Bo tłoki i korby są kute i zniosą pewnie więcej niż głowica.
A do ilu seryjna hydraulika da rade ? Bo na mechanikę jeszcze nie pora chyba.
Do ilu można kręcić seryjną hydraulikę ?
Moderator: Moderator
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Jak dobrze kojarze to RedTop kręci się do 7600.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
Każde CA to red top
i kazde ca seryjnie sie kreci do 7200
7200? moje CA krecilo sie do 7500. a sr20det s13 blacktop kreci mi sie do 7600. SR powinien 8000 zniesc na luzie i CA tez. ludzie silniki z gorszymi glowicami potrafia krecic do 8500. chyba we wszystkim 500 RPM w gore nie jest jakas wielka katorga dla silnika.
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
http://www.facebook.com/fatpl
tyle pokazywał ci zegar czy mierzyłeś ilość obrotów na kole ?
przekłamanie jest i stąd te omyłki , teraz w nistune mialem ustawione 7500 i krecil sie na zegarze do 7800 więc...
czasem 500 w góre to o 500 za dużo zależy w jakim stanie spręzynki są ale 7500-7800 powinno śmiało na klate przyjąć bez problemu. tylko pytanie czy jest sens krecic tak daleko ?
jakie turbo tam pchacie ? bo jak małe to moc bedzie spadała juz wcześniej
przekłamanie jest i stąd te omyłki , teraz w nistune mialem ustawione 7500 i krecil sie na zegarze do 7800 więc...
czasem 500 w góre to o 500 za dużo zależy w jakim stanie spręzynki są ale 7500-7800 powinno śmiało na klate przyjąć bez problemu. tylko pytanie czy jest sens krecic tak daleko ?
jakie turbo tam pchacie ? bo jak małe to moc bedzie spadała juz wcześniej
Ostatnio zmieniony sob 25 cze, 2011 21:58 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
Było na nistune na 7400 ale i tak prawie nic to nie daje bo T25 się zapycha i było wyraźne czuć że się słabo odpycha. Przy tak wysokich obrotach trzeba zapewnić wysokie przepływy gazów i solid liftery by się przydały.
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
RedTop potocznie to SR20DET JDM (bez vtc)
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
Turbo jest duże, dlatego jest potrzeba pokręcić trochę wyżej. Bo tak naprawdę ostra jazda zaczyna się od 5 tysi i do 7400 to dość wąski zakres obrotów, szczególnie że auto trochę bokiem jeździ. Wałek ssący tomei poncam.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Co to za turbo?
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
ja swojego krecilem do 7600
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- Nurek200SX
- Stały gość
- Posty: 358
- Rejestracja: ndz 04 cze, 2006 19:43
- Lokalizacja: Szczecin
U mnie kompletna seria CA i kręci się do +- 7700.
...:::200SX S13:::...
Nie sztuką jest mieć nowego 200SX-a, sztuką jest wsadzić całe serce w starego, by wyglądał jak nowy ;D
Nie sztuką jest mieć nowego 200SX-a, sztuką jest wsadzić całe serce w starego, by wyglądał jak nowy ;D
to wskazanie obrotomierza czy nistune ?NurekPolczyn pisze:U mnie kompletna seria CA i kręci się do +- 7700.
bo obrotomierz to lubi bajki pokazywać
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru