Witam
Mam kompa od xree ktory dziala mega , tylko zastanawia mnei jaki macie rozklad mocy panowie na tej mapie ogolnie a wiem ze duzo ludzikow ja uzytkuje bo jakby nie bylo a nie widzialem jeszcze takigo tematu
Raczej zastanawiam sie co u mnie moze byc nie tak jesli wogole jest cos nie tak bo z tego co wyczytalem na zdrowym silniku jakies 250BHP powinienem wycisnac i nei powiem na to licze.
Auta nie shamowalem jeszcze, w pon jakos bede chamowal ale z tego co zauwazylem to to ze pelen boost czyli jakos 1.2 pojawiam mi sie ok 6tys obrotow a ogolnie hmm turbina zaczyna sie wkrecac przy 3,5 i pozniej tak do max boost i moment do odcinki ktora ok 8 tys jest.
Zastanawiam sie tylko czy to moje wrazenie , odczucie jakies ze boost czyli ta wieksza moc jakos pozniej sie lekko pojawia i auto zaczyna wlasciwie ze tak powiem jechac ok 6 tys.
Np jedynka but do odcinki-brak trakcji szybka zmiana na 2 przy zachowaniu 6 tys obr jakos na zegarze -brak trakcji i tak mnei to zastanawia czy to nie za wysoko jakos w moim przypadku i tak ogolnie mi jakos mocy malo hehe
Jakos tak hmm ten przyrost nie jest taki liniowy ale to chyba wynika z t28 laga
Turbina sie wkreca ok, fakt kilka razy mialem lekkie przerywanie na 1 biegu pomiedzy 5,5-6,2 tys obrotow ale jakos ten objaw ustal... Zastanawia mnie jeszcze opcja innej benzyny tzn z innej stacji bo wiadomo w tym przypadku tylko 98 wiec moze to przyczyna jesli to wogole przyczyna
Jak to wyglada w waszym przypadku ?
No chyba ze gdzies byl taki tamat a nie oplacilem czlonkostwa i nie widze
4 mapowiec - rozklad mocy na mapie 1.2 bar ;) CA18DET
Moderator: Moderator
ja na takim kompie mialem wynik 320Nm i 267KM, boost sie pojawia okolo 3k a ful tak 3.5-4k rpm dokreca sie na zegarach niby do ~8k ale odcinka jest chyba na 7.5k ustawiona,
tylko ze u mnie jest turbo gt28r (gt2560r).
tylko ze u mnie jest turbo gt28r (gt2560r).
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
przy T28 powinieneś mieć 1.2b jakoś w okolicach 4k rpm
Poszukuję...
4k ... no to wtedy to bym sie cieszyl jak dziecko :D czyli hmm cos jest nie tak.. obstawiam nieszczelnosc gdzies FMIC badz kolektor/turbina bo zaczyna pompowac przed 4 tys ale full boost duuuzo pozniej wiec cos gdzies musi uciekac...
przy wydechowym kolektorze/turbinie nie masz nieszczelności?
i zostaje sprawdzić czy czasem wastegate nie jest uchylony. To przede wszystkim do sprawdzenia
i zostaje sprawdzić czy czasem wastegate nie jest uchylony. To przede wszystkim do sprawdzenia
Poszukuję...
Daj, daj bo u mnie też jest podobnie jak u Ciebie.. Też czuje, że jest ciut za późno boost. Też mam T28 i czuję że mogłoby to troszkę lepiej jechać. Kumpel ma podobną specyfikację i u niego jest lepsze pierdzielnięcie.. Jeszcze u siebie nie szukałem bo muszę wpierw Interculca sobie wstawić większego.
Pozdrawiam i życzę rozwiązania problemu.
Pozdrawiam i życzę rozwiązania problemu.
jak masz nieszczelnosc to napewno bys to slyszal, sciagnij na poczatek dzwignie od WG i zobacz w jakim polozeniu jest zamkniety zawor a w jakim podlaczony do aktuatora.
Ogolnie to mozesz sobie na nim zrobic regulacje, ew odpiac calkiem wezyk z aktuatora i przejachac sie delikatnie uwazajac na boost
Ogolnie to mozesz sobie na nim zrobic regulacje, ew odpiac calkiem wezyk z aktuatora i przejachac sie delikatnie uwazajac na boost
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Zaczalem wszystko sprawdzac...
I jak narazie wnioski ze cos sie rozszczelnilo i to lepiej bo auto ladnie mi sie wkrecalo przy jakichs 0.9 bar ale wiecej nei chcialem bo benzyna 95...
Po tym jak wlalem 98 i ustawilem jakos 1.2 bar nieszczelnosci jakies powychodzily moment ktorych nie bylo czuc przy stockowym doladowaniu wcale...
Pojawil sie jakis dziwny syk, swistanie wiec hmm powietrze gdzies elegancko ucieka i pewnei dlatego boost wbijal sie pozniej...
Znalazlem kilka przyczyn owego syku: przewody z mbc do turbo jakas plastelina i pod wplywem ciepla nic nie trzymalo to puszczalo powietrze oraz kilka razy wystrzelila mi rura z fmic... bo silikon troche za duzy i opaska dobrze nei trzymala, dobrze ze mialem duct tape w aucie bo by mi troche zajelo dotarcie do domu heh-nieszczelnosc zatasmowana i powoli sie toczylem dalej.... na nowe silikony juz czekam z fmic.pl ,sruby pod kolektorem dalo sie ciut dociagnac .
Biniu z tym wg popatrze jak uszczelnie to wszystko wogole swita mi ze muszle peknieta przy klapce mam...przypadlosc t28 , oby ta klapka sie nie przywieszala tylko....
A tak wszytsko ladnie smiagalo na nizszym booscie pojawia sie cos wiecej i wychodza niedociagniecia jak na dloni heh
I jak narazie wnioski ze cos sie rozszczelnilo i to lepiej bo auto ladnie mi sie wkrecalo przy jakichs 0.9 bar ale wiecej nei chcialem bo benzyna 95...
Po tym jak wlalem 98 i ustawilem jakos 1.2 bar nieszczelnosci jakies powychodzily moment ktorych nie bylo czuc przy stockowym doladowaniu wcale...
Pojawil sie jakis dziwny syk, swistanie wiec hmm powietrze gdzies elegancko ucieka i pewnei dlatego boost wbijal sie pozniej...
Znalazlem kilka przyczyn owego syku: przewody z mbc do turbo jakas plastelina i pod wplywem ciepla nic nie trzymalo to puszczalo powietrze oraz kilka razy wystrzelila mi rura z fmic... bo silikon troche za duzy i opaska dobrze nei trzymala, dobrze ze mialem duct tape w aucie bo by mi troche zajelo dotarcie do domu heh-nieszczelnosc zatasmowana i powoli sie toczylem dalej.... na nowe silikony juz czekam z fmic.pl ,sruby pod kolektorem dalo sie ciut dociagnac .
Biniu z tym wg popatrze jak uszczelnie to wszystko wogole swita mi ze muszle peknieta przy klapce mam...przypadlosc t28 , oby ta klapka sie nie przywieszala tylko....
A tak wszytsko ladnie smiagalo na nizszym booscie pojawia sie cos wiecej i wychodza niedociagniecia jak na dloni heh
K wiec problem rozwiazany...
Silicony od intercoolera nie byly dokladnie dopasowane do rzmiaru rur i uciekalo mi powietrze tamtedy
Przewody of mbc tez puszczaly powietrze wiec to wszytsko wymienione i dziala
Schamowalem auto w Kielcach w hamowni i na mapie 1.2 bar osiognalem wynik 262 BHP
Wykres falowal troche po koniec.. obstawiam nieszczelnosc wydechu zaraz w polowie auta za frontpipem bo dopatrzylem ze cos uciekalo tamtedy
Zrobilem 3 pomiary i wszytskei wyszly z taka moca , przy doladowaniu 0,7-0,8 bar na mapie stock wyszlo ok 210 koni i mniej pofalowany wykres.
Ogolnie obstawiam ze przy koncu pompa paliwa mi zaczyna niewyrabiac bo auto zaczyna przerywac w peaku jakby niedomagalo..brakowalo bezyny wiec chyba walbro sie wysralo po prostu i nie podaje tyle ile trzeba w peaku co powoduje ze wlasnie silnik zaczyna przerywac...
Odpuszcze z boostu i wszystko dobrze ...wolne obroty ok wszytsko stabilnie...
Teraz pozostaje tylko kwestia na co wymienic to walbro i czy wrzucic tez regulator cisnienia paliwa...
Co madre glowy mysla ??
Pozdr
Wykres wrzuce jak mi przemejluja... bo drukarka nie dzialala
Silicony od intercoolera nie byly dokladnie dopasowane do rzmiaru rur i uciekalo mi powietrze tamtedy
Przewody of mbc tez puszczaly powietrze wiec to wszytsko wymienione i dziala
Schamowalem auto w Kielcach w hamowni i na mapie 1.2 bar osiognalem wynik 262 BHP
Wykres falowal troche po koniec.. obstawiam nieszczelnosc wydechu zaraz w polowie auta za frontpipem bo dopatrzylem ze cos uciekalo tamtedy
Zrobilem 3 pomiary i wszytskei wyszly z taka moca , przy doladowaniu 0,7-0,8 bar na mapie stock wyszlo ok 210 koni i mniej pofalowany wykres.
Ogolnie obstawiam ze przy koncu pompa paliwa mi zaczyna niewyrabiac bo auto zaczyna przerywac w peaku jakby niedomagalo..brakowalo bezyny wiec chyba walbro sie wysralo po prostu i nie podaje tyle ile trzeba w peaku co powoduje ze wlasnie silnik zaczyna przerywac...
Odpuszcze z boostu i wszystko dobrze ...wolne obroty ok wszytsko stabilnie...
Teraz pozostaje tylko kwestia na co wymienic to walbro i czy wrzucic tez regulator cisnienia paliwa...
Co madre glowy mysla ??
Pozdr
Wykres wrzuce jak mi przemejluja... bo drukarka nie dzialala
Loteria, nie wiadomo jaki był AFR na końcu ale jak mówisz ze pompa moze padać to wrzucaj walbro albo DW albo boscha 040
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
zmierz cisnienie paliwa pod obciazeniem-to nic nir koxtujje a powie wszystko
Biniu tak mi sie wydaje ze pompa wszytsko na to wskazuje
Wbija sie boost dojdzie powiedzmy do 1 bar i brak mocy przerywanie silnika takjakby nie dostawal benzyny tak mi sie wydaje...myslalem ze na poczatku ze cos z turbina ale ona kreci ladnie i wkreca sie do tego boostu ustawionego ma mbc... cisnienie dojdzie do poziomu peak i ni jest w stanie sie tam utrzymac bo zaczyna przerywac silnik jak dluzej na peaku trzymane wiec jakos nie widze nic innego raczej..boostcuty to nei sa bo glowa o kiere nie nawalam hehe po prostu uczucie jakby cos odjal w peaku...
Czytalem gdzies temat wlasnie o podobnyc objawach i ze wlasnie w peaku wlasnie najwiecej wachy i moze brakowac... a probowac wice nei chce bo mi sie kurr tloki potopia heh
Dlatego mam ustawione doladowanie na mapie stock 0,7 i na tym doladowaniu ten problem tez sie czasem pojawia ale nei notorycznie wiec costam polatac jeszcze mozna w miare bezpiecznie... Myslalem jeszcze o wtryskach badz swiecach nawet jak na tej hamowni bylem ale to jakos wykluczam bo wydaje mi sie ze by sie to duzo inaczej objawialo a auto mi dziala stabilnie dopuki nie przytrzymam dlugo na max booscie bo wsytepuje co pisalem wyzej
Wlasnie AFR nei zmierzylem i to mnei jakos boli troche chyba bede musial sie zaopatrzec i moze egt jeszcze chociaz jak widze jakies problemy typu boost etc to odpuszczam z zabawa i po emerycku.
Bori wlasnie od tego trzebaby zaczac i jak mowisz wszytsko wyjdzie... mozesz przypomniec jakie seryjne powinno byc ? Bo wydaje mi sie ze przy 1.2 bar mapie bedzie duzo wyzsze chyba ...ale jak tak teraz mysle to pompka sie "poci" po prostu jak potrzeba wiecej mocy i faluje z cisnienem nei trzyma stabilnego a swoje tez dostala....ale jak mowisz tzreba zmierzyc zeby przynjamniej jakies podejrzenia potwierdzone miec bo takto troche zgadywanka
Wbija sie boost dojdzie powiedzmy do 1 bar i brak mocy przerywanie silnika takjakby nie dostawal benzyny tak mi sie wydaje...myslalem ze na poczatku ze cos z turbina ale ona kreci ladnie i wkreca sie do tego boostu ustawionego ma mbc... cisnienie dojdzie do poziomu peak i ni jest w stanie sie tam utrzymac bo zaczyna przerywac silnik jak dluzej na peaku trzymane wiec jakos nie widze nic innego raczej..boostcuty to nei sa bo glowa o kiere nie nawalam hehe po prostu uczucie jakby cos odjal w peaku...
Czytalem gdzies temat wlasnie o podobnyc objawach i ze wlasnie w peaku wlasnie najwiecej wachy i moze brakowac... a probowac wice nei chce bo mi sie kurr tloki potopia heh
Dlatego mam ustawione doladowanie na mapie stock 0,7 i na tym doladowaniu ten problem tez sie czasem pojawia ale nei notorycznie wiec costam polatac jeszcze mozna w miare bezpiecznie... Myslalem jeszcze o wtryskach badz swiecach nawet jak na tej hamowni bylem ale to jakos wykluczam bo wydaje mi sie ze by sie to duzo inaczej objawialo a auto mi dziala stabilnie dopuki nie przytrzymam dlugo na max booscie bo wsytepuje co pisalem wyzej
Wlasnie AFR nei zmierzylem i to mnei jakos boli troche chyba bede musial sie zaopatrzec i moze egt jeszcze chociaz jak widze jakies problemy typu boost etc to odpuszczam z zabawa i po emerycku.
Bori wlasnie od tego trzebaby zaczac i jak mowisz wszytsko wyjdzie... mozesz przypomniec jakie seryjne powinno byc ? Bo wydaje mi sie ze przy 1.2 bar mapie bedzie duzo wyzsze chyba ...ale jak tak teraz mysle to pompka sie "poci" po prostu jak potrzeba wiecej mocy i faluje z cisnienem nei trzyma stabilnego a swoje tez dostala....ale jak mowisz tzreba zmierzyc zeby przynjamniej jakies podejrzenia potwierdzone miec bo takto troche zgadywanka
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
bazowe 2.5 +boost czyli jak dmuchasz 1.2 to cisnienie powinno wynosic 3.7
ja bym raczej obstawiał 2,5 na wolnych a w booście +0,7 podcisnienie + 1,2boostu czyli 4,4bara cisnienia paliwa