Wyjmowanie silnika (CA18DET)
Moderator: Moderator
Właściwie wszystko już zostało powiedziane dodam, tylko że jak komuś nie chce się spuszczać oleju z skrzyni to jedna osoba wyciąga połówkę wału a druga szybko nakłada foliowy worek na skrzynie i zakleja dobrze taśmą dookoła Sprawdzone przeze mnie wiele razy tylko trzeba to zrobić dobrze, żeby nie ciekło. Poza tym Bori dobrze mówi dolną wiązkę silnikową najlepiej wyciągać razem z silnikiem. Aha i pamiętajcie, żeby spuścić płyn chłodniczy nie tylko z chłodnicy, ale i z bloku, bo, inaczej po odłączeniu nagrzewnicy będzie się wszystko lało.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Dzieki Waszej pomocy silnik wyszedl prawie bez problemu Po za tym ze sruby od downpipe nie chcialy puscic, a mam wydech w calosci to przecialem lacznik elastyczny i wszystko jako tako wyszlo bedzie zabawa podczas skladania spowrotem
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 11
- Rejestracja: czw 21 cze, 2018 16:49
- Lokalizacja: Ostrołęka
Siema
nie chciałem robić nowego tematu więc tu pytam, za co mogę złapać silnik ? Czy ten uchwyty na głowicy wytrzymają ?
linki https://drive.google.com/file/d/1-Pm1Qn ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1-PnWG4 ... sp=sharing
nie chciałem robić nowego tematu więc tu pytam, za co mogę złapać silnik ? Czy ten uchwyty na głowicy wytrzymają ?
linki https://drive.google.com/file/d/1-Pm1Qn ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1-PnWG4 ... sp=sharing