w nissanie 200sx s13 CA18DET I NIEWIEM CZY MAM LICZYĆ ZEBY NA PASKU CZY WGŁĘBIENIA ??
Nissan 200sx S13
Awatar użytkownika
TiGRA
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1777
Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
Kontakt:

facepalm.... zęby :roll:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
siwy1210
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 91
Rejestracja: ndz 15 sie, 2010 19:37
Lokalizacja: Głuchołazy

a wgłębienie ma być na znakach, na niektórych paskach jest zaznaczone wgłębienie
Awatar użytkownika
TiGRA
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1777
Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
Kontakt:

paski contitech mają znaki
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
siwy1210
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 91
Rejestracja: ndz 15 sie, 2010 19:37
Lokalizacja: Głuchołazy

gates też ma

[ Dodano: Sob 29 Sty, 2011 10:44 ]
Czy do lampy musi być dorobiony kabel od cewki do świecy czy mogę podłączyć na przewodzie który idzie do 1 cewki
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

witam!

nie zakładam nowego tematu bo sprawa błaha lecz zawiła :wink:

nisan jeździł jak szatan aż zaczeło go przytykać przy 4 tyś jak by ktoś dolot zatkał potem ładnie sie zbierał potem znowu... jednym słowem przyśpieszenie było bardzo nie równe...
bagatelizowałem sprawe ale potem coś obroty przygasały itp

a więc rozebrałem krokowca przeczyściłem tak samo przepływke no i ustaiwłem zapłon na 15 stopni co dziwne ustawione było na ok 20 st

no i dalej to samo... przestawiłęm więc CAS na oko na 5st i idzie jak szatan

ale na wolnych z wydechu tak jakby puszał bąki :lol: okazyjnie też strzeli z wydechu przy schodzeniu z obr...

jak ustaiwie bliżej 15 to bąki ustają ale znowu go przytyka przy wyższych obr...

problem może nie wielki ale wk*rwia mnie strasznie.

jakieś pomysły :?:

czemu na dobrze ustawionym zapłonie (15st) chodzi źle a na przestawionym dobrze :?:
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

a dzisiaj chciałem ustawić obroty ... odpiąłem wtyczke kręce śrubką i nic :shock: obroty stoją tak jak stały...

co to może być :?:
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
rtuber
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1204
Rejestracja: śr 20 lut, 2008 12:49
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

nie ta śrubka ? :mrgreen:
Obrazek
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

rtuber pisze:nie ta śrubka ? :mrgreen:
no bez przesady...

może jak nieszczelność w dolocie jest to nie idzie ustawić obr :?:
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Może to też być wina świec.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Pompa paliwa seria ?

Jak przestawiłeś na 5 stopni i leciał jak szatan to juz mozesz miec uszczelka wykonczoną pod glowica , przegrzane swiece , pęknięte półki na głokach albo pierscienie !!
CAS nie jest od tego by sobie nim regulowac pyrganie i to jak bardzo miata szatanem...
Opóźnienie zapłonu o 10 stopni zwieksza EGT o 100-200stopnie wiec zrobiłeś mu wycieczkę w ciepłe kraje..

Jeżeli pompe paliwa masz lepsza , regulator cisnienia paliwa podpiety bezposrednio do kolektora i jest szczelny to sprawdz jeszcze AirRegulator ( znajdziesz w serwisówce )
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

dobra to tylko pytanie

zapłon musi być ZAWSZE ale to ZAWSZE na 15 stopni tak :?:

i jeśli jest na 15 i źle chodzi to przyczyne szukać gdzie indziej :?:
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

aha pompa seria tak jak silnik... ale gdyby to była jej wina to przy przestawionym zapłonie także by go dławiło nie :?:
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

niekoniecznie , pomysl o zmianie pompy albo sprawdz wydajnosc tej co masz
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”