Problemy z paliwem (dławi się)

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

robson_wrc
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 5
Rejestracja: pn 22 kwie, 2013 20:56
Lokalizacja: Otwock

Witam,
Jeżeli już był taki temat to przepraszam ale jestem posiadaczem 200sx od soboty :D i jeszcze nie mam bladego pojęcia o jego budowie,konstrukcji etc. Mój problem polega na tym że poprzedni właściciel włożył pompę walbro ale coś jest nie tak nawet na pełnym zbiorniku po szybkim łuku auto przerywa a jak spadnie poniżej 3/4 zbiornika to nawet na prostej drodze potrafi przerywać. Ma ktoś pomysł co to może być? Albo jakieś zdięcia jak powinna być ta pompa zamocowana żeby takie rzeczy się nie działy. Każda wskazówka napewno pomoże.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

masz pewnosc ze w baku na 100% jest walbro??
a dwa czy sprawne walbro?

a moze prostszy problem, masz dobrze podpiete podcisnienie przy regulatorze cisnienia paliwa??

a jako ze jestes nowy to polecam lekture:
topics11/szarpanie-vt205.htm

informacyjnie dodam ze jak przerywa i cos jest nie tak to lepiej nie latac szybkich lukow!
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
robson_wrc
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 5
Rejestracja: pn 22 kwie, 2013 20:56
Lokalizacja: Otwock

Owszem przeczytam. Ale to raczej nic z podciśnień ewidentnie brakuje paliwa mam też golfa vr6 turbo i wiem jak brzmi brak paliwa :) Dopóki nie zacznie "chlupać" paliwo w zbiorniku jest ok.
robson_wrc
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 5
Rejestracja: pn 22 kwie, 2013 20:56
Lokalizacja: Otwock

szaman pisze:masz pewnosc ze w baku na 100% jest walbro??
a dwa czy sprawne walbro?
Gość się zarzekał że walbro że kupił na DW.
Awatar użytkownika
SnowBizz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 165
Rejestracja: czw 07 maja, 2009 21:44
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Może zacznij od sprawdzenia filtra paliwa i podmiany pompy wachy na jakąś inną..
SR13 na ukończeniu
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

a może bak Ci gnije i masz cały filterek od pompy paliwa zasyfiony tak, że nie ma siły pobrać paliwa przy mniejszej ilości paliwa niż pełen zbiornik.
Poszukuję...
robson_wrc
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 5
Rejestracja: pn 22 kwie, 2013 20:56
Lokalizacja: Otwock

Więc wyjąłem dziś pompę i nic specjalnego tam nie widać i nie wiem o co chodzi zrobiłem fotki wnętrza zbiornika może dopatrzycie się jakiś błędów montażowych albo coś innego:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
bybs
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 878
Rejestracja: śr 26 mar, 2008 21:36
Lokalizacja: Zgierz/Lodz
Kontakt:

tak jak koledzy pisza, wymien filtr paliwa, potem sprawdz cisnienie paliwa jakie masz podczas jazdy.
W aucie nie ma jakiegos innego regulotora cisnienia paliwa ??
robson_wrc
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 5
Rejestracja: pn 22 kwie, 2013 20:56
Lokalizacja: Otwock

Filtr paliwa nowy, regulator ciśnienia paliwa seria chociaż podłączony bezpośrednio pod kolektor ssący. Teraz przy okazji ściągania ssącego (najprawdopodobniej dmuchnęło uszczelkę pomiędzy kolektorem a głowicą) zauważyłem coś takiego... Ściągając przewód zasilający paliwo polało się troszeczkę pod ciśnieniem normalka... Ale z powrotu trysnęła fontanna na +/- 2m. To już coś nie tak... powrót zapchany odpowietrznik w zbiorniku? Korek wlewu paliwa nowy....
Ostatnio zmieniony wt 28 maja, 2013 15:35 przez robson_wrc, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”