Do ilu można kręcić seryjną hydraulikę ?

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

Bo tłoki i korby są kute i zniosą pewnie więcej niż głowica.
A do ilu seryjna hydraulika da rade ? Bo na mechanikę jeszcze nie pora chyba.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
edek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 92
Rejestracja: śr 01 paź, 2008 12:34
Lokalizacja: słupca

7700 daje rade.
xiiooll
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: czw 25 cze, 2009 18:29
Lokalizacja: Łódź

Można kręcić do końca :P A tak na poważnie po lekkiej obróbce głowicy i po wymianie sprężynek zaworowych myślę ,że 8.500 rpm powinna znieść
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Jak dobrze kojarze to RedTop kręci się do 7600.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
brrupsz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 53
Rejestracja: śr 08 paź, 2008 10:26
Lokalizacja: Pozna?
Kontakt:

Każde CA to red top :P
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

i kazde ca seryjnie sie kreci do 7200
Awatar użytkownika
FUNO
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: pn 19 lis, 2007 22:25
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Kontakt:

7200? moje CA krecilo sie do 7500. a sr20det s13 blacktop kreci mi sie do 7600. SR powinien 8000 zniesc na luzie i CA tez. ludzie silniki z gorszymi glowicami potrafia krecic do 8500. chyba we wszystkim 500 RPM w gore nie jest jakas wielka katorga dla silnika.
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

tyle pokazywał ci zegar czy mierzyłeś ilość obrotów na kole ? :D

przekłamanie jest i stąd te omyłki , teraz w nistune mialem ustawione 7500 i krecil sie na zegarze do 7800 więc...

czasem 500 w góre to o 500 za dużo ;) zależy w jakim stanie spręzynki są ale 7500-7800 powinno śmiało na klate przyjąć bez problemu. tylko pytanie czy jest sens krecic tak daleko ?
jakie turbo tam pchacie ? bo jak małe to moc bedzie spadała juz wcześniej
Ostatnio zmieniony sob 25 cze, 2011 21:58 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Było na nistune na 7400 ale i tak prawie nic to nie daje bo T25 się zapycha i było wyraźne czuć że się słabo odpycha. Przy tak wysokich obrotach trzeba zapewnić wysokie przepływy gazów i solid liftery by się przydały.
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

RedTop potocznie to SR20DET JDM (bez vtc)
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

Turbo jest duże, dlatego jest potrzeba pokręcić trochę wyżej. Bo tak naprawdę ostra jazda zaczyna się od 5 tysi i do 7400 to dość wąski zakres obrotów, szczególnie że auto trochę bokiem jeździ. Wałek ssący tomei poncam.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Co to za turbo?
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

ja swojego krecilem do 7600
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
Nurek200SX
Stały gość
Stały gość
Posty: 358
Rejestracja: ndz 04 cze, 2006 19:43
Lokalizacja: Szczecin

U mnie kompletna seria CA i kręci się do +- 7700.
...:::200SX S13:::...

Nie sztuką jest mieć nowego 200SX-a, sztuką jest wsadzić całe serce w starego, by wyglądał jak nowy ;D
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

NurekPolczyn pisze:U mnie kompletna seria CA i kręci się do +- 7700.
to wskazanie obrotomierza czy nistune ?
bo obrotomierz to lubi bajki pokazywać
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”