U znajomego w aucie stało się coś takiego iż dziś po odpaleniu auta wskaźnik AG z serii SM peak ciśnienia oleju pokazał 0 !!
Nie jest to napewno błąd podłączenia ani odłączony kabel bo innaczej sie zachowuje zegar w takiej sytuacji.
Na desce seryjna kontrolka znika...
W przedzień auto było upalan i poniekąd wszystko było ok ( 4bary przy 3000obrotów) aczkolwiek na ciepłym (90stopni) tylko ~1bar.
Jakieś sugestie poza zawieszonym zaworkiem w pompie - dziwne by było bo olej świeżutki a silnik zadbany
Padniętą pompą - od nowości przelot około 5k...
Może padniety czujnik? Miał to ktoś w tej serii ?
Brak ciśnienia oleju na zegarze
Moderator: Moderator
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
jesli seryjny gasnie a ag pokazuje 0 to cos sie z nim zdupczylo
choc dziwne bo awarie czujnikow ag sygnalizuje mruganiem.
choc dziwne bo awarie czujnikow ag sygnalizuje mruganiem.
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
mi u mnie moj czujnik (nie wiem co to) pokzywal zero jak kabelek od masy sie poluzował i niby łączył ale jednak nie
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
tak samo miałem 2 dni temu reszta zegarów ok a ciśnienie oleju 0. Wyłączenie włączenie nic nie dało dopiero jak mu wyciągnąłem i włożyłem wtyczkę jeszcze raz to zaczął pracować normalnie.może tutaj jest podobnie.
AG miga jak jest czujnik odłączony... A on mógł się po prostu uszkodzić lub jeden z kabli tylko się odłączyć.. zależy jak masz masowanie zrobione. Możemy podpiąć mój zegar/czujnik i sprawdzimy.
SR13 na ukończeniu