Witam
Mam taki problem, gdyż po włożeniu silnika, niestety nissan nie odpala...
Iskra jest
Po wykręceniu świec są suche .....
setup to. z32 przeplywka i przeplywomierz, wtryski 444cc, nistune, turbo na łozyskach garret.
Czy to może być winna tego, że silnik nie ma założonego jeszcze ic ?
Dowiedziałem się, z tego forum, że trzeba wywalić power transistor i ten zawór sterujący cisnienia wtrysku...
Niestety teraz nie wiem, jak podłączyć podciśnienia od strony kolektora ssącego, oraz te z tylu od silnika. Potrzebuje schematu lub zdjecia jak to podłączyć.
Nie mogę ogarnąć tych przewodów;/.
Po włożeniu silnika nie odpala...
Moderator: Moderator
yyy power transistora na pewno sie nie wywala, jak masz tam nistuna,
podcisnienie musi byc na pewno dobrze podlaczone z tylu kolektora kolo grodzi krotkim wezykiem do regulatora paliwa.
jak nie masz icka to przeplywki tez??
z odpieta przeplywka poiwnien odpalic w trybie awaryjnym i krecic sie do 2000 rpm.
w nistunie zmieniles przeplywke i wtryski??
ps. watpie ze ktos tutaj polecil ci wywalenie power transistora
podcisnienie musi byc na pewno dobrze podlaczone z tylu kolektora kolo grodzi krotkim wezykiem do regulatora paliwa.
jak nie masz icka to przeplywki tez??
z odpieta przeplywka poiwnien odpalic w trybie awaryjnym i krecic sie do 2000 rpm.
w nistunie zmieniles przeplywke i wtryski??
ps. watpie ze ktos tutaj polecil ci wywalenie power transistora
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
musisz zmienic w nistunie wtryski bo inaczej nie zapali miałem tak samo
Nissan s13 x4 - sprzedane wszystkie
NISSAN 200SX S14 1jz GTE - Driftwóz był
Czesci do s13/s14-- >PW/GG
Tel. 505 185 641
Auto performance service- swapy, tuning, naprawy
Imielin ul.krótka 2
NISSAN 200SX S14 1jz GTE - Driftwóz był
Czesci do s13/s14-- >PW/GG
Tel. 505 185 641
Auto performance service- swapy, tuning, naprawy
Imielin ul.krótka 2
Jeśli podciśnienia nie sa podłączone ani odmy to jak najbardziej może nie chcieć odpalić.
Tak samo jeśli jest źle poustawiany w nistune.
Złóż to wszystko w całość do kupy tak jak powinno być i dopiero odpalaj
Tak samo jeśli jest źle poustawiany w nistune.
Złóż to wszystko w całość do kupy tak jak powinno być i dopiero odpalaj
Silnik niestety, nadal nie dostaje dawki paliwa. Nistune itd wszystko jest poustawiane, gdyż silnik był wyjęty z sprawnego nissana. Więc wystarczy tylko podłączyć..... Lecz tutaj zaczynają się schody. Nie ogarniam tego za bardzo, musicie mi pomóc, gdyż silnik odpala na plaku, lecz nie dostaje paliwa, tak jak by wtryski były odłączone.
Odpiąłem przeplywke i sondę i nadal nie chce odpalić;/.
Przygotowałem zdjęcia, może ktoś pomoże;)
Odpiąłem przeplywke i sondę i nadal nie chce odpalić;/.
Przygotowałem zdjęcia, może ktoś pomoże;)
Ostatnio zmieniony czw 14 lis, 2013 17:47 przez maziR13, łącznie zmieniany 1 raz.
Totalny drut... jak nie ogarniasz podstawowych rzeczy to czemu się za to brałeś sam ?
Zaraz się znów okaże jakie to CA jest złe bo coś padnie...
Masz niepodłączony czujnik stuku, PT, z wężami jakiś bajzel...
Chcesz odpalać niemając zamkniętego dolotu i ciągnąc powietrze do kolektora zewsząd?
Zmień rurę gumową idącą DO turbo na sztywną ze stali i silikonów bo ta zaraz będzie CI zasysało
najlepiej postaraj się znaleźć kogoś dobrze ogarniętego niedaleko siebie kto zechcie Ci przy tym pomóc bo tak to może być błędne szukanie.
CAS podpiąłeś ?
Zaraz się znów okaże jakie to CA jest złe bo coś padnie...
Masz niepodłączony czujnik stuku, PT, z wężami jakiś bajzel...
Chcesz odpalać niemając zamkniętego dolotu i ciągnąc powietrze do kolektora zewsząd?
Zmień rurę gumową idącą DO turbo na sztywną ze stali i silikonów bo ta zaraz będzie CI zasysało
najlepiej postaraj się znaleźć kogoś dobrze ogarniętego niedaleko siebie kto zechcie Ci przy tym pomóc bo tak to może być błędne szukanie.
CAS podpiąłeś ?
Cas jest podpiety. Możesz mi powiedzieć lub zaznaczyć co jest nie podpiete???
I czy to na zdjęciu 4 ma być zamontowane ?
Dzisiaj będę robił nissana do 21 więc , on coś tam modzi. Ale chce sprawdzić czy wszystko dobrze podlacza.
I czy to na zdjęciu 4 ma być zamontowane ?
Dzisiaj będę robił nissana do 21 więc , on coś tam modzi. Ale chce sprawdzić czy wszystko dobrze podlacza.
Ostatnio zmieniony czw 14 lis, 2013 18:32 przez maziR13, łącznie zmieniany 1 raz.
tak, to jest własnie power transistor, opowiedzialny za sygnał do cewek
Ale pierd...nik
Serwisówka w łape i podłączaj tam wszystko jest. Podłączaj wszystko co masz, skoro działo wcześniej.
Resistor packa podłączyłeś?(Podłużna metalowa puszka) Koło filtra powietrza fabrycznie siedzi.
Podciśnienia i odmy wszędzie podłączone?
Sprawdź czy masz przejście prądu pomiędzy wtryskami a ECU.
Serwisówka w łape i podłączaj tam wszystko jest. Podłączaj wszystko co masz, skoro działo wcześniej.
Resistor packa podłączyłeś?(Podłużna metalowa puszka) Koło filtra powietrza fabrycznie siedzi.
Podciśnienia i odmy wszędzie podłączone?
Sprawdź czy masz przejście prądu pomiędzy wtryskami a ECU.
CA18
https://www.google.pl/search?q=ca18det& ... 80&bih=619
w wolnej chwili lukaj na inne ca na foto co i jak mają podpięte , dawno temu mi to dużo
pomogło i powoli nie spierz się a na pewno ci się uda ściągnij z forum lub z neta manuala
to też ci pomoże
w wolnej chwili lukaj na inne ca na foto co i jak mają podpięte , dawno temu mi to dużo
pomogło i powoli nie spierz się a na pewno ci się uda ściągnij z forum lub z neta manuala
to też ci pomoże
silnik odpalił, wszystko ok
Dziękuje za pomoc, rzeczywiście trzeba było wszystko podłączyć żeby odpalił.
PT podłączyłem, ale czy dobrze to nie wiem, ale bez tego nie chciał odpalić.
Muszę jeszcze do kogoś pojechać sprawdzić, czy wszystko dobrze jest podłączone .
Nie wiem, jeszcze w którym miejscu podpiąć mbc ....
Więc tak myślę: że mbc podłączyć w
Zaznaczonym miejscu i gdzieś po środku tego przewodu dać trójnik?
Co o tym myślicie ?
Oczywiście drugi koniec mbc do Zaworu westgate
Dziękuje za pomoc, rzeczywiście trzeba było wszystko podłączyć żeby odpalił.
PT podłączyłem, ale czy dobrze to nie wiem, ale bez tego nie chciał odpalić.
Muszę jeszcze do kogoś pojechać sprawdzić, czy wszystko dobrze jest podłączone .
Nie wiem, jeszcze w którym miejscu podpiąć mbc ....
Więc tak myślę: że mbc podłączyć w
Zaznaczonym miejscu i gdzieś po środku tego przewodu dać trójnik?
Co o tym myślicie ?
Oczywiście drugi koniec mbc do Zaworu westgate
Ostatnio zmieniony pt 15 lis, 2013 00:14 przez maziR13, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyli tak jak na zdjęciu ? Tam wczepić pomiędzy tą rólką mbc, na trójniku.luki343 pisze:Co ty masz tam za turbo? MBC dajesz pomiędzy WG a wyjściem z turbo, najlepiej jak najbliżej turbo.
Turbo mam garret gt25554R na łożyskach, gościo co sprzedawał mi samochód dość dużo za nią zapłacił.
Posiadam także, turbo td04-16t od volva, oraz caly wydech 3cale, oraz cały duży ic z orurowaniem... w sumie nistune był wystrojony na 289koni... mam do tego wykres.
Panowie znacie zasadę działania nistuna? Bo kurcze, samochód robię na latanie bokami na zimę i wystarczy mi 1 bar. Nawet 0.9 bara. Czy muszę wszystko od nowa stroić z inna turbiną i innym wydechem, oraz innym ic? Czy po obniżeniu boostu wszystko będzie ok ? Nic się nie stanie jak będzie podlewał ? Czy ten nistun jest stałą mapą? Czy jak obniżę boost, to samochód zmniejszy automatycznie dawkę paliwa i wszystko będzie ook?