Witam
Mam problem z silnikiem na zimnym dół bardzo słabo wkręca się na obroty, później oczywiście jak jest już rozgrzany i go depnę przy wysokich obrotach strzela z wydechu i niema równego doładowania czasami potrafi zrobić cofkę w stronę stożka, na jałowym obroty spadają dość nisko. Mam wrażenie że coś z mieszanką świece były z białym nalotem. Silnik był zmieniany ponoć był igła , ale przy zmianie został też zmieniony kolektor ssący bo mam lpg ale na nim nie smigam bo nie ustawione .
co jest wymienione : pompa paliwa , czujnik temp 2 pinowy do ecu, świece ,filtr paliwa.
strzelanie z wydechu
Moderator: Moderator
A krokowy sprawdziles?
- artoor200sx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 804
- Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
- Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)
gaz mikser czy sekwencja ?? pytam bo mikser ma zwezke ktora dusi dolot .
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
krokowy jest od wolnych obrotów i chyba nie będzie miał nic wspólnego z strzelaniem z wydechu czy cowki do turbo, ale sprawdzę. Co do lpg to pełna sekwencja i wiem że zwykły mikser jest do dupy lepiej założyć blosa jak się już ma zwykłą instalacje.
Grzebałem przy silniku i dupa , może mi ktoś opisać co do czego
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... A&dur=2458
I pytanie jeszcze jedno czujnik położenia przepustnicy w kablu jest 3 piny w czujniku tez 3 piny, a idący kabel do czujnika ( puszki ) ma 2 piny. Czy tak to ma być ??
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... A&dur=2458
I pytanie jeszcze jedno czujnik położenia przepustnicy w kablu jest 3 piny w czujniku tez 3 piny, a idący kabel do czujnika ( puszki ) ma 2 piny. Czy tak to ma być ??
Masz wszystko w serwisówce, co do czego lub poszukaj na forum.
Co do TPS-a to tak ma być z pinami.
Co do TPS-a to tak ma być z pinami.