Po włożeniu silnika nie odpala...

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Exerius
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Musze jeszcze raz przesledzic wiazke poniewaz ta silnikowa jest strasznie customowa, w wiazce samochodowej nie mialem w ogole szarej wtyczki (tej malej), PT podpiety poprzez uciecie przewodow od wtyczek i zlutowaniu je do pt ( przez wtyczke oczywiscie). Jezeli to bezpiecznik od + do komputera cewek itp to ten przewod jest na sztywno do aku tak samo jak zasilanie ze stacyjki. Cala wiazka jest rozizolowana kable lataja, straszny drut pod maska... (wiem ze nie ten dzial ale jak ktos by mial wiazke zbedna to chetnie przygarne. Wczesniej komputer nie dostawal plusa ze stacyjki i iskry nie bylo. Teraz niby wszystko jest (niby!). ogolnie dziwne podejscie nissana do eletryki ze rzeczy wazne dla zaplonu np PT nie jest bezposrednio w wiazce silnika tylko kabiny... Musze pogadac z Saqiem zeby mnie odwiedzil i moze cos rzucil okiem.
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

gdzieś mam wiązkę ze swojego auta, to jak chcesz mogę pożyczyć jak mi jej nie potniesz :P na podmiankę żeby sprawdzić
Poszukuję...
Exerius
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

W takim wypadku bede mial problem z podlaczeniem pt : D Odwiedz mnie ktoregos dnia to moze cos podzialamy i uda sie ta twoja wiazke podlaczyc, albo moja ogarnac ; p

Moze nie odpalac jak dostaje paliwo pod zbyt malym cisnieniem? Jezeli bedzie za male to nie bedzie lecialo z powrotu czy jak?

Obejrzalem komputer i sa na nim naklejki typu "powered by jankowski/ jarecki cos takiego" (skleroza), pewnie chodzi o to ze cos jest zmienione i na seryjnych gratach moze nie chcec dzialac nie? : D
Ostatnio zmieniony wt 26 lis, 2013 17:03 przez Exerius, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

byłem, paczałem, wiązka straszna, nic nie trzymało się ładu, pożyczyłem moją.

Rozrząd ustawiony na 39/49 znaków, więc nie miał prawa zagadać, ustawiony na 39/48 i z wiązką jaka powinna być i zagadał :)
Poszukuję...
Awatar użytkownika
milosz123123
Stały gość
Stały gość
Posty: 215
Rejestracja: ndz 27 wrz, 2009 10:20
Lokalizacja: stg

A ty zmieniałeś rozrząd po zakupie silnika?
Wszystkie części do s13...
maziR13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: pt 04 maja, 2012 19:48
Lokalizacja: Lublin

Panowie .... wiele się wydażyło ....
Więc tak, wywaliło uszczelke pod głowica.... przez moja glupote :|

No i załozyłem teraz metalowa uszczelke i mam taki problem, że kupiłem 4mapowca.
I po podłaczeniu 4mapowca wtryski mi leją, po prostu nie zamykają się.... Odrazu go zalewa, zeby go odpalić muszę odlaczyć pompkę paliwa wtedy jakoś odpala daje opór gaz, podłaczam pomkę i po 10 sekundach wyrzucania paliwa. Jakoś to się ustatkuje.

Po podczepieniu nistune, wyszystko jest ok, wtryski działają tzn( otwierają się i zamykają niestety w 4mapowcu tak nie jest.... Wydaje mi się, ze coś jest zepsute w tym 4mapowcu....
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

a na nistunie seryjna mapa ? czy już zrobiona korekcja pod większą przepływkę.
maziR13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: pt 04 maja, 2012 19:48
Lokalizacja: Lublin

nistune posiada mapę z przeplywka z32 i wtryskami 444cc

Po zmianie wtryskow i przplywki niestety na seryjne, niestety nie chce dzialac na 4mapowcu.
Mial ktos tak, że wtryski się nie domykały tylko lały ? Cały czas otwarte.... ;/
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

maziR13 pisze:nistune posiada mapę z przeplywka z32 i wtryskami 444cc

Po zmianie wtryskow i przplywki niestety na seryjne, niestety nie chce dzialac na 4mapowcu.
Mial ktos tak, że wtryski się nie domykały tylko lały ? Cały czas otwarte.... ;/
miał czy nie miał,zmien mapke w nistunie jak mozesz.
jesli nie mozesz to pozycz od kogos seryjnego kompa i podepnij na chwile do Twojego wozu i wszystko bedziesz wiedział
Exerius
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Witam wszystkich ponownie. Po długich walkach z wiązką i ogólnym stanem nissana pojawił się kolejny problem. Mianowicie silnik odpala chodzi równo na wszystkie cylindry ale po dodaniu gazu dławi się i gaśnie. Jeżeli otwieram przepustnice minimalnie to wkręca się na obroty bez problemu. Silnik na razie jest bez icka, jednak wcześniej z odpiętą przepływką normalnie się wkręcał nawet jak przepustnica była otwarta na maxa. Wszystkie podciśnienia sprawdzone i są szczelne. Wydaje mi się, że to czujnik położenia przepustnicy odmówił posłuszeństwa, ale nie chcę wymieniać dobrej części niepotrzebnie więc pisze tutaj. Może Macie jakieś doświadczenia z takim problemem?

Dodam jeszcze że po otworzeniu dosyć gwałtownym przepustnicy słychać taki specyficzny syk.

Pozdrawiam
maziR13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: pt 04 maja, 2012 19:48
Lokalizacja: Lublin

Panowe...... Mam ochotę spalić mojego nissana....

Po zmienieniu wszystkiego do seri, silnik nadal nie pracuje z seryjnym komputerem, wtryski wszystko jest seria. A nissan nadal nie działa, brakuje mi już pomysłów... wymieniane były już wszystkie czesci....

Nissan po odpalaniu, dostaje lewych obrotów, tak jak by odpalal i go blokowała.
Po otwarciu przepustnicy chodzi, ale wydaje dziwne dźwięki i na wolnych obrotach znowu łapie lewych obrotów...

CAS jak ustawie na srodku, to nissan nawet nie drgnie, jak ustawie maxymalnie w lewą strone, to odpala, lecz dostaje lewych obrotw.....
Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? od 3 miesięcy nie mogę sobie z nim poradzić..
już 3 mechanik go robi :cry:
Awatar użytkownika
Golec
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 374
Rejestracja: ndz 27 mar, 2011 12:36
Lokalizacja: Piaseczno

Rozrzad napewno dobrze ustawiony? lewych obrotow nie ma jak dostac, rozrusznik musialby krecic sie odwrotnie, a to tylko mozliwe po zmianie biegunow a i tak nie mam pewnosci czy by zadzialalo...
Awatar użytkownika
milosz123123
Stały gość
Stały gość
Posty: 215
Rejestracja: ndz 27 wrz, 2009 10:20
Lokalizacja: stg

maziR13 pisze:CAS jak ustawie na srodku, to nissan nawet nie drgnie, jak ustawie maxymalnie w lewą strone, to odpala, lecz dostaje lewych obrotw.....
Jak ty sobie casem kręcisz tak jak ci sie podoba to to nie będzie dobrze chodziło nigdy... pierw bierzesz lampe i jedziesz, ustawiasz cas tak jak ma być.
Dolot cały szczelny? Bez icka ale obieg zamknięty czy otwarty masz?
Wszystkie części do s13...
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

przejrzyj inne tematy związane z podobnymi obiawami, była tam masa sugestii i podpowiedzi ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”