Witam.
Mam problem z s13 1.8t, a dokadnie strzela i szarpie do okolo 4-5 tys obr, a potem idzie juz burza. Czasem jadac na 5 biegu jak wcisne gaz, to idzie normalnie, a czasem strzela kilka razy, po dusi sie i jedzie, a za chwile znowu strzela i nie jedzie. odpala bez problemu za 1 razem, zarowno na zimno jak i na cieplo, zauwazylem tez, ze jak pracuje na biegu jalowym, i lekko musne gaz to wkreci sie powiedzmy na 1200 obr a przy schodzeniu na jalowy rzuca silnikiem. Mysle, ze opisalem jasno i przejrzyscie problem, i ze ktos jest mi wstanie pomoc.
jestem teraz za granica i nie mam za duzo sprzetu ze soba.. jedynie miernik i komplet kluczy.
Napisze moze co juz zostalo sprawdzone.
<cewki
<nowe swiece zalozone
<wyczyszczony przeplywomierz
<sprawdzona szczelnosc ukl dolotowego
<wezyki podcisnienia tez sprawdzone
<zaplon ustawiany, nawet zmiana w skrajne polozenia nie zmienia nic...
W czym lezy problem, bardzo prosze o pomoc, stalo sie tak po zimie z tego co mi mowil wlasciciel. Podobno spalil sie bezpiecznik jakis duzy, i mowi, ze tez sie to stalo jakos nie dlugo przed ta awaria.
Przepraszam, ze pisze bez pl znakow, ale mam klawiature bez polskich znakow.
Pozdrawiam, i mam nadzieje ze mial ktos podobny problem.
Nietypowy problem ca18det, strzela do 4k-5k obr
Moderator: Moderator
Mam wskaznik, i nie zaobserwowalem zadnych overboostow ani lotlaufow, a jakie powinny byc wartosci prawidlowe dla cisnienia?
Ale cisnienie raczej nie ma wplywu, na rzucanie silnikiem przy 1200 obr, wtedy nie ma cisnienia jeszcze..
Ale cisnienie raczej nie ma wplywu, na rzucanie silnikiem przy 1200 obr, wtedy nie ma cisnienia jeszcze..
Ostatnio zmieniony ndz 10 lip, 2011 12:26 przez mazigt12, łącznie zmieniany 1 raz.
- mysza200sx
- Coś już wiem
- Posty: 57
- Rejestracja: sob 15 sie, 2009 11:30
- Lokalizacja: Żory
- Kontakt:
ja miałem to samo szarpeł i przerywał a pozniej zaskoczył i wbijał w siedzenie u mnie okazało sie ,że to zapłon wyrególowałem i teraz chodzi jak powinie (sprawdz dokładnie zapłon ja ustawiałem kilka razy zanim uzyskałem efekt końcowy )
- mysza200sx
- Coś już wiem
- Posty: 57
- Rejestracja: sob 15 sie, 2009 11:30
- Lokalizacja: Żory
- Kontakt:
poza tym sprawdz sobie kostki na wtrskach (czesto nie maja zabezpieczeń ) i p odcisnienie które idzie do regulatora cisnienia paliwa (tam z tyłu za listwą wtryskową) czesto rozłancz sie przy kolektorze wydechowym
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Odepnij sonde lambda, przejdź się, zobacz czy lepiej. jeśli tak samo podłącz spowrotem, odepnij obei kostki od tps, też się przejedź. Odpenij przepływomierz i też się przejedź (silnik będzie chodził do 2tys obrotów ale zobaczysz czy przy 1200 przestał przerywać). Sprawdź kody błędów na ecu. Filtr paliwa nowy?
Kostka od temp wody to samo może być bo też często nie ma zapinki, Masa do silnika przeczyścić i dobrze skręcić też na pewno nie zaszkodzi.
Jak masz możliwość to pozamieniaj cewki od innej s13 bo cewki cieżko sprawdzić oby dwa uzwojenia mogą wychodzić poprawne rezystancje. Ale jest jeszcze opcja że są gdzieś przebicia na uzwojeniu do masy jak są wkręcone. Tak samo węgliki, sprężynki bądź kostki jak i masa tak mała masa na przewodzie od cewek.
Jak masz możliwość to pozamieniaj cewki od innej s13 bo cewki cieżko sprawdzić oby dwa uzwojenia mogą wychodzić poprawne rezystancje. Ale jest jeszcze opcja że są gdzieś przebicia na uzwojeniu do masy jak są wkręcone. Tak samo węgliki, sprężynki bądź kostki jak i masa tak mała masa na przewodzie od cewek.
Ok, tylko jeszcze jak ktos by mi mogl podpowiedziec, jak odczytac bledy, bo podobno jakos sie wlacza tryb jakis i lampka mruga.
Bede w niedlugim czasie sprawdzal wszystko co piszecie, i bede dzielil sie na bierzaco co i jak dzieki wielkie
Bede w niedlugim czasie sprawdzal wszystko co piszecie, i bede dzielil sie na bierzaco co i jak dzieki wielkie
Kody błędów są w serwisówce.
diady są przy kompie 2 sztuki i pokrętło.
Jak nie masz serwisówki to twój błąd bo to podstawa.
możesz ściągnąć tutaj.
http://turbokillers.com/topics55/pelna-nie-okrojona-serwisowka-do-s13-z-ca18det-vt16475.htm?highlight=kody+b%B3ed%F3w
Są bardzo dokładnie i super fajnie opisane w tym temacie na forum
http://forum.turbokillers.com/tematy30/eccs-tryby-serwisowe-vt9036.htm
Jak nie możesz wejść w ten link to może czas zainwestować w status klubowicza / sympatyka na pewno się zwróci z nawiązką bo wiedzą jest przecież bezcenna.
diady są przy kompie 2 sztuki i pokrętło.
Jak nie masz serwisówki to twój błąd bo to podstawa.
możesz ściągnąć tutaj.
http://turbokillers.com/topics55/pelna-nie-okrojona-serwisowka-do-s13-z-ca18det-vt16475.htm?highlight=kody+b%B3ed%F3w
Są bardzo dokładnie i super fajnie opisane w tym temacie na forum
http://forum.turbokillers.com/tematy30/eccs-tryby-serwisowe-vt9036.htm
Jak nie możesz wejść w ten link to może czas zainwestować w status klubowicza / sympatyka na pewno się zwróci z nawiązką bo wiedzą jest przecież bezcenna.
Witam,odgrzewam kotleta mam ten sam problem Zaplon ustawiony na lampie,swiece nowe,nowa pompa wlabro,uszczelki wydechowe nowe dp rowniez,
Zauwazylem nowa delikatne przeskoki iskier w cewkach czy to normalne czy to jest wlasnie odpowiedz na moje pytanie?:) cewki rowniez kupowalem tu na forum...
Zauwazylem nowa delikatne przeskoki iskier w cewkach czy to normalne czy to jest wlasnie odpowiedz na moje pytanie?:) cewki rowniez kupowalem tu na forum...
Japan Cars..........