s13 ca18det nie chce odpalic po remoncie

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Martinez
Stały gość
Stały gość
Posty: 210
Rejestracja: pt 15 gru, 2006 09:50
Lokalizacja: Wrocek
Kontakt:

jaka masz lampe i gdzie podlaczasz? ja zauwazylem ze tanie lampy z czujnikiem indukcyjnym dziwnie sie zachowuja na pentelce ktora jest na wiazce do cewek. porownywalem taka tania z markowa Bosha i sie strasznie zdziwilem. zeby wskazania byly takie same to czujnik indukcyjny musi byc otwarty! jak zamkniesz ten czujnik to wskazanie zmienia sie o 15-20stopni do przodu. Wiec jesli masz ustawiony tak zaplon to w rzeczywistosci jest bardzo opoznionya to jaknajbardziej moze powodowac wyzsza temperature spalin.
JARGUT
Stały gość
Stały gość
Posty: 307
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009 20:59
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Witam i wczoraaj pobawiłem sie troche ustawiałem zapłon na słuch i wyszło że najlepiej chodzi jak mam na przed ostatniej kresce od lewej strony jak podłącze lampe i mam na 0 to tak wychodzi kolektor nie świeci wszystko w normie lekko z wydechu prycha ale ja mam wydech przelot może jest lekko z bogata mieszanka
Zastanawiam sie nad rozrządem czy jest ok ale jestem na 99% pewien że dobrze ale sprawdze jeszcze
Jak ktoś ma jakiś pomysł to prosze pisć Pozdrawiam
Awatar użytkownika
bybs
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 878
Rejestracja: śr 26 mar, 2008 21:36
Lokalizacja: Zgierz/Lodz
Kontakt:

z tego co pamietam to zaplon musi byc na przed ostatniej kresce od prawej
ustaw zaplon na tej kresce zlukaj rozrzad czy jest dobrze ustawiony
Ostatnio zmieniony ndz 02 gru, 2012 09:28 przez bybs, łącznie zmieniany 1 raz.
JARGUT
Stały gość
Stały gość
Posty: 307
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009 20:59
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Witam panowie krew mnie zalewa bo nie moge poradzić sobie z rozgrzewaniem kolektorem wydechowym (posiadam barana z kwasówki ) może wam tez sie rozgrzewa do lekkiej czerwonośći ? Bo to w sumie cięki materiał
Poza tym do oliwy dostaje sie paliwo ja juz nie mam pomysłu co moze być przyczyną walcze z tym od około 5 mieś i już rece mi opadły
Podmieniłem już: wtryski, casa, krokowca ,regulator cis paliwa ,czujnik tempECU
Zapłon ustawiony na 15* na lampie 0 a na kole przedostatnia kreska !
Auto jest na zwykłych gratach tylko turbo to t28r i pompa wallbro 255
Dodam ze gdy pochodzi i sie zagrzeje to na rozgrzanym nie odpala od strzła tylko ze 2 ,3 rrazy musi obrucić a na zimnym od strzała pali
panowie pomocy bo wymiekam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt 07 gru, 2012 21:15 przez JARGUT, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
mielnik
Stały gość
Stały gość
Posty: 409
Rejestracja: śr 20 kwie, 2011 17:56
Lokalizacja: Wrocław

Sprobuj przeczyścić przepływkę. Może to jeszcze lambda cos swiruje.
JARGUT
Stały gość
Stały gość
Posty: 307
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009 20:59
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Przepływke czyściłem ale mam 2 jak coś to podmienie Lamby nie podmieniałem i też jej nie odpinałem podczas prób
Dodam ze Cas jest z bdb wieloklinem jak i wałek tez bo wymieniałem to jakies 3 mies temu Rozrząd jest dobrze 39 i 48 zębów
Tak sie zastanawiam jak bym pompe paliwa wymienił na oryginalna co by sie działo w tedy
Jeśli ktoś ma jeszcze jkies pomysły to prosze o pomoc
Pozdro
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Odepnij przepływkę całkowicie oraz lambde i spróbuj odpalić, zobacz jak będzie chodził na wolnych do tych 2000
JARGUT
Stały gość
Stały gość
Posty: 307
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009 20:59
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Jak silnik chodzi i odepne przepływke to gaśnie ale tak jeszcze nie prubowałem po odpięciu
Zastanawiam sie czy takie problemy by mogły być spowodowane przez Air regulator
bo jescze w sumie tego nie podmieniłem
Pozdro
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Moga być powodowane zarówno przez air regulator jak i krokówki uwalone...
dostaje sie lewe powietrze i zaburza całą koncepcje prawidłowej pracy :P

jak odepniesz przepływkę podczas pracy to normalne ze zgaśnie, odpal juz z odpiętą, bedzie do 2000 obrotów chodził ale powinien pracować ok
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

air regulator, taka mała pierdółka pod przepustnicą nie działa na zasadzie zawyżania obrotów i po osiągnięciu jakiejś tam temp bimetal zamyka dopływ powietrza tym samym ustalając wolne obroty?

czy macie na myśli to za przepustnicą, większe coś do kolektora ssącego przykręconego?
Poszukuję...
JARGUT
Stały gość
Stały gość
Posty: 307
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009 20:59
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Jeszcze jedna rzecz zaobserwowałem że po wyjęciu swiece sa okopcone jak by za duża dawka paliwa była !
Jeszcze tak myśle bo na wskazniku doładowanie pokazuje mi ze mam dołaowanie 0.4 bara podcisnienie mam -6 i czy nie jest za małe doładowanie do dawki paliwa i czy to nie jest przyczyną Apozatym czy niesczelny układ dolotowy nie miał by takich obiawów jak ja mam dotychczas Jak to dokładnie sprawdzic??
Ostatnio zmieniony ndz 09 gru, 2012 14:37 przez JARGUT, łącznie zmieniany 1 raz.
JARGUT
Stały gość
Stały gość
Posty: 307
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009 20:59
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Witam prawdopodobnie wkoncu udało sie dojść do ładu problem był następujący a raczej 2
Jeden to pęknięte kable od wtrysku na 4 i sie zwierały przed wtyczką a 2 to wtyczka od przepływki jeden pin sie cofał do tryłu przy wtyczce bodajże zielony wyłamany zombek oporowy
T?akie pierdoły a tyle wkur... i siedzenia kombinowania
Jeśże pozostał problem lekkiego przerwania co jakiś czas na wolnych ale to albo swieca albo cewka
Wszystkim chciałem podziękować za wszelkie rady
Jak już ogarne wszystko na maline to dam znać
Pozdro
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”