Wyjmowanie silnika (CA18DET)

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Właściwie wszystko już zostało powiedziane dodam, tylko że jak komuś nie chce się spuszczać oleju z skrzyni to jedna osoba wyciąga połówkę wału a druga szybko nakłada foliowy worek na skrzynie i zakleja dobrze taśmą dookoła :) Sprawdzone przeze mnie wiele razy tylko trzeba to zrobić dobrze, żeby nie ciekło. Poza tym Bori dobrze mówi dolną wiązkę silnikową najlepiej wyciągać razem z silnikiem. Aha i pamiętajcie, żeby spuścić płyn chłodniczy nie tylko z chłodnicy, ale i z bloku, bo, inaczej po odłączeniu nagrzewnicy będzie się wszystko lało.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
mielnik
Stały gość
Stały gość
Posty: 409
Rejestracja: śr 20 kwie, 2011 17:56
Lokalizacja: Wrocław

Dzieki Waszej pomocy silnik wyszedl prawie bez problemu :) Po za tym ze sruby od downpipe nie chcialy puscic, a mam wydech w calosci to przecialem lacznik elastyczny i wszystko jako tako wyszlo :) bedzie zabawa podczas skladania spowrotem :)
chubakapl
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 11
Rejestracja: czw 21 cze, 2018 16:49
Lokalizacja: Ostrołęka

Siema
nie chciałem robić nowego tematu więc tu pytam, za co mogę złapać silnik ? Czy ten uchwyty na głowicy wytrzymają ?
linki https://drive.google.com/file/d/1-Pm1Qn ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1-PnWG4 ... sp=sharing
Awatar użytkownika
grzesko
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 237
Rejestracja: wt 18 sty, 2011 11:20
Lokalizacja: Siedlce

Ten pierwszy na pewno, ten drugi też powinien, ale lepiej zamocuj coś przy kolektorze ssącym żeby równowaga lepsza była.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”