Wiem że głupie pytanie, ale czy po tym nalocie na świecach można stwierdzić że fura ma ubogo? Czy może przy pałowaniu jak jest jeszcza tak goraco to normalka?
Uploaded with ImageShack.us
Nie chce mi się wierzyć że jest ubogo bo mam stage 2, warlbro i latam w tym momencie na 0.7b
Z drugiej strony jest wsadzony wałek wydechowy x2, a po tym co czytałem na nt boje się że przez neigo jest ubogo:/
Rok na filtr paliwa to chyba nie jest duzo?
Biały nalot na świecach?
Moderator: Moderator
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Jest Ok, poprawnie to wygląda chociaż na gwincie jest olej. Zazwyczaj zalewasz za dużo i się w dolot przedostaje wiec to najprawdopodobniej dlatego.
Aha pytałeś o ciepłotę Denso vs NGK co prawda trochę za późno znalazłem ale zawsze
Aha pytałeś o ciepłotę Denso vs NGK co prawda trochę za późno znalazłem ale zawsze
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Dzięki super tabelki! Wychodzi na to że przy turbinie taki nalot to normalka. Nie widac żeby były elektrody powypalane czy coś w ten deseń.
Czyli denso wybrałem dobre, o stopień zimniejsze.
Czyli denso wybrałem dobre, o stopień zimniejsze.
Ja bym się zastanowił czemu gwint jest mokry...
Albo dlaczego Blow-off u Piotrka działa jak fontanna Oleju