Plamowany remont oraz mody prozba o opinie, podpowiedzi itp.

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

juris
Stały gość
Stały gość
Posty: 396
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2010 07:45
Lokalizacja: Warszawa

Witam zabieram sie powoli za remont mojej nyski i mam pare pyta odnosnie planowanych modow przy rozebranym silniku. Mianowicie remont bedzie generalny panewy, cala glowica, pompa oleju itp. co sie zawsze robi przy remonciku. Do tego beda "ulepszenia" w formie:

1. turbo od skaya rb25det
2. kolektor baran
3. 3' przelot
4. duzy intercooler

Mam pare pytan odnosnie calego tego planu;

1. Planuje doladowanie okolo 0,8 bara w zwiazku z czym zastanawiam sie nad uszczelka pod glowice. Wystarczy oryginal, jakas grobsza moze kanapka zeby odprezyc silnik??

2. Glowica- bedzie robiona kompleksowo wraz z portingiem i polerka dolotow. Mam w zanadrzu druga i zastanawiam sie czy niewrzucic 2x walek wydechowy tylko szperajac na forum nigdzie nieznalazlem odpowiedzi na pytanie co to konkretnie mi da (bo wszedzie jest info ze to dobry mod do okolo 220km), oraz czy trzeba pozniej to wystroic.. jesli tak to w jaki sposob?? zmiana mapy na ecu, ustawienie zaplonu??

3. Szlify itp.- Moze ktos z forum moze polecic w Warszawie dobry zaklad ktory zaja by sie glowica oraz szlifem walu oczywiscie w dobrej cenie ;)

Wszelkie sugestie oraz opinie mile widziane:))[/list]
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Turbo od Skyline nie podejdzie pod seryjnego CA, musi być kolektor pod turbo z flanszą T3.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
juris
Stały gość
Stały gość
Posty: 396
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2010 07:45
Lokalizacja: Warszawa

wiem to juz rozwiazalem kolektor baran bedzie mial przespawana flansze na t3
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Ale turbo od sky to głupota...
Tak trzeba to zestroić pozniej
juris
Stały gość
Stały gość
Posty: 396
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2010 07:45
Lokalizacja: Warszawa

turbo trafilo sie przy okazji za grosze. strojenie w jakiej postaci??
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Kamertonem :) sorki ale musiałem.

Są różne drogi:
1). tanio EM3, SMT, jakich chip
2). drożej Nistune
3). drogo AEM, Haltech, itp
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
juris
Stały gość
Stały gość
Posty: 396
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2010 07:45
Lokalizacja: Warszawa

no to odrazu bylo tak mowic gdzies jeszcze pominienem mniec kamerton z czasow dziecinstwa. Chip stage 1 czesto dostepn na forum wystarczy??
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Jano86 ma jakieś h-dev na sprzedaż, nie pamiętam czy stage 1 czy 2. Napisz do niego, może ma jakieś na stanie w domu (a zazwyczaj ma).
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
juris
Stały gość
Stały gość
Posty: 396
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2010 07:45
Lokalizacja: Warszawa

wlasnie to sprawdzam bo na forum jest ogloszenie jego na sage 2 i stage 3
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

bierz chip stage 2 i ładuj 0,9bara (tyle max możesz na turbinie z rb25det)
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
juris
Stały gość
Stały gość
Posty: 396
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2010 07:45
Lokalizacja: Warszawa

niepotrzeba wiekszych wtryskw do stage 2 ?? czytalem ze stg 2 to trzeba 1 bar dmuchac. Tu mnie ogranicza turbawka bo sie rozleci powyzej 0.8-0.9 bara chyba zeby wymienic ceramiczny wirnik na metal to ponoc mozna spokojnie 1.2 dmuchac tylko gdzie to zrobic (a szukalem, i pytalem sie)
juris
Stały gość
Stały gość
Posty: 396
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2010 07:45
Lokalizacja: Warszawa

pomiem tak cel to max 250km wiecej mi nietrzeba jak bedzie 220 czy 200 to tez bede zadowolony jak na poczatek.
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Ja bym zrobil tak:

- uszczelka OEM
- porting glowicy dobry pomysl
- 2x walek wydechowy
- wydzior przelot
- fmic
- turbo od gts moim zdaniem tez to troche slaby upgrade i szykal bym cos innego

Do tego ecu master det3 w trybie fuel implat + porzadne strojenie lub nistune i porzadne strojenie :)
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
juris
Stały gość
Stały gość
Posty: 396
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2010 07:45
Lokalizacja: Warszawa

dalem 400zl za turbo w dorbym stanie zwlaszcza ze t25 jest kompletnie zdechniete laduje do 0,5 bara i pluje olejem do dolotu i wydechu. Tak wiec narazie bedzie od skaya a jak to padnie to wtedy t28 sie poszuka
Awatar użytkownika
BUGALUS
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 757
Rejestracja: czw 24 maja, 2007 20:58
Lokalizacja: pruszcz gdanski

ładuj 1 bara bo 0,8 to ja dmucham na t25 jeszcze daje rade :D , juris zapomniałeś dodac na dzień dobry wallbro to podstawa nawet do seryjnego gruzu :D , jak remont to nowe tłoki uszczela pod głowę cometikala nowa pompa oleju wody blov off stożek przelot świece i odpowiednia oliwa :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”