Po włożeniu silnika nie odpala...
Moderator: Moderator
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 31
- Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Musze jeszcze raz przesledzic wiazke poniewaz ta silnikowa jest strasznie customowa, w wiazce samochodowej nie mialem w ogole szarej wtyczki (tej malej), PT podpiety poprzez uciecie przewodow od wtyczek i zlutowaniu je do pt ( przez wtyczke oczywiscie). Jezeli to bezpiecznik od + do komputera cewek itp to ten przewod jest na sztywno do aku tak samo jak zasilanie ze stacyjki. Cala wiazka jest rozizolowana kable lataja, straszny drut pod maska... (wiem ze nie ten dzial ale jak ktos by mial wiazke zbedna to chetnie przygarne. Wczesniej komputer nie dostawal plusa ze stacyjki i iskry nie bylo. Teraz niby wszystko jest (niby!). ogolnie dziwne podejscie nissana do eletryki ze rzeczy wazne dla zaplonu np PT nie jest bezposrednio w wiazce silnika tylko kabiny... Musze pogadac z Saqiem zeby mnie odwiedzil i moze cos rzucil okiem.
gdzieś mam wiązkę ze swojego auta, to jak chcesz mogę pożyczyć jak mi jej nie potniesz na podmiankę żeby sprawdzić
Poszukuję...
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 31
- Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
W takim wypadku bede mial problem z podlaczeniem pt : D Odwiedz mnie ktoregos dnia to moze cos podzialamy i uda sie ta twoja wiazke podlaczyc, albo moja ogarnac ; p
Moze nie odpalac jak dostaje paliwo pod zbyt malym cisnieniem? Jezeli bedzie za male to nie bedzie lecialo z powrotu czy jak?
Obejrzalem komputer i sa na nim naklejki typu "powered by jankowski/ jarecki cos takiego" (skleroza), pewnie chodzi o to ze cos jest zmienione i na seryjnych gratach moze nie chcec dzialac nie? : D
Moze nie odpalac jak dostaje paliwo pod zbyt malym cisnieniem? Jezeli bedzie za male to nie bedzie lecialo z powrotu czy jak?
Obejrzalem komputer i sa na nim naklejki typu "powered by jankowski/ jarecki cos takiego" (skleroza), pewnie chodzi o to ze cos jest zmienione i na seryjnych gratach moze nie chcec dzialac nie? : D
Ostatnio zmieniony wt 26 lis, 2013 17:03 przez Exerius, łącznie zmieniany 2 razy.
byłem, paczałem, wiązka straszna, nic nie trzymało się ładu, pożyczyłem moją.
Rozrząd ustawiony na 39/49 znaków, więc nie miał prawa zagadać, ustawiony na 39/48 i z wiązką jaka powinna być i zagadał
Rozrząd ustawiony na 39/49 znaków, więc nie miał prawa zagadać, ustawiony na 39/48 i z wiązką jaka powinna być i zagadał
Poszukuję...
- milosz123123
- Stały gość
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz 27 wrz, 2009 10:20
- Lokalizacja: stg
A ty zmieniałeś rozrząd po zakupie silnika?
Wszystkie części do s13...
Panowie .... wiele się wydażyło ....
Więc tak, wywaliło uszczelke pod głowica.... przez moja glupote
No i załozyłem teraz metalowa uszczelke i mam taki problem, że kupiłem 4mapowca.
I po podłaczeniu 4mapowca wtryski mi leją, po prostu nie zamykają się.... Odrazu go zalewa, zeby go odpalić muszę odlaczyć pompkę paliwa wtedy jakoś odpala daje opór gaz, podłaczam pomkę i po 10 sekundach wyrzucania paliwa. Jakoś to się ustatkuje.
Po podczepieniu nistune, wyszystko jest ok, wtryski działają tzn( otwierają się i zamykają niestety w 4mapowcu tak nie jest.... Wydaje mi się, ze coś jest zepsute w tym 4mapowcu....
Więc tak, wywaliło uszczelke pod głowica.... przez moja glupote
No i załozyłem teraz metalowa uszczelke i mam taki problem, że kupiłem 4mapowca.
I po podłaczeniu 4mapowca wtryski mi leją, po prostu nie zamykają się.... Odrazu go zalewa, zeby go odpalić muszę odlaczyć pompkę paliwa wtedy jakoś odpala daje opór gaz, podłaczam pomkę i po 10 sekundach wyrzucania paliwa. Jakoś to się ustatkuje.
Po podczepieniu nistune, wyszystko jest ok, wtryski działają tzn( otwierają się i zamykają niestety w 4mapowcu tak nie jest.... Wydaje mi się, ze coś jest zepsute w tym 4mapowcu....
a na nistunie seryjna mapa ? czy już zrobiona korekcja pod większą przepływkę.
nistune posiada mapę z przeplywka z32 i wtryskami 444cc
Po zmianie wtryskow i przplywki niestety na seryjne, niestety nie chce dzialac na 4mapowcu.
Mial ktos tak, że wtryski się nie domykały tylko lały ? Cały czas otwarte.... ;/
Po zmianie wtryskow i przplywki niestety na seryjne, niestety nie chce dzialac na 4mapowcu.
Mial ktos tak, że wtryski się nie domykały tylko lały ? Cały czas otwarte.... ;/
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
miał czy nie miał,zmien mapke w nistunie jak mozesz.maziR13 pisze:nistune posiada mapę z przeplywka z32 i wtryskami 444cc
Po zmianie wtryskow i przplywki niestety na seryjne, niestety nie chce dzialac na 4mapowcu.
Mial ktos tak, że wtryski się nie domykały tylko lały ? Cały czas otwarte.... ;/
jesli nie mozesz to pozycz od kogos seryjnego kompa i podepnij na chwile do Twojego wozu i wszystko bedziesz wiedział
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 31
- Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Witam wszystkich ponownie. Po długich walkach z wiązką i ogólnym stanem nissana pojawił się kolejny problem. Mianowicie silnik odpala chodzi równo na wszystkie cylindry ale po dodaniu gazu dławi się i gaśnie. Jeżeli otwieram przepustnice minimalnie to wkręca się na obroty bez problemu. Silnik na razie jest bez icka, jednak wcześniej z odpiętą przepływką normalnie się wkręcał nawet jak przepustnica była otwarta na maxa. Wszystkie podciśnienia sprawdzone i są szczelne. Wydaje mi się, że to czujnik położenia przepustnicy odmówił posłuszeństwa, ale nie chcę wymieniać dobrej części niepotrzebnie więc pisze tutaj. Może Macie jakieś doświadczenia z takim problemem?
Dodam jeszcze że po otworzeniu dosyć gwałtownym przepustnicy słychać taki specyficzny syk.
Pozdrawiam
Dodam jeszcze że po otworzeniu dosyć gwałtownym przepustnicy słychać taki specyficzny syk.
Pozdrawiam
Panowe...... Mam ochotę spalić mojego nissana....
Po zmienieniu wszystkiego do seri, silnik nadal nie pracuje z seryjnym komputerem, wtryski wszystko jest seria. A nissan nadal nie działa, brakuje mi już pomysłów... wymieniane były już wszystkie czesci....
Nissan po odpalaniu, dostaje lewych obrotów, tak jak by odpalal i go blokowała.
Po otwarciu przepustnicy chodzi, ale wydaje dziwne dźwięki i na wolnych obrotach znowu łapie lewych obrotów...
CAS jak ustawie na srodku, to nissan nawet nie drgnie, jak ustawie maxymalnie w lewą strone, to odpala, lecz dostaje lewych obrotw.....
Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? od 3 miesięcy nie mogę sobie z nim poradzić..
już 3 mechanik go robi
Po zmienieniu wszystkiego do seri, silnik nadal nie pracuje z seryjnym komputerem, wtryski wszystko jest seria. A nissan nadal nie działa, brakuje mi już pomysłów... wymieniane były już wszystkie czesci....
Nissan po odpalaniu, dostaje lewych obrotów, tak jak by odpalal i go blokowała.
Po otwarciu przepustnicy chodzi, ale wydaje dziwne dźwięki i na wolnych obrotach znowu łapie lewych obrotów...
CAS jak ustawie na srodku, to nissan nawet nie drgnie, jak ustawie maxymalnie w lewą strone, to odpala, lecz dostaje lewych obrotw.....
Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? od 3 miesięcy nie mogę sobie z nim poradzić..
już 3 mechanik go robi
- milosz123123
- Stały gość
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz 27 wrz, 2009 10:20
- Lokalizacja: stg
Jak ty sobie casem kręcisz tak jak ci sie podoba to to nie będzie dobrze chodziło nigdy... pierw bierzesz lampe i jedziesz, ustawiasz cas tak jak ma być.maziR13 pisze:CAS jak ustawie na srodku, to nissan nawet nie drgnie, jak ustawie maxymalnie w lewą strone, to odpala, lecz dostaje lewych obrotw.....
Dolot cały szczelny? Bez icka ale obieg zamknięty czy otwarty masz?
Wszystkie części do s13...
przejrzyj inne tematy związane z podobnymi obiawami, była tam masa sugestii i podpowiedzi