Schemat podcisnien do CA

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1032
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

paczaj. pomogę Ci bo mam na wierzchu fotki silnika :P

Obrazek
tak wygląda.

a tak jest umiejscowiony:
Obrazek
Poszukuję...
TM200sxs13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 17
Rejestracja: pn 28 maja, 2012 14:39
Lokalizacja: Mogilno

saqu dzięki za litość :D mam tak podłączone tylko na o wiele cieńszym ężyku i jest miękki do tego...
200sx, s13, ca18det
Awatar użytkownika
m0rr1s
Postojebca
Postojebca
Posty: 1079
Rejestracja: wt 15 sty, 2008 20:25
Lokalizacja: od o. Rydzyka
Kontakt:

no to wiedz, że wężyki są spięte ze sobą, a wcześniej były to wężyki 1 i 2 z pierwszego obrazka :) natomiast nr. 3 to ten, który wchodzi Ci w rurę filtr-turbo. Odpiąć, zaślepić :)
Nissan will get you through times with no money better than money will get you through times with no Nissan.
Obrazek
Awatar użytkownika
Qbatron
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 94
Rejestracja: wt 17 sie, 2010 19:50
Lokalizacja: Lublin

roball o F.I.C.D pisze:Teoretycznie odpowiada za start ciepłego silnika - potencjalne źródło nieszczelności i/lub złej pracy,
wywal to w cholerę, grzybek regulatora ciśnienia połącz bezpośrednio z kolektorem - zaślep dziurę w rurze przed turbo i po sprawie.
U mnie kolektor jest bezposrednio do regulatora, ale w jaki sposob mozna FICD wywalic?
MX-5 CA18DET T28 DET3 1,15bar
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3124
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Racibórz

Qbatron pisze:U mnie kolektor jest bezposrednio do regulatora, ale w jaki sposob mozna FICD wywalic?
roball pisal o PRCSV, bo tylko ten solenoid mozna wywalic bez konsekwencji praktycznie.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Awatar użytkownika
Qbatron
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 94
Rejestracja: wt 17 sie, 2010 19:50
Lokalizacja: Lublin

przewijaly sie dwa watki stad zamieszanie. Dzieki za wyjasnienie :)

EDIT:
A jeszcze apropo wywalania bez konsekwencji zapytam - jak wyjmowalem pierwsze CA (w ktorym smarowanie zawiodlo), to mialo ono zupelnie zaslepiony krociec #1 (foto w zalaczniku), wkladajac drugi silnik dowiedzialem sie ze trzeba sie trojnikiem dopiac do polaczenia "#2-dolot", ale co to zmienia? I po co moj macher robiac mi swapa (wkladajac pierwsze CA) zaslepil #1?
Załączniki
intake_installed-4.jpg
Ostatnio zmieniony pn 26 lis, 2012 20:31 przez Qbatron, łącznie zmieniany 2 razy.
MX-5 CA18DET T28 DET3 1,15bar
Max.T
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 39
Rejestracja: pn 22 cze, 2009 16:10

słuchajcie mam prośbę niech ktoś napiszę tutaj w jednym miejscu co w s13 z ca można wywalić, które podciśnienia które węże wodne które zaworki pomocnicze i inne pierdoły bo trochę za dużą plątaninę mam pod maską i mnie to wkurza zresztąnie tylko mnie zapewne... Z góry dzięki :D
Owsik_Skyline
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 41
Rejestracja: czw 26 sie, 2010 20:38
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Odkopie :)
a przewod sygnalowy od tego regulatora podcisnienia odlsczyc czy zostawic podpiety po przerobieniu wezykow podcisnien?😊😊
Awatar użytkownika
Golec
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 357
Rejestracja: ndz 27 mar, 2011 12:36
Lokalizacja: Piaseczno

Owsik_Skyline pisze:Odkopie :)
a przewod sygnalowy od tego regulatora podcisnienia odlsczyc czy zostawic podpiety po przerobieniu wezykow podcisnien?😊😊
regulator cisnienia paliwa ma byc podlaczony bezpośrednio do kolektora ssącego i najlepiej aby w tamtym obiegu nie było żadnych dodatkowych podłączeń
Owsik_Skyline
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 41
Rejestracja: czw 26 sie, 2010 20:38
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

To wiem wiem😊😊 ale chodzi mi o kabelek, przewodzik pradowy ma on byc podpiety pod ten rozlaczony z obiegu niepotrzebny zawor regulujacy czy nie?
AdiWNC
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 7
Rejestracja: pn 13 sty, 2014 13:02
Lokalizacja: Katowice

Ja go odłączyłem, bo chyba mówimy o "panelu" w który wchodzi również kostka wiązki zapłonu ? Wiązka od tego cholerstwa właziła bodajże od dołu - ja się tego pozbyłem, zaizolowałem i wsio.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”