Ustawienie CAS CA18DET

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

bross_84
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 99
Rejestracja: czw 25 sty, 2007 20:15
Lokalizacja: Rzeszow

Witam odnawiam temat bo szkoda nowego zakładać :D
Problem jest taki że strzelał mi z wydech i czuć było że go przelewało, dzisiaj podmieniłem sonde i przepływkę i nic nie pomogło (pompa wymieniona na jakąś non name z M tuningu z pół roku temu ) później przestawiłem cas prawie max w lewo i wszystko wróciło do normy może być to wina rozrządu przestawionego ??
kazio
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 191
Rejestracja: wt 15 paź, 2013 15:40
Lokalizacja: koscierzyna

oczywiscie ze moze miec wine przestawiony rozrzad,
Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

ja też mam problem z CAS'em, jedyna pozycja w której auto normalnie jedzie jest taka:
Obrazek
co jest grane, że nie mogę go normalnie ustawić? po ustawieniu na lampę auto nie jedzie i strzela w dolot, rozrząd jest dobrze.
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

wyklepany wieloklin na walku i/lub cas'ie??
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
kazio
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 191
Rejestracja: wt 15 paź, 2013 15:40
Lokalizacja: koscierzyna

albo szaman ma racje. albo kreska rozrzadu zle usrawiona , nawet o 1 zab, jesli ci pasuje na kola rozrzadu to przerzuc na kole pasowym byle miescil sie w 6 kreskach
Ostatnio zmieniony śr 30 lip, 2014 22:30 przez kazio, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi kazio... możesz rozwinąć?
"Spiritually, everything should be turbo charged" - Turbo Yoda MCM
kazio
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 191
Rejestracja: wt 15 paź, 2013 15:40
Lokalizacja: koscierzyna

na kole pasowym masz 6 kresek, ja ustawilem u siebie na druga to auto niejechalo, jak przezucilem na czwarta to ciagnelo jak pojeba--. szlo o 1 zab-- ustaw kolo pasowe (kreski) wzgledem dziubka na oslonie rozrzadu.i jak auto nie jedzie to przerzuc o zab, ale w granicach normy (6-ciu kresek) /// chyba ze masz kolo pasowe bez tych kresek to wtedy licz zabki :?
Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

nie wkurzaj się, bo już powinienem chyba zrozumieć i brać się do roboty, ale czy dobrze rozumiem, że mam przestawić rozrząd na dole o ząb? jeśli tak to w którą stronę? i dlaczego mam to robić skoro jest ustawiony wg serwisówki?
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

masz ustawic rozrzad na fabryczne znaki,dla spokoju mozna przeliczyc po tej operacji zeby.
podmiec cas
orbital
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 108
Rejestracja: śr 27 maja, 2009 11:28
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

liczyc zęby liczyć - wg serwisówki , zapłon ustawić na strobo i musi być kox.
jak dalej nie działa to zabieramy sie za inne rzeczy typu CAS pompa paliwa .. ale first things first.
nie mozna diagnozować silnika jak masz zle ustawiony zapłon !
Awatar użytkownika
Bvlgari
Stały gość
Stały gość
Posty: 242
Rejestracja: czw 05 lis, 2009 19:51
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

podepne się pod temat. Wszystkie znaczniki mam właśnie ustawione u siebie w RB weług serwisówki w 100 %, ale jak przekręce Casa o 45 stopni ( ponad jego możliwości regulacyjne ) to dopiero coś tam łapie....
Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

orbital pisze:liczyc zęby liczyć - wg serwisówki , zapłon ustawić na strobo i musi być kox.
jak dalej nie działa to zabieramy sie za inne rzeczy typu CAS pompa paliwa .. ale first things first.
nie mozna diagnozować silnika jak masz zle ustawiony zapłon !
zęby mam policzone i jest okej, a jak ustawię zapłon na lampę to auto nie jedzie i strzela w dolot. Podmieniałem CAS'a ale na innym auto nie odpala, poszukam jeszcze innego i podmienię.
kazio
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 191
Rejestracja: wt 15 paź, 2013 15:40
Lokalizacja: koscierzyna

jak mi w moich nyskach, tak wychodzilo ustawienie CASA to za kazdym razem byl zle ustawiony rozrzad, A czy nie zalewa Ci go? jesli tak to moge ci podac niespotykany na codzien problem
Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

zalewa, jak od niskich obrotów nagle dodam gazu to najpierw daje czarnym dymem z rury wydechowej a później dopiero jedzie...
podaj ten problem czym prędzej bo się napaliłem, że może znasz rozwiązanie :P
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

Crenshaw pisze:zalewa, jak od niskich obrotów nagle dodam gazu to najpierw daje czarnym dymem z rury wydechowej a później dopiero jedzie...
podaj ten problem czym prędzej bo się napaliłem, że może znasz rozwiązanie :P
tak było od początku ? bo może problem tkwi w mapie
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”