Panowie od niedawna posiadam S13 z CA18DET Problem zaczyna się gdy silnik się rozgrzeje, tak po 15min jazdy traci na mocy, chodzi na dwa gary i ciężko się zbiera .Natomiast do tych 15 min chodzi równiutko ,idzie jak żyleta(oczywiście do 2500-3000 obr. ponieważ na dotarciu). Czy może to być spowodowane źle ustawionym zapłonem ? Dodam ze silnik po remoncie panewek, cewki wymienione wszystko sprawdzone przez panów X. Teoretycznie wszystko gra podobno trzeba tylko zapłon ustawić.
Pytałem mechanika który odpowiedział ze to na pewno nie zapłon, stwierdził ze być może cewka lub wtrysk.Pytam ponieważ nie chce aby ktoś wciskał mi niestworzone rzeczy
Jakieś rady?
Problem z CA18DET
Moderator: Moderator
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
a nie czujnik temperatury swiruje i mimo rozgrzania dalej wali paliwa za duzo i go zalwa ze az gasną gary?
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink