Witam odnawiam temat bo szkoda nowego zakładać
Problem jest taki że strzelał mi z wydech i czuć było że go przelewało, dzisiaj podmieniłem sonde i przepływkę i nic nie pomogło (pompa wymieniona na jakąś non name z M tuningu z pół roku temu ) później przestawiłem cas prawie max w lewo i wszystko wróciło do normy może być to wina rozrządu przestawionego ??
Ustawienie CAS CA18DET
Moderator: Moderator
ja też mam problem z CAS'em, jedyna pozycja w której auto normalnie jedzie jest taka:
co jest grane, że nie mogę go normalnie ustawić? po ustawieniu na lampę auto nie jedzie i strzela w dolot, rozrząd jest dobrze.
co jest grane, że nie mogę go normalnie ustawić? po ustawieniu na lampę auto nie jedzie i strzela w dolot, rozrząd jest dobrze.
wyklepany wieloklin na walku i/lub cas'ie??
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
albo szaman ma racje. albo kreska rozrzadu zle usrawiona , nawet o 1 zab, jesli ci pasuje na kola rozrzadu to przerzuc na kole pasowym byle miescil sie w 6 kreskach
Ostatnio zmieniony śr 30 lip, 2014 22:30 przez kazio, łącznie zmieniany 1 raz.
na kole pasowym masz 6 kresek, ja ustawilem u siebie na druga to auto niejechalo, jak przezucilem na czwarta to ciagnelo jak pojeba--. szlo o 1 zab-- ustaw kolo pasowe (kreski) wzgledem dziubka na oslonie rozrzadu.i jak auto nie jedzie to przerzuc o zab, ale w granicach normy (6-ciu kresek) /// chyba ze masz kolo pasowe bez tych kresek to wtedy licz zabki
nie wkurzaj się, bo już powinienem chyba zrozumieć i brać się do roboty, ale czy dobrze rozumiem, że mam przestawić rozrząd na dole o ząb? jeśli tak to w którą stronę? i dlaczego mam to robić skoro jest ustawiony wg serwisówki?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
masz ustawic rozrzad na fabryczne znaki,dla spokoju mozna przeliczyc po tej operacji zeby.
podmiec cas
podmiec cas
liczyc zęby liczyć - wg serwisówki , zapłon ustawić na strobo i musi być kox.
jak dalej nie działa to zabieramy sie za inne rzeczy typu CAS pompa paliwa .. ale first things first.
nie mozna diagnozować silnika jak masz zle ustawiony zapłon !
jak dalej nie działa to zabieramy sie za inne rzeczy typu CAS pompa paliwa .. ale first things first.
nie mozna diagnozować silnika jak masz zle ustawiony zapłon !
podepne się pod temat. Wszystkie znaczniki mam właśnie ustawione u siebie w RB weług serwisówki w 100 %, ale jak przekręce Casa o 45 stopni ( ponad jego możliwości regulacyjne ) to dopiero coś tam łapie....
zęby mam policzone i jest okej, a jak ustawię zapłon na lampę to auto nie jedzie i strzela w dolot. Podmieniałem CAS'a ale na innym auto nie odpala, poszukam jeszcze innego i podmienię.orbital pisze:liczyc zęby liczyć - wg serwisówki , zapłon ustawić na strobo i musi być kox.
jak dalej nie działa to zabieramy sie za inne rzeczy typu CAS pompa paliwa .. ale first things first.
nie mozna diagnozować silnika jak masz zle ustawiony zapłon !
tak było od początku ? bo może problem tkwi w mapieCrenshaw pisze:zalewa, jak od niskich obrotów nagle dodam gazu to najpierw daje czarnym dymem z rury wydechowej a później dopiero jedzie...
podaj ten problem czym prędzej bo się napaliłem, że może znasz rozwiązanie
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru