wyższe obroty

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

kidrasti
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 19
Rejestracja: czw 25 lip, 2013 18:39
Lokalizacja: Żary

Niedawno kupilem nyske i mam problem po odpaleniu obroty sa rozne 2000rpm 1500rpm ale nie faluja nic z tych rzeczy dopiero po naprawde dobrym nagrzaniu spadaja do 1100..
Czy to normalne? Dodam ze nie dziala mi wskaznik temp na blacie ale to chyba nie ma nic do tego;d bo znajomi mowia mi ze to ssanie powoduje wyzsze obroty;) jestem nowy troche wyrozumialosci;)
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

to nie są normalne obroty chyba ze masz mega przekłamania licznika
kidrasti
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 19
Rejestracja: czw 25 lip, 2013 18:39
Lokalizacja: Żary

no i właśnie silnik chodzi równo ale słychać że trochę za wysokie ma obroty i co z tym zrobić ? ogarniałem kompa błędów nie mam;) czy to nie krokowy świruje? i jakie powinny być normalne obroty w ca? 950rpm?;)
Awatar użytkownika
luki343
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 513
Rejestracja: pn 12 lip, 2010 10:15
Lokalizacja: Sokołów/Warszawa

Ściągnij sobie serwisówke jak nie masz i znajdź jakie powinny być obroty.
CA18
kidrasti
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 19
Rejestracja: czw 25 lip, 2013 18:39
Lokalizacja: Żary

dodam jeszcze ze dzisiaj zalałem i mialem prawie 3/4 po przejechaniu jakichś 30km (jazdy nie upalania) zostalo mi 1/2 to chyba za duzo jak na ca w pełnej serii co nie?
Game
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 42
Rejestracja: sob 23 lut, 2013 10:39
Lokalizacja: Koszalin/Hamburg

No trochę za dużo :D
Awatar użytkownika
luki343
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 513
Rejestracja: pn 12 lip, 2010 10:15
Lokalizacja: Sokołów/Warszawa

Czujnik temp, sonda lambda do sprawdzenia w pierwszej kolejności. Nie śmierdzi benzyną za autem?
CA18
kidrasti
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 19
Rejestracja: czw 25 lip, 2013 18:39
Lokalizacja: Żary

troche czuć benzyną.. z sonda do sprawdzenia tylko jak ją sprawdzić ? nie moge serwisówki rozszyfrować kody błędu pokazuje mi 55 czyli ze wszystko gra niby a sondę jak się sprawdza?;)
Awatar użytkownika
Golec
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 374
Rejestracja: ndz 27 mar, 2011 12:36
Lokalizacja: Piaseczno

Bierzesz miernik, wypinasz kostke sondy, stykasz kable od miernika z czarnym i bialym kablem sondy (nie pamietam ile kabli jest w s13), miernik ustawiony na V (prad stały). Na odpalonym silniku wartosci powinny sie zmieniac od 0 do 1 V, jak beda stac w miejscu, to znaczy, ze padła.
kidrasti
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 19
Rejestracja: czw 25 lip, 2013 18:39
Lokalizacja: Żary

dzięki sprawdzę ;) a co do kompa są jakieś poradniki jak przechodzić prze te tryby czy jakoś tak? ;) tylko bądźcie wyrozumiali, od miesiąca mam nyske traktuje ją jak dziecko, dlatego tak sie spinam:D
Awatar użytkownika
luki343
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 513
Rejestracja: pn 12 lip, 2010 10:15
Lokalizacja: Sokołów/Warszawa

Cytat z innego wątku:
domino pisze:cytat:
Naszym oczom ukazuje się pokrętło, (które można obrócić tylko śrubokrętem) i 2 diody LED za szybkom.

Wkładamy śrubokręt w odpowiednie miejsce i obracamy w prawo czekamy aż migną obie diodki, po tym zajściu wracamy pokrętło w pierwotną stronę.

Tryby przełączają się na okrągło włączony jest zawsze pierwszy później przechodzimy do drugiego i tak dalej.

Uwaga tryby 1 i 2 właściwie nie działają w S13 bez sondy lambda, ale trzeba przez nie przejść pokoleii, aby włączyć tryb 3-ci


Tryb l (sprawdzanie sondy lambda)

- Zielona dioda LED podczas pracy silnika będzie błyskać.

- Gdy układ regulacji działa w pętli otwartej, zielona dioda LED będzie albo włączona albo wyłączona.

- Jeżeli urządzenie sterujące znajduje się w trybie awaryjnym, włączy się czerwona dioda LED.


Tryb II ( sprawdzanie sprzężenia zwrotnego składu mieszanki)


- Zielona dioda LED będzie zachowywać się dokładnie tak, jak w trybie l.

- Czerwona lampka będzie włączona pod czas pracy silnika na mieszance ubogiej (mniej niż 5%) i wyłączona podczas pracy silnika na mieszance bogatej (więcej niż 5%) oraz będzie migać synchronicznie z zieloną, jeśli mieszanka będzie w porządku.

- Podczas pracy układu w pętli otwartej czerwona dioda LED pozostanie albo włączona albo wyłączona.
CA18
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”