Odpowiedź nie da sie!PiotrekŁDZ pisze: Ktos przerabiał? Teoretycznie się da ale potrzebuje zapewnienia że je potem wsadzę... Trza eksplatacyjną wymianę panewek u mnie zrobić więc korzystając z okazji chciałem ocenić stan półek i pierścieni, a głowicy nie ma co ruszać bo nie ma ani potrzeby ani hajsu na nowego cometica:(
Wyjmowanie tłoków "od dołu"
Moderator: Moderator
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Ostatnio zmieniony czw 27 sty, 2011 21:45 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
nie wnikam w to czy to druciarstwo i czy jest logiczne wyjmowanie tlokow dolem, bo pewnie nie jest. nigdy nie rozbieralem silnika, wiec nie bic, ale...
pewnie wysokosc tloka jest mniejsza niz jego srednica, w takim razie czy da sie od dolu oddzielic korbowod od tloka, obrocic tlok o 90' i wtedy go wyjac?
pewnie wysokosc tloka jest mniejsza niz jego srednica, w takim razie czy da sie od dolu oddzielic korbowod od tloka, obrocic tlok o 90' i wtedy go wyjac?
jesli sie nie da z korba to co w takim razie jej oddzielenie? chyba nie myslisz ze dasz rade przekrecic tlok w cylindrze zeby bokiem wyciagnac tloka?
ps. pozniej trzeba te tloki z powrotem wlozyc i zacisnac pierscienie specjalna opaska, w silnikach gdzie sa wieksze odleglosci miedzy cylindrami moze i by sie dalo zrobic w CA nie da sie i kropka.
ps. pozniej trzeba te tloki z powrotem wlozyc i zacisnac pierscienie specjalna opaska, w silnikach gdzie sa wieksze odleglosci miedzy cylindrami moze i by sie dalo zrobic w CA nie da sie i kropka.
Ostatnio zmieniony pt 28 sty, 2011 08:59 przez Ban0ff, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM