Wał korbowy - czwarty szlif

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Bodiniusz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 70
Rejestracja: pt 22 sie, 2003 08:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Witam! Mam kłopoty z kupnem wału korbowego, a mój już tylko na 4. szlif się nadaje.

Wiem, że ktoś robi na zamówienie panewki na czwarty szlif (pod Wrocławiem). Czy orientujecie się czy to w ogóle ma sens?
Awatar użytkownika
Lukasz
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: czw 25 wrz, 2003 22:18
Lokalizacja: Dusseldorf | Wrocław
Kontakt:

Moim zdaniem nie warto nawet robić pierszego szlifu a co dopiero czwarty... :?
Awatar użytkownika
Bodiniusz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 70
Rejestracja: pt 22 sie, 2003 08:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Ale skąd wziąć taki nominałek?
Awatar użytkownika
Lukasz
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: czw 25 wrz, 2003 22:18
Lokalizacja: Dusseldorf | Wrocław
Kontakt:

We wrocławiu jest koleś który ma dużo gratów do nissana (cztery silniki) jak znajde numer to podam.
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

4 szlif nie.
Ale znam kolesi w Rumi co robia panewka ne każdy wymiar jednak uważam że materiał z którego robią nadaje die do .......lożysk ślizgowych przy krześle obrotowym przy komputerze ....
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
o! ping

Jarkowy. Mam autko po remoncie u Chojnaka. Okazało się, że jest pierwszy szlif. A jak wiesz planuję nieźle nabroić w nissanie ( TB28, IC, stożek ). Jak myślisz ten wał da radę. Jakie elementy ostrej jazdy najbardziej obciążają wał ? zrywy? , wysokie obroty?
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Wał nie jest narazony bardziej na skręcanie (chybaże jest gdzieś pęknięty) szlifuy zabierają bardzo niewiele materiału. Tu chodzi o inny apekt wytrzymałości. Wał nie jest chatrowany cały(tzn cały ale na rózne sposoby) tylko powierzchniowo na bardzo niewielka grubość i po szlifie jego wytzymałość na ścieranie staje się mniejsza.
Co do wytrzymałości wału to ostatnio pompnęłem 1,5 bara!!!! i wytzymał.
Co do zrywów to nigdy (prawie) nie pale gumy na suchym - trochę mi szkoda całości auta nie tylko wału.
Wogule nasze wały sienie nadaja do tuningu - ale co zrobić...
Ja chce na tym wale wydusić 270KM i nic mi w tym nie przeszkodzi a napewno nie zdrowy rozsądek. Jednak na codzień nie chce więcej niż 150/170Km
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”