Przewody paliwowe na 100% dobrze?
Powinny być podpięte tak ze z filtra do listwy (do rurki która do niej prowadzi i wchodzi jak by od przodu ) a powrót ma być za regulatorem paliwa
s13 ca18det nie chce odpalic po remoncie
Moderator: Moderator
JARGUT pisze:Przewody paliwowe na 100% dobrze?
Powinny być podpięte tak ze z filtra do listwy (do rurki która do niej prowadzi i wchodzi jak by od przodu ) a powrót ma być za regulatorem paliwa
tak to jako pierwsze przerabialismy
Od czego ?
Skoro paliwo leciało na z listwy, isrka była to wiadomo ze wtrysk nie polewał tyle ze kilka rzeczy migło mieć na to wpływ...
Sadziłem iż takie podstawowe rzeczy jak bezpieczniki sprawdziliście na samym początku
Sadziłem iż takie podstawowe rzeczy jak bezpieczniki sprawdziliście na samym początku
x2Binio_ pisze:Skoro paliwo leciało na z listwy, isrka była to wiadomo ze wtrysk nie polewał tyle ze kilka rzeczy migło mieć na to wpływ...
Sadziłem iż takie podstawowe rzeczy jak bezpieczniki sprawdziliście na samym początku
Spoko, my też tą wiedzę wyciągneliśmy z praktycznych przypadków walki z nissanami
Witam i ja sie zmagam z pewnym problemem a mianowicie mam za wysoka teperature spalin nie moge sobie z tym poradzic
Kiedys miałem to samo myslałem ze to przez cchip i wtedy popekał mi tłok a teraz znowu m,am to samo powkładałem wszystkie seryjne graty prucz turbo intercoolera i pompy walbro 250 l
A i zauwazyłem że gdy zapłon mam prawie na ostatniej kresce czyli gdzies na 20 stopni to jest lepiej a gdy na 15 stopni to kolektor wydechowy robi sie lekko czerwony
I teraz panowie czym to moze byc spowodowane i jak to sprawdzic ?
Pozdrawiam i czekam na pomoc
Kiedys miałem to samo myslałem ze to przez cchip i wtedy popekał mi tłok a teraz znowu m,am to samo powkładałem wszystkie seryjne graty prucz turbo intercoolera i pompy walbro 250 l
A i zauwazyłem że gdy zapłon mam prawie na ostatniej kresce czyli gdzies na 20 stopni to jest lepiej a gdy na 15 stopni to kolektor wydechowy robi sie lekko czerwony
I teraz panowie czym to moze byc spowodowane i jak to sprawdzic ?
Pozdrawiam i czekam na pomoc
na lampie masz na pewno zero ustawione i obroty jalowe dobre??
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
A TPS masz dobrze ustawiony?
Bo jeśli bedzie widział ze jest otwarta to moze być w mapie "do jazdy" i moze inny zapłon ustawiac wiec na lampie wyjdzie źle.
Rozrząd na 100% dobrze ustawiony ?
Bo jeśli bedzie widział ze jest otwarta to moze być w mapie "do jazdy" i moze inny zapłon ustawiac wiec na lampie wyjdzie źle.
Rozrząd na 100% dobrze ustawiony ?
Takie dziwne rzeczy dziać się mogą jak kiedyś ktoś nie dokręcił głównego koła pasowego na wale i wpust wytarmosił dziórę na boki. Dzióra może pojawić się zarówno na kole pasowym jak i na kółku od rozrządu pod nim, jak i na wale. Ja mam tak u siebie. W życiu lampą nie ustawisz wtedy zapłonu.
Wiec tak tps ustawiony dobrze rozrząd na 99% dobrze bo silik na wierzchu miałem i 3 razy liczyłem zęby i wychodiło 39 i 48
Z tym kołem pasowym to faktycznie mogło by być bo jest troche luzu na klinie ale czy asz tyle by sie przesuneło wskazanie 15*
A i gdy ustawiałem na lampe to na lampie miałem 0
Jeśli ktoś jescze ma jakiśpomysł to prosze o pomoc
Jeszcze jedno pytanie bo swiecący kolektor na czerwono to za duza dawka paliwa i czy nie moze to być spowodowane za wysokim ciśnieniem paliwa bać lejacymi wtryskami
Bo na ciepłym silniku mi ciężej odpala !
Z tym kołem pasowym to faktycznie mogło by być bo jest troche luzu na klinie ale czy asz tyle by sie przesuneło wskazanie 15*
A i gdy ustawiałem na lampe to na lampie miałem 0
Jeśli ktoś jescze ma jakiśpomysł to prosze o pomoc
Jeszcze jedno pytanie bo swiecący kolektor na czerwono to za duza dawka paliwa i czy nie moze to być spowodowane za wysokim ciśnieniem paliwa bać lejacymi wtryskami
Bo na ciepłym silniku mi ciężej odpala !