Strona 2 z 2

: wt 20 lis, 2012 20:43
autor: Saqu
paczaj. pomogę Ci bo mam na wierzchu fotki silnika :P

Obrazek
tak wygląda.

a tak jest umiejscowiony:
Obrazek

: czw 22 lis, 2012 15:38
autor: TM200sxs13
saqu dzięki za litość :D mam tak podłączone tylko na o wiele cieńszym ężyku i jest miękki do tego...

: sob 24 lis, 2012 18:01
autor: m0rr1s
no to wiedz, że wężyki są spięte ze sobą, a wcześniej były to wężyki 1 i 2 z pierwszego obrazka :) natomiast nr. 3 to ten, który wchodzi Ci w rurę filtr-turbo. Odpiąć, zaślepić :)

: pn 26 lis, 2012 17:43
autor: Qbatron
roball o F.I.C.D pisze:Teoretycznie odpowiada za start ciepłego silnika - potencjalne źródło nieszczelności i/lub złej pracy,
wywal to w cholerę, grzybek regulatora ciśnienia połącz bezpośrednio z kolektorem - zaślep dziurę w rurze przed turbo i po sprawie.
U mnie kolektor jest bezposrednio do regulatora, ale w jaki sposob mozna FICD wywalic?

: pn 26 lis, 2012 19:17
autor: szaman
Qbatron pisze:U mnie kolektor jest bezposrednio do regulatora, ale w jaki sposob mozna FICD wywalic?
roball pisal o PRCSV, bo tylko ten solenoid mozna wywalic bez konsekwencji praktycznie.

: pn 26 lis, 2012 19:28
autor: Qbatron
przewijaly sie dwa watki stad zamieszanie. Dzieki za wyjasnienie :)

EDIT:
A jeszcze apropo wywalania bez konsekwencji zapytam - jak wyjmowalem pierwsze CA (w ktorym smarowanie zawiodlo), to mialo ono zupelnie zaslepiony krociec #1 (foto w zalaczniku), wkladajac drugi silnik dowiedzialem sie ze trzeba sie trojnikiem dopiac do polaczenia "#2-dolot", ale co to zmienia? I po co moj macher robiac mi swapa (wkladajac pierwsze CA) zaslepil #1?

: ndz 09 sie, 2015 20:53
autor: Max.T
słuchajcie mam prośbę niech ktoś napiszę tutaj w jednym miejscu co w s13 z ca można wywalić, które podciśnienia które węże wodne które zaworki pomocnicze i inne pierdoły bo trochę za dużą plątaninę mam pod maską i mnie to wkurza zresztąnie tylko mnie zapewne... Z góry dzięki :D

: pt 15 wrz, 2017 08:08
autor: Owsik_Skyline
Odkopie :)
a przewod sygnalowy od tego regulatora podcisnienia odlsczyc czy zostawic podpiety po przerobieniu wezykow podcisnien?😊😊

: śr 20 wrz, 2017 11:04
autor: Golec
Owsik_Skyline pisze:Odkopie :)
a przewod sygnalowy od tego regulatora podcisnienia odlsczyc czy zostawic podpiety po przerobieniu wezykow podcisnien?😊😊
regulator cisnienia paliwa ma byc podlaczony bezpośrednio do kolektora ssącego i najlepiej aby w tamtym obiegu nie było żadnych dodatkowych podłączeń

: śr 20 wrz, 2017 16:12
autor: Owsik_Skyline
To wiem wiem😊😊 ale chodzi mi o kabelek, przewodzik pradowy ma on byc podpiety pod ten rozlaczony z obiegu niepotrzebny zawor regulujacy czy nie?

: śr 20 wrz, 2017 19:21
autor: AdiWNC
Ja go odłączyłem, bo chyba mówimy o "panelu" w który wchodzi również kostka wiązki zapłonu ? Wiązka od tego cholerstwa właziła bodajże od dołu - ja się tego pozbyłem, zaizolowałem i wsio.