Witam, Panowieee pomocy...chciałem dziś odpalić po raz pierwszy silnik po złożeniu i nic Jedyna reakcja to jakby chciał załapać, a później nic...nawet się nie zadusił. Sprawdziłem wszystko, wszystkie wtyczki itd. Masę na silnik, plus nawet podłączyłem bezpośrednio na rozrusznik i dupa co może być nie tak??? Rozrusznik przed rozłożeniem silnika działał jak trzeba...pompa podaje paliwo bo ją słychać...kuźwa brak mi już pomysłów co może być nie tak...jeśli ktoś ma jakiś pomysł to proszę pisać
Pzdr. Adrian
Nie chce odpalic po złożeniu :(
Moderator: Moderator
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Przewody paliwowe nie pomylone ? Ten od filtra ma iśc do przewodu który wchodzi na listwe wtryskowa od przodu (taka rurka idąca wzdłuż listwy)a powrót ma is na regulator ciśnienia paliwa
Jak wykręcisz świece to zalane czy suche ??
Iskra jest ?
Wszystkie kable wpięte ?
Jak wykręcisz świece to zalane czy suche ??
Iskra jest ?
Wszystkie kable wpięte ?
Ostatnio zmieniony czw 22 gru, 2011 00:39 przez JARGUT, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
nie, bo jeden siur mi zalewa...więc to odpadaJARGUT pisze:Przewody paliwowe nie pomylone ?
jutro to sprawdzęJARGUT pisze:Zapłon ustawiony na 15 stopni ?
dziękuje za podpowiedz
Ostatnio zmieniony czw 22 gru, 2011 00:35 przez marcopolo130, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprubój pokręcić CASem tylko delikatne ruchy a potem gdy zapali dostrój na lampe stroboskopową
Przepływka podpięta ? Bo gdy masz odpiętą przepływke a szczelny dolot to nie powinien odpalić
Sprawdz ęwentualnie ciś. spreżania na cylindrach
Powodzenia
Przepływka podpięta ? Bo gdy masz odpiętą przepływke a szczelny dolot to nie powinien odpalić
Sprawdz ęwentualnie ciś. spreżania na cylindrach
Powodzenia
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
cas nie był ściągany i został na obudowie rozrządu, więc chyba to opcja odpadaJARGUT pisze:Sprubój pokręcić CASem
przepływka z Z32 podpięta, ale dolotu nie przykręciłem do turbo...od tak tylko wtyczkę podłączyłem...może to to hmmmJARGUT pisze:Przepływka podpięta
a do tej przeplywki jest jakis czip albo nistune??
poskladaj wszystko a potem glowkuj
zaplon sprawdz tak czy inaczej, siwece tak jak kolega wyzej pisal posprawdzaj.
poskladaj wszystko a potem glowkuj
zaplon sprawdz tak czy inaczej, siwece tak jak kolega wyzej pisal posprawdzaj.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
ecu mam stage3, więc powinno wszystko graćszaman pisze:a do tej przeplywki jest jakis czip albo nistune??
to idac dalej za ciosem czy reszta wtryski itd. jest zgodna ze specyfikacja czipa?marcopolo130 pisze:ecu mam stage3, więc powinno wszystko graćszaman pisze:a do tej przeplywki jest jakis czip albo nistune??
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
To teraz takie pytanie z kąd chip masz? Jak z EBAY to odrazu go wywal i przepływke też
ja miałem to samo tyle że mi zapalił ale zalewało go na maxa
Miałem założone wtryski 444cc przepływke z32 i chip stage 3
Musisz zrobić tak spowrotem wpakować oryginalne graty i sprubować zapalić bo inaczej końca nie dojdziesz
To znaczy że dolot od turbo do kolektora masz nie poskładany ? Musisz mieć wszystko poskładane ! Jakie świece zastosowałeś?
ja miałem to samo tyle że mi zapalił ale zalewało go na maxa
Miałem założone wtryski 444cc przepływke z32 i chip stage 3
Musisz zrobić tak spowrotem wpakować oryginalne graty i sprubować zapalić bo inaczej końca nie dojdziesz
To znaczy że dolot od turbo do kolektora masz nie poskładany ? Musisz mieć wszystko poskładane ! Jakie świece zastosowałeś?
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
dokładnie, wszystko założone według listyszaman pisze:to idac dalej za ciosem czy reszta wtryski itd. jest zgodna ze specyfikacja czipa?
jak nie masz dolotu to to tez moze byc przyczyną bo przepływka mierzy pogodę a turbo cos tam dmucha , do tego odmy dobrze by było zamknąć w tym układzie.
Swiec nie zalało paliwem ?
Swiec nie zalało paliwem ?
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
komp kupiłem już kompletnie zremapowany w JPJARGUT pisze:To teraz takie pytanie z kąd chip masz?
założę dolot i sprawdzęBinio_ pisze:jak nie masz dolotu to to tez moze byc przyczyną bo przepływka mierzy pogodę a turbo cos tam dmucha , do tego odmy dobrze by było zamknąć w tym układzie.
a muszę rzucić okiemSwiec nie zalało paliwem ?
ogólnie to mi ręce wczoraj opadły ...powalczę i napiszę czy się coś zmieniło, czy nadal dupa
-
- Stary Wyjadacz
- Posty: 529
- Rejestracja: pt 15 lut, 2008 13:19
- Lokalizacja: świętokrzyskie
- Kontakt:
Nie znam Twojej historii ale ja miałem podobnie po złożeniu,nie chciał zapalić...przyczyna?? Brak oleju w popychaczach i nie otwierały się zawory,zwykłe krecenie rozrusznikiem nie pomoże będzie Ci sie wtedy zalewał itd,ja wziąłem auto na hol 2 lub 3 bieg i po 100m auto odpaliło,pompa nabiła olej do popychaczy,wałki saczeły na nie naciskać a że były juz nabite popychacze więc pootwierały się zawory tak jak trzeba,poszło paliwo i autko zapaliło:D
Ostatnio zmieniony pt 23 gru, 2011 09:09 przez wiszene, łącznie zmieniany 1 raz.
S13 1JZ
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Przedewszystkim jak nie masz dolotu to jedyne co możesz próbować odpalić z odpiętą przepływką-z podpiętą bez dolotu NIE MA SZANSY NA ODPALENIE. Nie jest też prawdą że jak dolot jest w porządku to nei odpali z odpięta przepływką.
Co ciekawe coraz więcej ludzi skarży się na niemożność odapalenia stage 3:/ Mnie tez to wczoraj dopadło Wszystko poskładane jak ceba-setup właścieiwe przeniesiony z Binia auta wraz z jego mapa w nistunie na której wszystko ładnie działało, a u mnie nawet nie odpala Siedzieliśmy wczoiraj do 2 w nocy i nei mamy poijęcia co jest grane:/ Zalewa go rtak że po odpięciu pompy paliwa trzeba kręcić z 20s żeby zaczął lekko odpalać
Pomysły?
Wiszene raczej to nei była kwestia braku oleju w popychaczach. Zakres ich pracy jest małym procentem cąłkowitego otwarcia zaworu więc nawet wypompowane powinny otwierać na tyle żeby odpalił.
Kiedyś jak składałem islnik to wypompowałem dosłownie cały olej ze szklanek(manualnie) i po złożeniu odpalił od strzała-hydraulika napieprzała na początku strasznie ale potem dostała oleju i ucichło. CZasem silnik musi się "przedmuchać"-zalannie, kiepska iskra, olej w cylindrach itd...
Co ciekawe coraz więcej ludzi skarży się na niemożność odapalenia stage 3:/ Mnie tez to wczoraj dopadło Wszystko poskładane jak ceba-setup właścieiwe przeniesiony z Binia auta wraz z jego mapa w nistunie na której wszystko ładnie działało, a u mnie nawet nie odpala Siedzieliśmy wczoiraj do 2 w nocy i nei mamy poijęcia co jest grane:/ Zalewa go rtak że po odpięciu pompy paliwa trzeba kręcić z 20s żeby zaczął lekko odpalać
Pomysły?
Wiszene raczej to nei była kwestia braku oleju w popychaczach. Zakres ich pracy jest małym procentem cąłkowitego otwarcia zaworu więc nawet wypompowane powinny otwierać na tyle żeby odpalił.
Kiedyś jak składałem islnik to wypompowałem dosłownie cały olej ze szklanek(manualnie) i po złożeniu odpalił od strzała-hydraulika napieprzała na początku strasznie ale potem dostała oleju i ucichło. CZasem silnik musi się "przedmuchać"-zalannie, kiepska iskra, olej w cylindrach itd...
-
- Stary Wyjadacz
- Posty: 529
- Rejestracja: pt 15 lut, 2008 13:19
- Lokalizacja: świętokrzyskie
- Kontakt:
Ja bym spróbował go na hol,ja to zastosowałem ten patent,bo polecił mi go kuzyn który pracował w warsztacie i po remontach tak właśnie się działo. A po 100 metrach auto gadało aż miło:) A tak to aku padał a odzewu ani trochę,czasem własnie tak jakby załapywał ale padał aku i kończyły się pomysły,i uratowała mnie właśnie ta metoda:) Warto spróbować:)
S13 1JZ