Seryjne Ca ma ok. 170km i 220Nm, chciałbym uzyskać jak najwięcej momentu.
Mam już Fmic, nowa pompę paliwa, myślę nad zmiana wałka ssącego na wydechowy i podobno da mi to poprawę dołu której oczekuje, mam zamiar założyć jeszcze MBC i ustawić T25 na 1Bar? Jakiego przyrostu mogę oczekiwać? Co jeszcze można zrobić żeby poprawić dół? Szukam na forum ale wszyscy idziecie w moc która jest przy 6500k RPM, a nacodzien malo kto jeździ na takich obrotach.
Edit.
Do wałka to regulowane kółko potrzeba i strojenie by się przydało, mam racje?
Moment w CA
Moderator: Moderator
- LARRSEN
- Coś już wiem
- Posty: 95
- Rejestracja: ndz 24 kwie, 2011 22:40
- Lokalizacja: Swiętokrzyskie
- Kontakt:
z t25 na 1 bar za długo nie pojeździsz:) ja tak miałem i wielu innych, to za małe turbo żeby wytrzymało takie ciśnienie na dłuższą metę... jak chcesz lepszy dół to załóż t28 i 4mapowca od xree, no i wtedy mbc i 1 bar:)
1JZ-GTE S13
Teraz dmucha 0,6bar a z tego co czytałem powinno 0.8 więc jak wrzuce MBC dam 0.8 i koniec. T28 nie montuje puki co bo mam je do regeneracji (więcej o moim t28 jest w temacie tu i na NT). Wiec zostaje t25 + MBC puki co. 4 mapowca nie będę wkładał bo nie długo wpadnie LPG (TAK!) i tam się wystroi. (Nie komentować LPG!!)
CA18
Zmień silnik jak chcesz więcej momentu, pojemności nie oszukasz, a CA nigdy nie będzie miało dobrego dołu. Mam w tym momencie T25 skręcone na 0.8b i szału nie ma, tym bardziej jak przesiadam się z dupowozu z V8
Ostatnio zmieniony czw 05 wrz, 2013 15:19 przez maciu$, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli chcesz osiągnąć więcej momentu z dołu i przenieść wszystko niżej to nie zmieniaj na t28 bo to jedynie powiększy laga, niewiele ale jednak.
głowica JDM z 8portami by była wskazana, w zależności od budżetu i planowanych zmian.
strojeniem mozna ugrać najwięcej, wystroić to na lepszym paliwie/gazie i dokręcić dobrze zapłonem (nie CASem tylko w kompie)
chipy są uniwersalne i na nich zawsze będzie gorszy efekt niz na indywidualnym strojeniu
NIE zakładanie wielkiego i dłygiego doloty oraz wydechu również polepszy dół, tyle ze moze osłabić góre i napewno wielkiego potencjału z tego nie będzie na przyszłość..
głowica JDM z 8portami by była wskazana, w zależności od budżetu i planowanych zmian.
strojeniem mozna ugrać najwięcej, wystroić to na lepszym paliwie/gazie i dokręcić dobrze zapłonem (nie CASem tylko w kompie)
chipy są uniwersalne i na nich zawsze będzie gorszy efekt niz na indywidualnym strojeniu
NIE zakładanie wielkiego i dłygiego doloty oraz wydechu również polepszy dół, tyle ze moze osłabić góre i napewno wielkiego potencjału z tego nie będzie na przyszłość..
to nie przesadzaj z tą mocą, chyba że zainwestujesz grubsze sianko w instalacje. przeciętne gazy mają do 50km z cylindra, co daje 200km z ca.
co do t28, to jak je zamontujesz to będzie trochę później wstawało niż t25
co do t28, to jak je zamontujesz to będzie trochę później wstawało niż t25
Poszukuję...
Dolot mam w trakcie budowy, najkrócej jak się da, IC nie zaduży nie wiele większy niż środkowa dziura w zderzaku poliftowym. Jak będę miał orurowanie to zrobię osłonę stożka co by ciepłego powietrza nie ciągnął.
Wydech puki co seria, ale wywalę kata i wszystkie tłumiki i będzie pełen przelot na serii.
Wcześniej przed ponowna regeneracją T25 dmuchało mi 0.8b a teraz juz 0.6b, nie wiem czy fachowce od regeneracji coś przestawili czy poprostu takie luzy miało że dało rady 0.8b nadmuchać czy co z nim było, ale dobrze podawał już przy tej mocy.
Binio piszesz o głowicy, nie wiem czy jest sens się w to pchać.
Z wałkami wydechowymi, T25 na 0.8b, FMIC i przelotowym wydechu pęknie 200km i 250nm? Oczywiście po strojeniu.
Raczej na tym setupie seryjny komp odpada bo będzie za ubogo? I wtedy tylko jazda na gazie + ew. nistune, jakby na benzynie chciał upalać?
Przeciętne mają właśnie tyle. Gazownik spytał ile jest koni ja odpowiedziałem w granicach 250 tylko dlatego aby nie przygotowali mi instalacji na 200km bo by mnie ograniczyła mocno.
Wydech puki co seria, ale wywalę kata i wszystkie tłumiki i będzie pełen przelot na serii.
Wcześniej przed ponowna regeneracją T25 dmuchało mi 0.8b a teraz juz 0.6b, nie wiem czy fachowce od regeneracji coś przestawili czy poprostu takie luzy miało że dało rady 0.8b nadmuchać czy co z nim było, ale dobrze podawał już przy tej mocy.
Binio piszesz o głowicy, nie wiem czy jest sens się w to pchać.
Z wałkami wydechowymi, T25 na 0.8b, FMIC i przelotowym wydechu pęknie 200km i 250nm? Oczywiście po strojeniu.
Raczej na tym setupie seryjny komp odpada bo będzie za ubogo? I wtedy tylko jazda na gazie + ew. nistune, jakby na benzynie chciał upalać?
Przeciętne mają właśnie tyle. Gazownik spytał ile jest koni ja odpowiedziałem w granicach 250 tylko dlatego aby nie przygotowali mi instalacji na 200km bo by mnie ograniczyła mocno.
Ostatnio zmieniony czw 05 wrz, 2013 16:02 przez luki343, łącznie zmieniany 1 raz.
CA18