Ustawienie zapłonu z dwoma wałkami wydechoymi
Moderator: Moderator
Większa przepustnica pozwoli lepiej napełniać komorę spalania, izolacja termiczna kolektora sama w sobie dużo nie da bo działa na tej samej zasadzie co większy ic, sam z siebie nic nie daje ale przy strojeniu pozwala na więcej. to samo porting, zmienia tempo napełniania komory spalania i jej opróżniania. Z reszta nie wiem po co to piszę bo pewnie o tym wiesz. Inna sprawa że to nie ja zacząłem porównywanie i podzielam twoją logikę że mod to mod i tyle. Co do mojej wypowiedzi którą zanegował erison byłą ona moim osobistym zdaniem na ten temat, juris chciał usłyszeć zdanie innych i napisałem że moim zdaniem regulowane kołą rozrządu dla 2 wałków wydechowych to zbędny bajer i lepiej zostawić sobie to na później przy agresywniejszych wałkach.
From 0 to bitch in 2,5 seconds
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
dobra kolego,jak sobie pokrecisz tym kółkami,sportingujesz te kolektory itp to wtedy sie wypowiadaj,narazie piszesz poematy wiedzy niepopartej wlasnymi doswiadczeniami!(i to nie tyko w tym temacie)
czasem wrecz wypisujesz mega głupoty i probujesz dawac rady innym.
takze nastepnym razem dobrze sie zastanów zanim cos napiszesz....
czasem wrecz wypisujesz mega głupoty i probujesz dawac rady innym.
takze nastepnym razem dobrze sie zastanów zanim cos napiszesz....
Ostatnio zmieniony czw 20 paź, 2011 21:26 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
porting glowicy , wieksza przepustnica i odizolowanie termiczne to koszty kilkukrotnie większe niz same koła regulowane , nie wspomniawszy o czasie operacyjnym..
U siebie bede mial okazje sprawdzic i pokazac wykresy pomiedzy nieregulowanymi kołami a przestawionymi , ale to za jakiś czas jak odbuduje CA
U siebie bede mial okazje sprawdzic i pokazac wykresy pomiedzy nieregulowanymi kołami a przestawionymi , ale to za jakiś czas jak odbuduje CA
Panowie spokojnie. Tak jak 180SX napisał prosiłem o opinię i zarówno on jak i wszyscy wyrazili swoje poglądy za co dziękuję.
Zgadzam się z 180sx co do portingu i poletrowania głowicy oraz większej przepustnicy. Te mody niedodadzą może i kucyków czy niutonów ale moim osobistym zdaniem zwiększą reakcję na gaz.. i dlatego postanowiłem to uczynić w mojej nysce.
Erison.. ach ten człowiek zawszę ma asa w rękawie. Niedosyć że odpowiedział na pytanie to jeszcze podparł to wykresem.
Zgadzam się z 180sx co do portingu i poletrowania głowicy oraz większej przepustnicy. Te mody niedodadzą może i kucyków czy niutonów ale moim osobistym zdaniem zwiększą reakcję na gaz.. i dlatego postanowiłem to uczynić w mojej nysce.
Erison.. ach ten człowiek zawszę ma asa w rękawie. Niedosyć że odpowiedział na pytanie to jeszcze podparł to wykresem.
projekt "s13 CA18DET"....
topics34/s13-stock-project-m16-1-by-juris-vt19390.htm
topics34/s13-stock-project-m16-1-by-juris-vt19390.htm
Chcialbym poczynic male podsumowanie:
Wrzucajac jedynie walek wydechowy w miejsce ssacego, przestawiam go o jeden zabek (do przodu czy do tylu?), natomiast wydechowy(ten bedacy na swoim miejscu) zostaje na znak, oraz nie ruszam zaplonu, tak?
Wtedy zrobi sie ubogo przy wstawaniu turbo - czy tylko to?
Wrzucajac jedynie walek wydechowy w miejsce ssacego, przestawiam go o jeden zabek (do przodu czy do tylu?), natomiast wydechowy(ten bedacy na swoim miejscu) zostaje na znak, oraz nie ruszam zaplonu, tak?
Wtedy zrobi sie ubogo przy wstawaniu turbo - czy tylko to?
MX-5 CA18DET T28 DET3 1,15bar