Witam,
Jeżeli już był taki temat to przepraszam ale jestem posiadaczem 200sx od soboty i jeszcze nie mam bladego pojęcia o jego budowie,konstrukcji etc. Mój problem polega na tym że poprzedni właściciel włożył pompę walbro ale coś jest nie tak nawet na pełnym zbiorniku po szybkim łuku auto przerywa a jak spadnie poniżej 3/4 zbiornika to nawet na prostej drodze potrafi przerywać. Ma ktoś pomysł co to może być? Albo jakieś zdięcia jak powinna być ta pompa zamocowana żeby takie rzeczy się nie działy. Każda wskazówka napewno pomoże.
Pozdrawiam
Problemy z paliwem (dławi się)
Moderator: Moderator
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 5
- Rejestracja: pn 22 kwie, 2013 20:56
- Lokalizacja: Otwock
masz pewnosc ze w baku na 100% jest walbro??
a dwa czy sprawne walbro?
a moze prostszy problem, masz dobrze podpiete podcisnienie przy regulatorze cisnienia paliwa??
a jako ze jestes nowy to polecam lekture:
topics11/szarpanie-vt205.htm
informacyjnie dodam ze jak przerywa i cos jest nie tak to lepiej nie latac szybkich lukow!
a dwa czy sprawne walbro?
a moze prostszy problem, masz dobrze podpiete podcisnienie przy regulatorze cisnienia paliwa??
a jako ze jestes nowy to polecam lekture:
topics11/szarpanie-vt205.htm
informacyjnie dodam ze jak przerywa i cos jest nie tak to lepiej nie latac szybkich lukow!
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 5
- Rejestracja: pn 22 kwie, 2013 20:56
- Lokalizacja: Otwock
Owszem przeczytam. Ale to raczej nic z podciśnień ewidentnie brakuje paliwa mam też golfa vr6 turbo i wiem jak brzmi brak paliwa Dopóki nie zacznie "chlupać" paliwo w zbiorniku jest ok.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 5
- Rejestracja: pn 22 kwie, 2013 20:56
- Lokalizacja: Otwock
Gość się zarzekał że walbro że kupił na DW.szaman pisze:masz pewnosc ze w baku na 100% jest walbro??
a dwa czy sprawne walbro?
Może zacznij od sprawdzenia filtra paliwa i podmiany pompy wachy na jakąś inną..
SR13 na ukończeniu
a może bak Ci gnije i masz cały filterek od pompy paliwa zasyfiony tak, że nie ma siły pobrać paliwa przy mniejszej ilości paliwa niż pełen zbiornik.
Poszukuję...
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 5
- Rejestracja: pn 22 kwie, 2013 20:56
- Lokalizacja: Otwock
Więc wyjąłem dziś pompę i nic specjalnego tam nie widać i nie wiem o co chodzi zrobiłem fotki wnętrza zbiornika może dopatrzycie się jakiś błędów montażowych albo coś innego:
tak jak koledzy pisza, wymien filtr paliwa, potem sprawdz cisnienie paliwa jakie masz podczas jazdy.
W aucie nie ma jakiegos innego regulotora cisnienia paliwa ??
W aucie nie ma jakiegos innego regulotora cisnienia paliwa ??
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 5
- Rejestracja: pn 22 kwie, 2013 20:56
- Lokalizacja: Otwock
Filtr paliwa nowy, regulator ciśnienia paliwa seria chociaż podłączony bezpośrednio pod kolektor ssący. Teraz przy okazji ściągania ssącego (najprawdopodobniej dmuchnęło uszczelkę pomiędzy kolektorem a głowicą) zauważyłem coś takiego... Ściągając przewód zasilający paliwo polało się troszeczkę pod ciśnieniem normalka... Ale z powrotu trysnęła fontanna na +/- 2m. To już coś nie tak... powrót zapchany odpowietrznik w zbiorniku? Korek wlewu paliwa nowy....
Ostatnio zmieniony wt 28 maja, 2013 15:35 przez robson_wrc, łącznie zmieniany 1 raz.