Dzisiaj z ciekawości zmierzyłem kompresje na zimnym jak i na ciepłym..
Na zimnym:
1-10
2-3,5
3-8,5
4-3,5
Na ciepłym:
1-10
2-8
3-10
4-8
Na co mam sie nastawić pierścienie czy coś nie tak z głową.
kompresja
Moderator: Moderator
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Pomiar na zimnym silniku mija się z celem - wyniki mają w sobie więcej przypadku niż informacji.
To co uzyskałeś na ciepłym kwalifikuje górę do remontu, pytanie czy pomiar był prawidłowy i zrobiony dobrym manometrem.
sinik musi być w pełni rozgrzany - nie wystarczy że wskazówka jest na środku (podnosi się przy ok. 45*C)
przepustnica musi być całkowicie otwarta (nie zaszkodzi zdjąć z niej dolot - jak masz zarypany filtr powietrza to wyniki wychodzą gorsze),
aku musi być naładowany, tak żeby rozrusznik nakręcił silnik do 350obr/min
niby to oczywiste sprawy, ale czasem zaćma bierze
To co uzyskałeś na ciepłym kwalifikuje górę do remontu, pytanie czy pomiar był prawidłowy i zrobiony dobrym manometrem.
sinik musi być w pełni rozgrzany - nie wystarczy że wskazówka jest na środku (podnosi się przy ok. 45*C)
przepustnica musi być całkowicie otwarta (nie zaszkodzi zdjąć z niej dolot - jak masz zarypany filtr powietrza to wyniki wychodzą gorsze),
aku musi być naładowany, tak żeby rozrusznik nakręcił silnik do 350obr/min
niby to oczywiste sprawy, ale czasem zaćma bierze
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...