paczaj. pomogę Ci bo mam na wierzchu fotki silnika
tak wygląda.
a tak jest umiejscowiony:
Schemat podcisnien do CA
Moderator: Moderator
Poszukuję...
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 17
- Rejestracja: pn 28 maja, 2012 14:39
- Lokalizacja: Mogilno
saqu dzięki za litość mam tak podłączone tylko na o wiele cieńszym ężyku i jest miękki do tego...
200sx, s13, ca18det
- m0rr1s
- Postojebca
- Posty: 1079
- Rejestracja: wt 15 sty, 2008 20:25
- Lokalizacja: od o. Rydzyka
- Kontakt:
no to wiedz, że wężyki są spięte ze sobą, a wcześniej były to wężyki 1 i 2 z pierwszego obrazka natomiast nr. 3 to ten, który wchodzi Ci w rurę filtr-turbo. Odpiąć, zaślepić
Nissan will get you through times with no money better than money will get you through times with no Nissan.
U mnie kolektor jest bezposrednio do regulatora, ale w jaki sposob mozna FICD wywalic?roball o F.I.C.D pisze:Teoretycznie odpowiada za start ciepłego silnika - potencjalne źródło nieszczelności i/lub złej pracy,
wywal to w cholerę, grzybek regulatora ciśnienia połącz bezpośrednio z kolektorem - zaślep dziurę w rurze przed turbo i po sprawie.
MX-5 CA18DET T28 DET3 1,15bar
roball pisal o PRCSV, bo tylko ten solenoid mozna wywalic bez konsekwencji praktycznie.Qbatron pisze:U mnie kolektor jest bezposrednio do regulatora, ale w jaki sposob mozna FICD wywalic?
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
przewijaly sie dwa watki stad zamieszanie. Dzieki za wyjasnienie
EDIT:
A jeszcze apropo wywalania bez konsekwencji zapytam - jak wyjmowalem pierwsze CA (w ktorym smarowanie zawiodlo), to mialo ono zupelnie zaslepiony krociec #1 (foto w zalaczniku), wkladajac drugi silnik dowiedzialem sie ze trzeba sie trojnikiem dopiac do polaczenia "#2-dolot", ale co to zmienia? I po co moj macher robiac mi swapa (wkladajac pierwsze CA) zaslepil #1?
EDIT:
A jeszcze apropo wywalania bez konsekwencji zapytam - jak wyjmowalem pierwsze CA (w ktorym smarowanie zawiodlo), to mialo ono zupelnie zaslepiony krociec #1 (foto w zalaczniku), wkladajac drugi silnik dowiedzialem sie ze trzeba sie trojnikiem dopiac do polaczenia "#2-dolot", ale co to zmienia? I po co moj macher robiac mi swapa (wkladajac pierwsze CA) zaslepil #1?
Ostatnio zmieniony pn 26 lis, 2012 20:31 przez Qbatron, łącznie zmieniany 2 razy.
MX-5 CA18DET T28 DET3 1,15bar
słuchajcie mam prośbę niech ktoś napiszę tutaj w jednym miejscu co w s13 z ca można wywalić, które podciśnienia które węże wodne które zaworki pomocnicze i inne pierdoły bo trochę za dużą plątaninę mam pod maską i mnie to wkurza zresztąnie tylko mnie zapewne... Z góry dzięki
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 41
- Rejestracja: czw 26 sie, 2010 20:38
- Lokalizacja: Rogoźno
- Kontakt:
Odkopie
a przewod sygnalowy od tego regulatora podcisnienia odlsczyc czy zostawic podpiety po przerobieniu wezykow podcisnien?
a przewod sygnalowy od tego regulatora podcisnienia odlsczyc czy zostawic podpiety po przerobieniu wezykow podcisnien?
regulator cisnienia paliwa ma byc podlaczony bezpośrednio do kolektora ssącego i najlepiej aby w tamtym obiegu nie było żadnych dodatkowych podłączeńOwsik_Skyline pisze:Odkopie
a przewod sygnalowy od tego regulatora podcisnienia odlsczyc czy zostawic podpiety po przerobieniu wezykow podcisnien?
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 41
- Rejestracja: czw 26 sie, 2010 20:38
- Lokalizacja: Rogoźno
- Kontakt:
To wiem wiem ale chodzi mi o kabelek, przewodzik pradowy ma on byc podpiety pod ten rozlaczony z obiegu niepotrzebny zawor regulujacy czy nie?