Witam panowie wiem ze to nie pierszy mój post na podobny temat , ale naprawde rece mi już opadają
Problem polega na tym ze mam za dużą dawke paliwa i w oleju znajduje sie po pewnej chwili benzyna
SPRAWDZANE BYŁO :
-cisnienie spr na wszystkich 10,5 bara (załozona jest grubsza uiszczelka cometic 1.9 mm)
-nowy czujnik temp ECU
-regulator paliwa podmieniony seryjny
-ominienty selonoid od podciśnienia i podłaczone podcisnienie bezpośrednio do reg paliwa
-zapłon ustawiony na 15 stopni
-power tranzystor
-czyszczona przepływka
Dodam że mam założoną pompe wallbro 255l turbo gt28 r tak pozatym, wszystko jest orginał
Turbo pompuje około 0.4 bara
Moje pytanie czym jeszcze moze być spowodowana ta sytuacja czy regulator paliwa nie wyrabia na wallbro czy jeszcze gdzies inndziej tkwi problem moze przekaznik pompy
Jak ktoś miał podobna sytuacje to prosze o pomoc bo już nie mam pomysłów
Ca18DET za duza dawka paliwa (zalewa)
Moderator: Moderator
A powrót paliwa do baku jest drożny ?
-
- Stary Wyjadacz
- Posty: 529
- Rejestracja: pt 15 lut, 2008 13:19
- Lokalizacja: świętokrzyskie
- Kontakt:
A może zwiększyć ciśnienie doładowania i wtedy będzie ok,bo 0,4 bara to mniej przecież niż seria i może coś źle komp czyta i leje więcej paliwa?? Jak się mylę to mnie poprawcie, zbyt mało powietrza doładowanego w komorze spalania i mieszanka nie spala sie efektywnie no i resztki benzyny lecą sobie w olej... Tak mi się wydaje..Może kup MBC i podkręć doładowanie,bo i tak chyba zamierzasz kupić MBC żeby podnieść doładowanie,bo co to za jazda na 0,4 bara
S13 1JZ
- milosz123123
- Stały gość
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz 27 wrz, 2009 10:20
- Lokalizacja: stg
Mam ten sam problem.. Bugalus widział moje świece całe czarne przez za dużą dawkę i mi pali 24litry a wszystko wygląda na to że jest ok..
Wszystkie części do s13...
Może czyszczenie przepływki to za mało, moze coś jest z nią nie halo ?
wepnij sie miernikiem tak bys mógł podczas jazdy odczytywac sygnał oraz przy okazji na postoju zmierz do ilu dochodzi jak odkrecisz na maxa przepustnice i dociągniesz do tych 6-7k obrotów chwilowo.
Paliwo w oleju? Po jakim czasie? Z czego wnioskujesz? podnosi sie stan radykalnie ?
Co z lambda?
Nie masz przypadkiem TurboTimera założonego ?
wepnij sie miernikiem tak bys mógł podczas jazdy odczytywac sygnał oraz przy okazji na postoju zmierz do ilu dochodzi jak odkrecisz na maxa przepustnice i dociągniesz do tych 6-7k obrotów chwilowo.
Paliwo w oleju? Po jakim czasie? Z czego wnioskujesz? podnosi sie stan radykalnie ?
Co z lambda?
Nie masz przypadkiem TurboTimera założonego ?
JARGUT pisze:-nowy czujnik temp ECU
A więc tak komp seryjny posiadam 3 kompy jeden od XREE drógi stage 3 a trzeci seria
i na wszystkich to samo teraz jest oryginalny
Podmienie po jutrze przepływke i wtryski jak zdołam gdzieś porzyczyc jeszcze myslałem o wsadzeniu oryginalnej pompy paliwa ?
O który rezystor chodzi ten co jest na kielichu jak tyen to podmieniany i to samo Co do ciśnienia doładowania to podnosiłem do 0.7 bara i to samo chodz dużo nie jezdziłem bio mam mbc samoruba i sie zawiesza musze kupić coś porządnego
Co do przybywania bęzyny do oleju to poprostu olej smierdzi benzyną już 3 razy wymieniłem
Wcześniej też tak było i jezdziłem pare tygodni az wkońcu pułki pospadały na 4 tłoku teraz nowe tłoki wszystko od nowa i nie chce wiecej popełnic tego błędu !!!
Sprawdze jeszcze ten powrót do baku
A jak myślicie seryjny regulator powinien dać rade pompie wallbro 255 kiedyś u kumpla montowałem na stage 2 praktycznie wszystko seria i wszystko działało jak należy
i na wszystkich to samo teraz jest oryginalny
Podmienie po jutrze przepływke i wtryski jak zdołam gdzieś porzyczyc jeszcze myslałem o wsadzeniu oryginalnej pompy paliwa ?
O który rezystor chodzi ten co jest na kielichu jak tyen to podmieniany i to samo Co do ciśnienia doładowania to podnosiłem do 0.7 bara i to samo chodz dużo nie jezdziłem bio mam mbc samoruba i sie zawiesza musze kupić coś porządnego
Co do przybywania bęzyny do oleju to poprostu olej smierdzi benzyną już 3 razy wymieniłem
Wcześniej też tak było i jezdziłem pare tygodni az wkońcu pułki pospadały na 4 tłoku teraz nowe tłoki wszystko od nowa i nie chce wiecej popełnic tego błędu !!!
Sprawdze jeszcze ten powrót do baku
A jak myślicie seryjny regulator powinien dać rade pompie wallbro 255 kiedyś u kumpla montowałem na stage 2 praktycznie wszystko seria i wszystko działało jak należy
Ostatnio zmieniony wt 01 sty, 2013 19:17 przez JARGUT, łącznie zmieniany 2 razy.
99,99% ludzi majacych walbro ma seryjny regulator cisnienia paliwa
Olej praktycznie zawsze daje wahą...
Olej praktycznie zawsze daje wahą...
-
- Stary Wyjadacz
- Posty: 529
- Rejestracja: pt 15 lut, 2008 13:19
- Lokalizacja: świętokrzyskie
- Kontakt:
Tak czy siak kup ten MBC lub pożycz i przejedź się na tym trochę,no i właśnie przybywa oleju na miarce czy jak??
A może wtryski leją???
A może wtryski leją???
Ostatnio zmieniony wt 01 sty, 2013 19:50 przez wiszene, łącznie zmieniany 1 raz.
S13 1JZ
Dobra postaram sie wymienić wtryski może faktycznie i zapodam dobre mbc
Panowie jeszcze co zauwazyłem to to że nie jestem w stanie zejsc z obrotami jałowymi ponizej 900obr/min a śruba regulacyjna wkręconą na max krokowce ok
Tak poprzednim razem jak tłoka rozwaliło to zrobiłem około 800 km oleju nie przybyło na miarce wcale ale smierdział olej bezynom jak cholera
Panowie jeszcze co zauwazyłem to to że nie jestem w stanie zejsc z obrotami jałowymi ponizej 900obr/min a śruba regulacyjna wkręconą na max krokowce ok
Tak poprzednim razem jak tłoka rozwaliło to zrobiłem około 800 km oleju nie przybyło na miarce wcale ale smierdział olej bezynom jak cholera
Sprawdź sondę lambda możesz mieć uszkodzona i dlatego Ci przelewa, jak w cylindrze jest więcej niż wymagana dawka paliwa, to silnik tego nie przepali i pod ciśnieniem, przez pierścienie dostaje się benzyna do oleju. Możesz mieć tez do dupy świece a ciśnienie sprężania zdmuchuje iskrę i tez tak będzie się działo.