ale jak silnik nie zassysa powietrza bo ma zawory zamkniete to co ma sprezac?
Swiece dokrecone?
absolutny brak kompresji
Moderator: Moderator
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
zawsze jakaś ilość powietrza zostanie w garach jak się wałki podniesie.
świece dokręcone.
tak jak pisze Erisson trzeba zrobić sekcję zwłok i będzie jasne.
ale wpierw jakiś piecyk by się przydał bo dziadek mróz zaczyna szaleć.
świece dokręcone.
tak jak pisze Erisson trzeba zrobić sekcję zwłok i będzie jasne.
ale wpierw jakiś piecyk by się przydał bo dziadek mróz zaczyna szaleć.
dym z opon leczy astme ;D
nie wiem po kilku obrotach cisnienie nie ucieknie przez pierscienie?
ja bym pewnie jeszcze raz przykrecil walki i ustawil poprawnie rozrzad, jak dalej bedzie to samo to wtedy sciagac czapke
ja bym pewnie jeszcze raz przykrecil walki i ustawil poprawnie rozrzad, jak dalej bedzie to samo to wtedy sciagac czapke
Ostatnio zmieniony wt 13 lis, 2012 22:58 przez Ban0ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- m0rr1s
- Postojebca
- Posty: 1079
- Rejestracja: wt 15 sty, 2008 20:25
- Lokalizacja: od o. Rydzyka
- Kontakt:
cinn, to Cię zaskocze, znajomy ostatnio przyjechał do nas corsą dieslem (łańcuch). Zgasił auto wypił kawę wsiada odpala i nic... auto dziwnie lekko kręciło.
Ale skoro mówisz, ze rozrząd sprawdzony to trochę zbija z tropu.
Ale skoro mówisz, ze rozrząd sprawdzony to trochę zbija z tropu.
Nissan will get you through times with no money better than money will get you through times with no Nissan.
dzisiaj jeszcze raz ustawiałem rozrząd wg serwisówki i na fabryczne znaki i nic to nie zmieniło.
postanowiłem ściągnąć głowicę.
poodkręcałem wszystkie diwajsy, głowica do góry, odwracam do góry nogami i nic, nie widać, żadnych uszkodzeń zaworów, wypaleń itp. zalałem nafty do zaworów na równo z płaszczyzną głowicy i po około 3-4 min widać było że nafty ubywa.
czyli chyba tragedii nie ma.
wsadzam swój już kwadratowy łeb w cylindry i też nic ciekawego nie znalazłem, tłoki całe, na 4 troszkę nagaru, żadnych ubytków
uszczelka cała, nie wypalona i nie uszkodzona w żaden inny sposób.
dodam że próbę ciśnienia też robiłem wlewając trochę oleju w gary.
->WTF<-
nie wiem, nie znam się, nie mam pojęcia o co chodzi. zdurniałem do reszty.
postanowiłem ściągnąć głowicę.
poodkręcałem wszystkie diwajsy, głowica do góry, odwracam do góry nogami i nic, nie widać, żadnych uszkodzeń zaworów, wypaleń itp. zalałem nafty do zaworów na równo z płaszczyzną głowicy i po około 3-4 min widać było że nafty ubywa.
czyli chyba tragedii nie ma.
wsadzam swój już kwadratowy łeb w cylindry i też nic ciekawego nie znalazłem, tłoki całe, na 4 troszkę nagaru, żadnych ubytków
uszczelka cała, nie wypalona i nie uszkodzona w żaden inny sposób.
dodam że próbę ciśnienia też robiłem wlewając trochę oleju w gary.
->WTF<-
nie wiem, nie znam się, nie mam pojęcia o co chodzi. zdurniałem do reszty.
dym z opon leczy astme ;D
to jak tak daleko popłynąłeś to wyjmij tłoki i sprawdź jak pierścienie.
a zawory trzeba dotrzeć do głowicy, to nie będzie nic ubywać
a zawory trzeba dotrzeć do głowicy, to nie będzie nic ubywać
będę wyciągał też blok, tak więc wszystko będę miał na wierzchu.
progów na cylindrach nie wyczuwam pod paluchem.
zaworki się dotrze, ale czy przy tak powolnym schodzeniu nafty z głowicy byłby tytułowy absolutny brak kompresji?,po mojemu to chociaż trochę powinno nadymać w miernik.
progów na cylindrach nie wyczuwam pod paluchem.
zaworki się dotrze, ale czy przy tak powolnym schodzeniu nafty z głowicy byłby tytułowy absolutny brak kompresji?,po mojemu to chociaż trochę powinno nadymać w miernik.
dym z opon leczy astme ;D
no powinno
...PILNIE POSZUKUJĘ EGZORCYSTĘ DO MOJEGO SILNIKA...
wytargałem blok, porozbierałem, wyciągnąłem tłoki i nic nie widać.
pierścienie całe, półki całe, nic nie popękane, cylindry są cacy, żadnych rys ,jest wyczuwalny delikatny próg na górnej części cylindra, wszystko gra albo ja ślepy jestem.
nie wiem czego się czepić.
zostaje wymienić uszczelki, pierścienie, zrobić głowice i składać.
nawet mój kolega zdurniał jak zobaczył to wszystko.
przy okazji wsadziłem swe kulawe oko do odmy skrzyni korbowej, kupa nagaru i innego badziewia w rurce i bloku.
wytargałem blok, porozbierałem, wyciągnąłem tłoki i nic nie widać.
pierścienie całe, półki całe, nic nie popękane, cylindry są cacy, żadnych rys ,jest wyczuwalny delikatny próg na górnej części cylindra, wszystko gra albo ja ślepy jestem.
nie wiem czego się czepić.
zostaje wymienić uszczelki, pierścienie, zrobić głowice i składać.
nawet mój kolega zdurniał jak zobaczył to wszystko.
przy okazji wsadziłem swe kulawe oko do odmy skrzyni korbowej, kupa nagaru i innego badziewia w rurce i bloku.
dym z opon leczy astme ;D
sorry za posta pod postem ale...
przyszły mi dzisiaj nowe pierścienie i porównałem je z tymi co wydłubałem z tłoków i jest przyczyna.
po prostu się skończyły. porównałem je do nowych, i nie ma się co dziwić że nie ma komprechy w garach.
chociaż to się wyjaśniło ale dziwne że stało się to tak nagle.
ale nic to. się poskłada i będzie znów radocha
przyszły mi dzisiaj nowe pierścienie i porównałem je z tymi co wydłubałem z tłoków i jest przyczyna.
po prostu się skończyły. porównałem je do nowych, i nie ma się co dziwić że nie ma komprechy w garach.
chociaż to się wyjaśniło ale dziwne że stało się to tak nagle.
ale nic to. się poskłada i będzie znów radocha
dym z opon leczy astme ;D
wloz pierscienie do tulei i sprawdz szczelinomierzem jaki jest luz na zamkach, nowe pierscienie tez pasuje posprawdzac i dopasowac wg serwisowki
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
i du...p blada.
wsadziłem nowe pierścienie do cylindra i szczelina jest taka że udało mi się pomierzyć suwmiarką, szczelina wyszła troszkę ponad 1,5mm
na starych pierścieniach około 0,6mm.
max szczelina chyba ma być 1mm albo się mylę.
cienki z angola jestem i ciężko rozpracować mi serwisówkę
wsadziłem nowe pierścienie do cylindra i szczelina jest taka że udało mi się pomierzyć suwmiarką, szczelina wyszła troszkę ponad 1,5mm
na starych pierścieniach około 0,6mm.
max szczelina chyba ma być 1mm albo się mylę.
cienki z angola jestem i ciężko rozpracować mi serwisówkę
Ostatnio zmieniony czw 27 gru, 2012 19:15 przez cinn, łącznie zmieniany 2 razy.
dym z opon leczy astme ;D
w serwisowce masz takie dane:
- pierwszy - 0.25-0.42mm
- drugi - 0.38-0.64mm
- olejowy - 0.20-0.76mm
maksymalna szczelnia na pierscieniu to 1mm
- pierwszy - 0.25-0.42mm
- drugi - 0.38-0.64mm
- olejowy - 0.20-0.76mm
maksymalna szczelnia na pierscieniu to 1mm
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
czyli nowe japońsko-chińskie pierścienie mogę sobie wsadzić w buty bo nie mieszczą się w tych wymiarach.
jakiej firmy kupić pierścienie żeby nie było takich różnic w wymiarach?
czy kupić nad wymiar i samemu doszlifować?
jakiej firmy kupić pierścienie żeby nie było takich różnic w wymiarach?
czy kupić nad wymiar i samemu doszlifować?
dym z opon leczy astme ;D