Witam
Wlasnie wrocielm z malego szalenstwa na duzym parkingu i jakos mi dziwne odcina jakby boostcuty ale nie do konca bo to sensu nie ma jakos
- Boki na sniegu 1 bieg, 2 bieg silnik sie wkreca, zero przerywania na calym zakresie obrotow
- Boki no suchym identycznie, nawet na dwojce krecilem w miejscu jak przesterowalem i bez problemow na calym zakresie obrotow
- Prosta 1 but, 2 but - i tu wlasnie tak jakby odcinka/brak paliwa przy ok 5 tys- przerwalo puscilem noge z gazu zaraz but i to samo przerwa-szaprniece jakso wtym zakresie znowu.. tak mi sie przytarfilo 2 razy.. po tym boki chwile pozniej na suchym i nic takiego sie nie dzialo
Mam wrzucone t28 ustawione na 0,7 bara , FMIC...przy wiekszym obciazeniu na dwojce jak zaczalem bardziej cisnac podskoczylo do 0,8 w peaku wg zegara.. zapobiegawczo przykrecilem boost controler troszke zeby to 0,8 juz sie nie pojawilo bo to max na niestrojonym silniku z tego co czytalem..
Teamperatura oleju w normnie, cisnienie to samo
Dodalem przelot 3 cale zakonczony puszka 2,5" wejscie... fakt szybciej sie wkreca i ogien z wydechu czasem
No i bezyna- zalalem z jakiejs magicznej stacji za 5.35 z Stacja Paliw LOTOS PALIWA takis zolty budynek.. wiec moze bezyna syf i dlatego szarpnelo ?
Ale szczerze mowiac objawowo to niby jak boostcut, ale jak ? dlatego obstawiam moze cos z walbro, jak pada tez takie szarpniecie jest od czasu do czasu ?
Ad szarpniecia przerwania gdzies czytalem ze niektorym sie tak dzieje od czasu do czasu i do konca nie wiadomo czemu
Walbro zaczyna strajkowac czy co ? ;/ <solved>
Moderator: Moderator
To że komuś sie tak dzieje od czasu do czasu i nie moga dojść to nie znaczy że można temat zbagatelizować bo tak być nie powinno wogóle. Jesli przerywa to tylko kilka mozliwości, albo jakiś czujnik inny miał akurat zły dzień, albo przepływka brudna/uszkodzona i wskazanie daje takie jak by był więszy boost ( pamiętajcie ze w S13 NIE MA czujnika cisnienia doładowania, bostcuty wynikają z ilości przepływu powietrza a to wartość zmienna w zaleznosci od warunków atmosferycznych etc, tak więc moze może być w przedziale 0,8-1,2 nawet a jak brudna przepływka to jeszcze większa rozbiezność )
Albo własnie słabe paliwo/padająca pompa/padający regulator cisnienia paliwa.
To ostatnie mozna łatwo sprawdzić, wpinasz sie czujnikiem przed listwe paliwową i jedziesz, wiesz już jak pracuje regulator oraz czy wydajna jest pompa.
U Ciebie obstawiam raczej przepływkę-boost lub paliwo(syf)
Albo własnie słabe paliwo/padająca pompa/padający regulator cisnienia paliwa.
To ostatnie mozna łatwo sprawdzić, wpinasz sie czujnikiem przed listwe paliwową i jedziesz, wiesz już jak pracuje regulator oraz czy wydajna jest pompa.
U Ciebie obstawiam raczej przepływkę-boost lub paliwo(syf)
Stożek jak stożek, przepływkę wyczyść
jak chipa nie masz to mogło przeładowywać na prostej masz większą prędkość co za tym idzie więcej zimnego powietrza wciska się do filtra. przy lataniu bokiem po śniegu te prędkości nie są duże. to tak o odnośnie jazda prosta a bokiem po parkingu
Poszukuję...
a ze zimno jest to nie ma znaczenia?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Banoff dobrze mówi-zimno jest
obstawiam ze to byly boostcuty.
najprosciej skrec doladowanie na 0.7 i sie przejedz.
do tego setupu zalatw sobie przynajmniej kompa 4mapowca,badz kompa z mapka do tego 1.2bara
obstawiam ze to byly boostcuty.
najprosciej skrec doladowanie na 0.7 i sie przejedz.
do tego setupu zalatw sobie przynajmniej kompa 4mapowca,badz kompa z mapka do tego 1.2bara
Doladowanie skrecone dodatkowo I tak oholnie wczesniej mailem skrecone na 0,7 ale widac obciazenie nei bylo wystarczajace tak jak wczoraj ze wbilo mi sie przez chwile na 0,8 bar... Ale i tak zapobiegawczo skrecilem boost troche jak napisalem wyzej
Co do kompa... bede stroil i chestera.. gadalem z nim jakis czas temu i rzuce ecumastera...ale to na wiosne jakos mysle
Jak narazie smigam tam bo wyczytalem ze bezpiecznie, a autko wstawiam chyba jakos za tydzien na zimowy odpoczynek
Fakt z tym zimnem nie pomyslalem... no auta ponoc lepsze osiagi jak zimno fakt jak filtr gwaltownie zassie powietrze o temp -12 jak bylo wczoraj to i przeplywka moze przymarza heh i krztusi sie jak to wogole realne-to tylko moja wyobraznia
Co do kompa... bede stroil i chestera.. gadalem z nim jakis czas temu i rzuce ecumastera...ale to na wiosne jakos mysle
Jak narazie smigam tam bo wyczytalem ze bezpiecznie, a autko wstawiam chyba jakos za tydzien na zimowy odpoczynek
Fakt z tym zimnem nie pomyslalem... no auta ponoc lepsze osiagi jak zimno fakt jak filtr gwaltownie zassie powietrze o temp -12 jak bylo wczoraj to i przeplywka moze przymarza heh i krztusi sie jak to wogole realne-to tylko moja wyobraznia
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
nie chodzi o przymarzanie,poszukaj info na ten gestosci(masy powietrza) w zaleznosci od temperatury
"Powietrze jest bezbarwne, bez smaku, słabo rozpuszczalne w wodzie. Skroplone powietrze jest bladoniebieskie. Gęstość powietrza zależy od ciśnienia, temperatury oraz składu; dla suchego powietrza, przy ciśnieniu atmosferycznym, na poziomie morza, w temperaturze 20 °C wynosi 1,2 kg/m³. Temperatura topnienia zestalonego powietrza wynosi około −213 °C, a temperatura wrzenia około −191 °C"
Wiec wynika z tego ze im nizsza temp tym powietrze gestsze co powoduje ze naplywa go o wiele wiecej masowo do stozka (gdzie wiadomo stozek daje to ze powietrza wpada i tak wiecej niz w stockowym filtrze) a tym bardziej przyspieszajac po lini prostej...
I przeplywka moze myslec ze mamy overboost mimo tego ze go nie mamy co spowodowane jest naporem powietrza w temp ciut nizszej niz temp otoczenia ktora byla w nocy wczoraj jakies -12 stopni i wtedy boostcut
Ile to sie mozna nauczyc przy tych autach do glowy mi to nie przyszlo nawet z ta gestoscia powietrza
Wiec wynika z tego ze im nizsza temp tym powietrze gestsze co powoduje ze naplywa go o wiele wiecej masowo do stozka (gdzie wiadomo stozek daje to ze powietrza wpada i tak wiecej niz w stockowym filtrze) a tym bardziej przyspieszajac po lini prostej...
I przeplywka moze myslec ze mamy overboost mimo tego ze go nie mamy co spowodowane jest naporem powietrza w temp ciut nizszej niz temp otoczenia ktora byla w nocy wczoraj jakies -12 stopni i wtedy boostcut
Ile to sie mozna nauczyc przy tych autach do glowy mi to nie przyszlo nawet z ta gestoscia powietrza
tak jak pisałem wcześniej gęstość swoją drogą a przyśpieszanie po prostej a latanie bokiem to co innegodredman pisze: a tym bardziej przyspieszajac po lini prostej...
Poszukuję...
sprawdz jeszcze czy nie zrobiła Ci się jakaś mała dziurka na wężach paliwwych, tych w zbiorniku też.
ja tak miałem, że mi się dziurka zrobiła przy pompie paliwa i też mi delikatnie szarpało przy butowaniu na wprost.
ja tak miałem, że mi się dziurka zrobiła przy pompie paliwa i też mi delikatnie szarpało przy butowaniu na wprost.
dym z opon leczy astme ;D
Lepiej sprawdz teraz puki warunki pogodowe są podobne
no tak by bylo najlepiej, ale tam gdzie auto stoi raczej nie mam warunkow do dlubania wiec lipa jak narazie coz tak czy inaczej bede musial cos z tym pomyslec
A tu video mam z tego wlasnie , prosze sie nei sugerowac ze wskaznik od temp miga bo mi cos czujnik przestaje dzialac jak olej zaczyna nabierac temp po zgaszeniu odpaleniu auta wskazuje wartosc przez chwile i znow miga tak czy siak temp w porzadku
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TtZNatJOwSA[/youtube]
A tu video mam z tego wlasnie , prosze sie nei sugerowac ze wskaznik od temp miga bo mi cos czujnik przestaje dzialac jak olej zaczyna nabierac temp po zgaszeniu odpaleniu auta wskazuje wartosc przez chwile i znow miga tak czy siak temp w porzadku
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TtZNatJOwSA[/youtube]
Ostatnio zmieniony pn 24 gru, 2012 01:15 przez dredman, łącznie zmieniany 2 razy.