Panowie a gdzie dostane szklanki do głowicy? Bo mechanik powiedział że może załatwić nowe po 80zł za sztukę, ale to trochę drogo wychodzi. Macie jakieś dojście? lub ma ktoś jakieś mało używane w dobrym stanie?
-----------------------------
I dziś kolejne problemy, czy może mi ktoś powiedzieć czym się różni blok silnika CA18DET od innych CA? Bo z tego co podejrzewam to ten co mam jest jakiś inny. Nie ma natrysków na cylindry, nie ma nawet otworów na te natryski, no i otwór na wyjście olejowe do turbiny też inaczej wygląda niż w serwisówce.
Po drugie, co to jest za blaszka przy trzecim cylindrze? Jakaś zaślepka?
I po trzecie, pisaliście że wcięcia w tłokach na zawory powinny być takie same, więc rozumiem, że zawory wydechowe i ssące powinny być takie same. Dzisiaj jednak zauważyłem, że w mojej głowicy gniazda są różnej wielkości.
Co na to powiecie?
uszkodzony tłok, głwoica i kto wie co jeszcze...
Moderator: Moderator
U mnie w ca też była blaszka, ale nie pamiętam co ona zasłaniała.
podcięcia pod zawory sa bardzo podobne, ale płytsze, niż u ciebie.
zawory ssące są większe niż wydechowe i to normalnie w ca i inych silnikach 8V i 16V
jeśli silnik ma skoku 83,6mm to będzie to na 99% CA18DE- wolnossący,
to by wyjaśniało spalanie stukowe- silnik za mocno doprężony pod doładowanie ,
popękane tłoki to skutek stuku.
O szklanki pisz do mnie na PW mam ze 30 sztuk
podcięcia pod zawory sa bardzo podobne, ale płytsze, niż u ciebie.
zawory ssące są większe niż wydechowe i to normalnie w ca i inych silnikach 8V i 16V
jeśli silnik ma skoku 83,6mm to będzie to na 99% CA18DE- wolnossący,
to by wyjaśniało spalanie stukowe- silnik za mocno doprężony pod doładowanie ,
popękane tłoki to skutek stuku.
O szklanki pisz do mnie na PW mam ze 30 sztuk
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
tak jak pajak pisze to najprawdopodobniej ca18de, jak nie ma natryskow i kroccow pod turbo, ponizej masz foto bloku z DET i 2 krocce olejowe do zasilenia turbo
plus foto de z tematu erisona, mozesz go pomeczyc osobiscie o ile on cos grzebal w tym silniku
topics38/od-jakiego-samochodu-jest-ten- ... t14888.htm
plus foto de z tematu erisona, mozesz go pomeczyc osobiscie o ile on cos grzebal w tym silniku
topics38/od-jakiego-samochodu-jest-ten- ... t14888.htm
Ostatnio zmieniony wt 08 lut, 2011 07:09 przez szaman, łącznie zmieniany 1 raz.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Czy to CA nnie ma alternatora ze złej strony? Co to za system?
alternator to tu akurat mniej istotna sprawa, wazniejsze sa krocce do podpiecia turbo
bo jak sie dobrze przypatrzysz to zauwazysz przepustnice z nie wlasciwej strony dla s13, wiec pewno bylo to stosowane do jakiegos FWD
ale bez OT bo foto tylko przykladowe
bo jak sie dobrze przypatrzysz to zauwazysz przepustnice z nie wlasciwej strony dla s13, wiec pewno bylo to stosowane do jakiegos FWD
ale bez OT bo foto tylko przykladowe
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
musza byc tej samej długości, ze względu na identyczne wykorbienie.
jak bede w domu to zrobie fotke i pomierze, tak byś mógł je porównać
jak bede w domu to zrobie fotke i pomierze, tak byś mógł je porównać
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Sam alternator można miec z jednej lub z drugiej strony silnika bo na FWD wychodziły z prawej strony silnika.
Tak samo tyczy się przepustnicy w FWD były od strony zaślepki na kolektorze ssącym.
Rożnicę miedzy CA18DET a CA18DE to:
- inne tłoki o większym stopniu sprężania CA18DE(bardzo możliwe że właśnie takie jak u ciebie)
- brak natrysku na denko tłoka w CA18DE
- brak wyprowadzeń do zasilania turbiny w olej i wodę jak również powrotu oleju do miski.( najłatwiej właśnie po tym sprawdzić jaki to silnik).
- inne pokrywy wałków rozrządu.
- inne czasy wałków.
- większość silników CA18DE na Butterfly-a czyli głowice JDM
Na razie nic nie grzebałem w tym silniku bo nie było po co.
Ale mam fotki z zewnątrz jak Ci to coś pomoże.
https://picasaweb.google.com/105241968940497657732/Silnik02#
Tak samo tyczy się przepustnicy w FWD były od strony zaślepki na kolektorze ssącym.
Rożnicę miedzy CA18DET a CA18DE to:
- inne tłoki o większym stopniu sprężania CA18DE(bardzo możliwe że właśnie takie jak u ciebie)
- brak natrysku na denko tłoka w CA18DE
- brak wyprowadzeń do zasilania turbiny w olej i wodę jak również powrotu oleju do miski.( najłatwiej właśnie po tym sprawdzić jaki to silnik).
- inne pokrywy wałków rozrządu.
- inne czasy wałków.
- większość silników CA18DE na Butterfly-a czyli głowice JDM
Na razie nic nie grzebałem w tym silniku bo nie było po co.
Ale mam fotki z zewnątrz jak Ci to coś pomoże.
https://picasaweb.google.com/105241968940497657732/Silnik02#